Notebook (tekenen) contest! NIEUW!!!

Heei meiden!

Ik kijk (bijna) dagelijks op het forum Notebook Inspiration #2, er is ook Notebook Inspiration #1, maar die is iets minder actief.
Hier zijn de links:
http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/notebook-inspiration-2-224814.0.html
http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/notebook-inspiration-218168.0.html

Ik vond het zo leuk, en er zijn niet zo veel tekenen wedstrijden (terwijl ik dat juist zo leuk vind) dus ik dacht, dan begin ik er zelf één!

Natuurlijk hoef je niet persé een Notebook te hebben. Als je maar een beetje in die style doet. Eigenlijk als je een beetje rondsnuffelt in de links, zie je dat er verschillende plaatjes zijn die ook in je notebook kan.

Je bent vrij om altijd mee te doen! Geef gewoon even aan als je mee wilt doen. Ik zag iets geleden allemaal leuke wedstrijden en die waren al vol en ik kon niet meer meedoen. Dat vind ik zo jammer, daarom doe ik ook dat je hier gewoon altijd mee kan doen.

Ik geef gewoon ongeveer om de week (dus je hebt 2 weken de tijd) een thema waar het aan moet voldoen. Aan het einde geef ik feedback en punten, naar zoveel thema’s tel ik alle punten op en dan komt de winnaar. Als je iets later mee wilt doen is dat dus geen probleem, maar het kan wel zijn dat je dan iets achter loopt. Maar het gaat om het meedoen en de lol toch?

Ik kijk niet alleen naar hoe je tekent, maar meer wat het idee is.
Ik hoop dat jullie deze wedstrijd leuk genoeg vinden om mee te doen. En zoniet, wil je dan een tip geven wat ik anders kan doen?
Dankjewel!

Groetjes Dionne :upside_down_face: :beer:

P.S: Als je vind dat 2 weken een beetje te kort zijn zeg het dan even, en waarom! Dan kan ik het iets verlengen. Dit is dus niet een vaste deadline.

De kandidaten:

• Happily
  • Yaelle
  • Negative
  • Herondales
  • Lovely
  • Jedhead
  • Yffie
  • Floep
  • Feliesss
  • ILOVENEWYORK

suggesties en vragen van kandidaten:
Happily
"is het niet handiger als we allemaal in één keer posten? Anders kun je elkaar gewoon nadoen :flushed: "
Dionne (Auteur)
“Ja! Dat is waar wat je zegt… Ik vind dat je het gewoon moet bepalen voor jezelf. Natuurlijk is het niet eerlijk als mensen gaan afkijken en kopiëren (om het zo maar even te noemen) maar daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor oké?”
Herondales
“Moet het eigenlijk perse een tekening zijn of mag het ook met verf/andere dingetjes?”
Dionne (Auteur)
“Oh nee! Helemaal niet! Je kan doen wat je maar wilt, kan bijvoorbeeld ook met plaatjes uit tijdschriften en dat daarbij getekend of geschilderd is. Ik zelf teken heel graag met fineliner en dan kleur ik het in met aquarelverf.”

Als je met paar andere meiden tegelijk wil inleveren dan kan je het beste doen om 18:00 18 april 2014. ik zal dit ook even zetten bij de begin post.

Het thema van deze 2 weken is de LENTE. Aangezien het al een tijdje lente is en dat Nederland er langzaam ook naar toe gaat. Teken bijvoorbeeld een opsomming waarom je zo veel houdt van de lente. Of teken een meisje die in het gras ligt met margrietjes erbij en misschien een mooie quote. Gebruik je creativiteit! Deadline: 18:00 18 april 2014 DE TIJDDEADLINE HEB IK GEDAAN OMDAT PAAR MEIDEN HET GRAAG TEGELIJK WILLEN INLEVEREN ZODAT ER NIET WORDT GEKOPIËERD. DE TIJDDEADLINE IS OOK GEWOON DE DEADLINE WANEER JE HET MOET INLEVEREN. Heb je problemen of iets anders? Meld het dan even, dan kan je het later inleveren :slightly_smiling_face:

Het thema van deze 2 weken is INSPIRATIE. Maak een tekening, collage of doe iets anders creatiefs, waarin je laat zien welk persoon je inspireerd. Dat kan een bekend iemand zijn, of ook bijvoorbeeld je vriendin. Gebruik je creativiteit! Deadline: 7 mei 2014 - rond 18:00

Leuk! Ik doe mee :slightly_smiling_face: Ik vind 2 weken goed, maar het verschilt natuurlijk hoe lang je erover doet. Deze is niet in mijn notebook haha. En mijn tekening lijkt trouwens enorm veel op jouw voorbeeld :’) Ik heb hem gisteren getekend :flushed:

edit; heb mijn foto weggehaald.

@Negative Je hoeft niet persé in een notebook te tekenen. Mag ook op een vel papier! (staat ook in de uitleg :wink: )

@Happily Leuk dat je meedoet!

@Negative Maakt niet uit hoor :slightly_smiling_face: Oké leuk! Zal ik je erbij zetten?

Leuk! Ik wil opzich wel mee doen, maar ik weet niet of ik elke keer tijd heb… Ik doen namelijk ook al een 52 weeks of drawing challenge, dus daar moet ik ook elke week iets voor tekenen. Maar als ik tijd heb zal ik zeker mee doen!

@Yaelle oké! is goed! Het gaat uiteindlijk ook natuurlijk om het meedoen toch? Ik zet je erbij!

Ik heb mijn tekening af, mag ik hem gewoon al posten?

Oh god, dat ben ik ook vergeten te vragen, posten we op hetzelfdw moment? Want dan moet ik hem even verwijderen :’)

Ik heb mijn foto maar even weggehaald haha.

Hey, kan ik ook meedoen??

@Negative @Happily Nee, dat hoeft niet. Je mag doen wat je wilt. Dus HAppily, je kan hem gerust weer terug zetten hoor :wink:

Haha oké, maar is het niet handiger als we allemaal in één keer posten? Anders kun je elkaar gewoon nadoen :flushed:

Ik wil ook wel meedoen :slightly_smiling_face:)

@Happily Ja! Dat is waar wat je zegt… Ik vind dat je het gewoon moet bepalen voor jezelf. Natuurlijk is het niet eerlijk als mensen gaan afkijken en kopiëren (om het zo maar even te noemen) maar daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor oké?

Als je met paar andere meiden tegelijk wil inleveren dan kan je het beste doen om 18:00 18 april 2014. ik zal dit ook even zetten bij de begin post.

@Herondales leuk!!! ik zet je erbij!

Moet het eigenlijk perse een tekening zijn of mag het ook met verf/andere dingetjes?

@Herondales Oh nee! Helemaal niet! Je kan doen wat je maar wilt, kan bijvoorbeeld ook met plaatjes uit tijdschriften en dat daarbij getekend of geschilderd is.
Ik zelf teken heel graag met fineliner en dan kleur ik het in met aquarelverf.

Can I join?

Het kan alleen wel zijn dat ik op een gegevenmomen *Mei eghem eghem* ineens weg ben door de eindexamens :flushed:

Kan ik ook nog mee doen? :slightly_smiling_face:

@Jedhead Is goed joh! Maakt niet uit! Ik zet je erbij!

@Lovely Leuk! Ik zet je erbij!