Notebook project #2

Aangezien het vorige notebook project topic al helemaal vol en begonnen is, en er nog zat andere kinderen mee willen doen, IS HIER NOTEBOOK PROJECT #2 :grinning:

Voor degene die nog nooit van notebook project gehoord hebben, het lijkt op swap. Alleen dan geen doosje met spulletjes, maar een a5-boekje (action, hema) met de opdrachten die je gemaakt hebt voor diegene die je getrokken hebt. De opdrachten komen (zodra genoeg kinderen zich hebben ingeschreven) om de paar dagen hier in dit bericht te staan. Waarschijnlijk zijn we dus met het boekje dus ook wel een maand of 2/3 bezig. En denk bij de opdrachten aan tekeningen in bepaalde thema’s, versier/plak iets enz.

Ik heb de opdracht/hoe je het ook wil zeggen, iets aangepast met dat van Notebook Project #1. Mocht je hier bezwaar tegen hebben ofzo, laat het me weten ;p.

Bij 14 deelnemers gaan we lootjes trekken!

AANMELDEN KAN NIET MEER! WE ZITTEN VOL

Naam:
Leeftijd:
Hobby’s/wat vind je leuk:
Lievelingskleuren:
Nog evt. aanvullingen:

Deelnemers:
1. Naam: elina
Leeftijd: 14
Hobby’s/wat vind je leuk: turnen, dwarsfluiten, creatief bezig zijn, lezen, vintage
Lievelingskleuren: Pastel en zachte kleuren
Nog evt. aanvullingen: zwak hart voor cutie dingen :grinning:

2. Naam: chantal
Leeftijd:23
Hobby’s/wat vind je leuk:creatief bezig zijn en make-up
Lievelingskleuren: roze
Nog evt. aanvullingen: ik hou van sgattige dingen

3. Naam: Shealynn
Leeftijd: 15
Hobby’s/wat vind je leuk: Creatief bezig zijn, teksten schrijven, shoppen, met vrienden zijn, uitgaan, sporten en met mn uiterlijk bezig zijn
Lievelingskleuren: roze/beige
Nog evt. aanvullingen: Ik houd erg van vintage, recepten en van mooie zinnen/teksten.

4. Naam: Denise
Leeftijd:16
Hobby’s/wat vind je leuk: postcrossen, lezen, creatief bezig zijn, shoppen, uitgaan, bij mn vriend zijn, dingen met vriendinnen doen etc.
Lievelingskleuren: blauw, paars
Nog evt. aanvullingen: ik vind recepten en quotes/ mooie zinnen erg leuk!

5. Naam: Margot
Leeftijd: 16
Hobby’s/wat vind je leuk:

• lezen (vooral literatuur uit de 19e eeuw uit Frankrijk, maar ook Russischie literatuur, Engelse, Duitse,
    Portugese, zoveel moois op de wereld )
  • tekenen & schilderen
  • schrijven
  • lekker met mijn handen werken (knutselen/hout bewerken)
  • skateboarden en skaten, fietsen en zwemmen
  • dingetjes die ik kan verzamelen (munten, schelpen, postzegel, een mooi kaartje
  • ik hou van mooie dingen en oude dingen (lakstempels, mooi handgemaakt (leeg) papier, oud
    vergrootglas, etc.)
  • muziek ((jazz)/rock/punk) ik speel gitaar en speelde harp
    Lievelingskleuren: paars (blauw is ook mooi)
    Nog evt. aanvullingen:Er staat niet op mijn profiel, dus daar heb je niets aan. Ik vind het leuk ook wat van jou terug te zien, ik hou erg van recepten, kaarten, foto’s, dingen die ik kan uitvouwen, bedenk maar iets leuks

6. Naam: Nathalie
Leeftijd: 18
Hobby’s/wat vind je leuk: lezen, schrijven, fotograferen, boeken, dieren, muziek, kunst, creativiteit, verliefdheid, quotes,als je niet genoeg info hebt kan je altijd kijken op mijn tumblr (zie onderschrift)
Lievelingskleuren: geel, turquoise, pasteltinten
Nog evt. aanvullingen: ik woon in België

