Notebook kopen

Weet iemand waar je goedkope notebooks kan kopen die ook nog handig zijn voor school ?

Er is toch zo’n site dat voor scholieren goedkopere computers en alles. slim.nl ofzo?

Action? Hema?

Hahah noteboek als in notitie blokje? oh hahaha ja dan action indd.

Haha bedoel je notebook als in ‘computer’ ?
Of bedoel je waar je in kan schrijven? dan idd action/ hema.

iets specifieker zijn is ook wel handig (:

Ik denk haast dat je een computer bedoeld. Kun je wat meer informatie geven wat je precies wil? Grootte van het scherm, wat wil je ermee doen behalve gebruiken voor school etc. Ik kan je waarschijnlijk wel helpen dan!

En wat je ongeveer wil uitgeven eraan :slightly_smiling_face:

ik bedoel notebook als in een kleine laptop :slightly_smiling_face:
ik zit op een grafische opleiding, en heb dus een laptop nodig waar de hele adobe pakket opkan enzo
een laptop die compact is en snel en makkelijk mee te nemen

ooh en wil er tot aan 450 aan uitgeven !

Marktplaats? Volgens mij staan er daar genoeg op die het gewoon prima doen. En anders online zoeken en kijk even op slim.nl

Kijk eens op Tweakers.net bij de pricewatch: kan je je maximale prijs opgeven, en dan zou ik voornamelijk sorteren op hoeveelheid RAM want dat zorgt ervoor dat je je programma’s goed/snel kunt draaien (dat heb je dus echt nodig voor Photoshop etc!). Zou dan bijvoorbeeld deze aanraden: http://www.mycom.nl/Produ…45sdAMD-CA6-3400M/1231884

GEEN lenovo laptop kopen!
die had ik van school, superslecht!

Ik heb twee jaar geleden een Dell Inspiron gekocht. (13 inch… geloof ik) Echt super!!! Ik heb nooit problemen, hij doet het altijd én de batterij gaat 8 uur mee. én hij is klein genoeg om in je tas mee te nemen en groot genoeg om er de hele dag aan te werken!

oja, niet onbelangrijk… je kunt hem in allerlei kleurtjes kopen… ik heb hem in het zwart en zelf een roze stikker gekocht :slightly_smiling_face: Kan er altijd weer af.

thanks !