7. Naam: Inez. (zo noem ik me hier. Als mijn echte naam uiteindelijk nodig is, dan zal ik m wel zeggen. Maar liever niet)
Hobby’s/wat vind je leuk: zingen, piano spelen, muziek luisteren, dieren (Wel alle dieren . Haast wel. Oké, ik moet zeggen dat ik muggen wel behoorlijk irritant vind.), lezen, mode (vooral veel oversized kleding en mutsjes. Maar de aztekprint vind ik ook heel leuk.), kunst, tekenen, schrijven en ik wil leren koken (ik houd dus ook van eten) en fotograferen. Ik ben aan het sparen voor een goede camera.
Lievelingskleuren: Dat zijn er veel! Ik vind qua lichte ‘koele’ kleuren blauw (zoals de lucht op een zonnige dag) en appeltjesgroen leuk en qua warme kleuren vind ik bijvoorbeeld bordeauxrood en chocoladebruin mooi.
Nog evt. aanvullingen: Sorry als ik teveel heb geschreven, ik typ altijd meer dan ik wil. En ik heb zin in dit project. Dat dus.

8. Naam: Marieke
Leeftijd: 17 (bijna 18 =) )
Hobby’s/wat vind je leuk: Lezen, creatief bezig zijn, foto’s maken, nagellak, pip studio, konijntjes, reizen, vintage foto’s, plaatjes uit tijdschriften scheuren
Lievelingskleuren: turquoise, zacht rose, limegroen, lila
Nog evt. aanvullingen: wat ik echt niet kan, is tekenen. Verder ben ik behoorlijk creatief hoor (;

9. Naam: bonita
Leeftijd: 13
Hobby’s/wat vind je leuk: make-upamerikaans snoep nagellak diy
Lievelingskleuren: felle kleuren
Nog evt. aanvullingen:

10. Naam: Jade
Hobby’s/wat vind je leuk: lezen, piano/gitaar spelen, kunst & cultuur in alle vormen (beeldend, mode, architectuur etc), axolotls, uhhh…
Lievelingskleuren: wit, zwart, grijs, rood, blauw
Nog evt. aanvullingen: lijkt me leuk als degene die mij trekt ook iets van zichzelf erin doet, zodat ik wat meer van je weet (over je hobby’s bv). recepten, en I like oude vintage-achtige mappen/kaarten - dat soort dingen, collages & tekeningen

11. Naam: Rozemarijn
Leeftijd: 20
Hobby’s/wat vind je leuk: Make-up (rode lipstick en eyeliner((dus geen roze glitters e.d. xD)), festivals (Naar Rock werchter geweest de donderdag en Concert at sea) ,katten mijne is zwart wit <3, de wat stoerdere looks, nagellakjes, ik doe aan volleybal, hou van mode, aztekprint, studs, muziek (Voornamelijk rock en dubstep) Mijn favorite items zijn: mijn wijnrode broek, kante topjes en mijn spijkerblouse, Ik hou ook van tekenen ik houd een noteboekje bij er staan wel wat plaatjes van in het notebook #2 topic. Ik draag nooit hakken vaak allstars en andere gympen.
Lievelingskleuren: Appeltjesgroen/limegroen, wit, bordeaurood, donkerblauw

12. Naam: Nienke
Leeftijd: 12
Hobby’s/wat vind je leuk: Hockey, lezen, hardlopen, tekenen, fotograferen, koken en het internet <'3
Lievelingskleuren: (zacht) Groen en roze.
Nog evt. aanvullingen: Ik ben in love met vintage en doodles :'D

13. Naam: sylvana
Leeftijd: 18
Hobby’s/wat vind je leuk: Lezen, creatief bezig zijn, blond amsterdam, felle kleurtjes, biggetjes, franse bulldog, leuke teksten met betekenissen, zingen, apparte dingen en dansen
Lievelingskleuren: fellekleurtjes!!

14. Naam: Bente
Hobby’s/wat vind je leuk: gitaar spelen, muziek luisteren, tekenen, kunst, fotograferen, koken en reizen (of erover dromen vooral), mooie dingen zien, mode (kleren van de monki, truien, witte allstars, aztec, spijkerblouse en enkellaarsjes waar ik ontzettend verliefd op ben) en gezellig buiten zitten met vriendinnen! Oeh en Engeland en Schotland, vintage foto’s (vind ik stiekem veel mooier dan gewone foto’s), oude auto’s zoals vw busjes en kevers, eenden en muggen ( de auto’s , niet de dieren haha) fietsen met een fijn muziekje in m’n oren, bellen blazen en pluizenbollen :stuck_out_tongue:
Lievelingskleuren: turkoois, bordeauxrood, mintgroen, heel licht blauw en wit
Nog evt. aanvullingen: ik heb een beetje veel geschreven bij wat ik leuk vind, sorry haha!

DE GELDIGE LOOTJES ZIJN DIE VAN www.lootjeslijstjes.nl !!

DE OPDRACHTEN:
Zet overal de datum boven wanneer je het hebt gemaakt!!

1. Versier de kaft naar diegene’s style.
  2. Verzin/zoek een leuke qoute die bij diegene past en maak daar een hele blz van/omheen.
  3. Maak met behulp met tijdschriften een pagina van waar die gene van houdt.
  4. Maak iets wat je eruit kan vouwen.

http://desmond.imageshack.us/Himg20/scaled.php?server=20&filename=wtj007.jpg&res=landing

Maak zo’n schildering.
6. Maak een vlag zoals dit;

http://data.whicdn.com/images/21628729/art-colors-want-wreck-this-journal-Favim.com-274221_large.jpg

1. Schrijf een lekker recept op (geen standaard, maar bijv. eentje die je zelf hebt verzonnen).
  2. Neem een zin uit een liedje en maak daar een hele pagina omheen.
  3. Maak een tekening met de zelfde manier als opdr. 6
  4. Maak een schildering, niet met een kwast, maar met je vingers.
  5. Op de 1e pagina zet je diegene’s naam en je stelt jezelf ook even voor!! Zodat diegene dan weet dat het van jou komt ;p

TIPS:

• Wissel tekenen, schilderen, knippen, plakken enz. af.
  • Wees creatief!
  • Hou voller de pagina hoe leuker
  • Het maakt niet uit hoeveel pagina’s je gebruikt per opdracht
  • Gebruik de notebook inspiration topics, weheartit en tumblr voor inspiratie!
  • Het hoeft niet de hele tijd over de interesse’s van de ander te gaan! Om iets van je zelf erin te verwerken is ook leuk!
  • Heb geen haast, je hebt er een paar maanden de tijd voor!
  • Heb je zelf nog leuke opdrachten die je met ons wil delen? laat het me weten, dan zet ik ze erbij!!
  • Nogmaals, zet de datum bij je creatie

Ik hoop dat het zo allemaal een beetje duidelijk is ;p

Naam: Shealynn
Hobby’s/wat vind je leuk: Creatief bezig zijn, teksten schrijven, shoppen, met vrienden zijn, uitgaan, sporten en met mn uiterlijk bezig zijn
Lievelingskleuren: roze/beige
Nog evt. aanvullingen: Ik houd erg van vintage, recepten en van mooie zinnen/teksten.

@Shealynn Leuk dat je meedoet! als je nog even je mailadres naar me note, zet ik je erbij

Naam: chantal
Leeftijd:23
Hobby’s/wat vind je leuk:creatief bezig zijn en make-up
Lievelingskleuren: roze
Nog evt. aanvullingen: ik hou van sgattige dingen

Naam: Denise
Leeftijd:16
Hobby’s/wat vind je leuk: postcrossen, lezen, creatief bezig zijn, shoppen, uitgaan, bij mn vriend zijn, dingen met vriendinnen doen etc.
Lievelingskleuren: blauw, paars
Nog evt. aanvullingen: ik vind recepten en quotes/ mooie zinnen erg leuk!

En nog een vraagje, weet je voordat je dit project begint al voor wie je hem maakt? zodat je zegmaar een beetje op die wensen van de ander (lievelingskleur en de aanvullingen kan werken)…?

Naam: Irene
Leeftijd:19
Hobby’s/wat vind je leuk:Sporten, schrijven, quotes uit films etc
Lievelingskleuren:appeltjesgroen, wit/zwart/grijs
Nog evt. aanvullingen: ik ben vanaf 1 september officieel student en heb sinds gisteren een kamer! :slightly_smiling_face:

@IDontGiveUp zodra er genoeg mensen zijn, gaan we lootjes trekken zo weet je voor wie je hem moet maken ;p

Doen we 10 mensen?

^ 14, als we dat halen ;p

ga je lootjes trekken op lootjestrekken.nl? want dan kan je ook annonieme vragen stellen aan diegene, misschien dat dat leuk is? en je adres erin zetten voor diegene, als jij de lijstjes op niet openbaar invult :stuck_out_tongue:

Ja dat was ik wel van plan om dat op die site te gaan doen :grin:

Ik wil me toch weer uitschrijven. Ik heb er niet zo veel tijd voor bedenk ik me nu! Sorry :slightly_smiling_face:

UPJE! zijn er nog mensen die mee willen doen?? ;p

Hobby’s/wat vind je leuk: lezen, piano/gitaar spelen, kunst & cultuur in alle vormen (beeldend, mode, architectuur etc), axolotls, uhhh…
Lievelingskleuren: wit, zwart, grijs, rood, blauw
Nog evt. aanvullingen: lijkt me leuk als degene die mij trekt ook iets van zichzelf erin doet, zodat ik wat meer van je weet (over je hobby’s bv). recepten, en I like oude vintage-achtige mappen/kaarten - dat soort dingen, collages & tekeningen

Trouwens: als we aan de slag gaan, lijkt het me handig als iedereen ook beetje kijkt op het profiel van degene die je hebt getrokken, om inspiratie op te doen.
Just saying.

Vooruit. Ik sta mezelf toe hieraan mee te doen :slightly_smiling_face: (op voorwaarde dat ik dus anoniem vragen kan stellen, want dit is echt te weinig info om een heel boekje mee vol te maken voor iemand)

• Naam: Margot
    • Leeftijd: 16
    • Hobby’s/wat vind je leuk:
      - lezen (vooral literatuur uit de 19e eeuw uit Frankrijk, maar ook Russischie literatuur, Engelse, Duitse,
      Portugese, zoveel moois op de wereld :slightly_smiling_face:)
      - tekenen & schilderen
      - schrijven
      - lekker met mijn handen werken (knutselen/hout bewerken)
      - skateboarden en skaten, fietsen en zwemmen
      - dingetjes die ik kan verzamelen (munten, schelpen, postzegel, een mooi kaartje
      - ik hou van mooie dingen en oude dingen (lakstempels, mooi handgemaakt (leeg) papier, oud
      vergrootglas, etc.)
      - muziek ((jazz)/rock/punk) ik speel gitaar en speelde harp
    • Lievelingskleuren: paars (blauw is ook mooi)
    • Nog evt. aanvullingen:Er staat niet op mijn profiel, dus daar heb je niets aan. Ik vind het leuk ook wat van jou terug te zien, ik hou erg van recepten, kaarten, foto’s, dingen die ik kan uitvouwen, bedenk maar iets leuks :slightly_smiling_face:

beetje lang stukje, maar hoop dat het helpt :slightly_smiling_face:

Ik twijfel of ik mee zal gaan doen…
Ben bang dat ik uiteindelijk te weinig tijd blijk te hebben.

UP

Naam: bonita
Leeftijd: 13
Hobby’s/wat vind je leuk: make-upamerikaans snoep nagellak diy
Lievelingskleuren: felle kleuren
Nog evt. aanvullingen: