Notebook #3

Notebook #3 is er!!
Notebook is een A5 boekje die je vol schrijft/ tekent met de opdrachten die ik jullie geef. Die stuur je dan op naar degene aan wie je wordt geloot! een soort swap dus.
Als je wil meedoen moet je deze vragen invullen:

Naam:
Leeftijd:
Leuk, hobby’s:
Niet leuk:
Belangerijke dingen:
(7 mensen doen al mee)

sluit op zaterdag 14 juli s’ochtens om 10 uur NU
opsturen rond 10 september (later mag, vroeger mag)

Opdrachten ( wordt vaak geupdated):

1. stel jezelf voor op een hele orginele manier(achterste voren bv )
  2. schrijf een verhaal/ teken een strip zonder een letter.(laat bv de E weg)
  3. teken een oufit die jouw lootje leuk vind
  4. bedenk iets waar jouw lootje later gaat werken en verzin hiervoor logo, naam en alles
  5. teken met iets wat jouw lootje leuk vind ( ik hou van nagellak, teken dan met nagellak, iemand houd van voetbal, verf dan met een voetbal)
  6. (even vragen wat favo vakantieland is haha) teken op een orginele manier een vlag.
  7. Teken iets wat totaal tegenovergesteld is. Een boze en een blije smiley bv!
  8. gebruik alle kleuren die je kan vinden en schrijf jouw lootjes naam op met al die kleuren!
  9. kies een stuk of 5 (lievelings)kleuren en verf/stift/kleur in 5 bladzijdes allemaal in 1 kleur. zet daarna alle woorden die bij je opkomen bij de kleur.
  10. teken jouw lootje zoals je denkt dat ze eruit ziet. (voor en achterkant!) vragen mag/10. maak van een paar bladzijdes een “tijdschrift”:slight_smile: eventuele spelletjes, artikelen en leuke foto’s horen daar ook bij :slightly_smiling_face:
    Mensen die meedoen:
    1.Naam:bonita
    Leeftijd:13
    Leuk, hobby’s: makeup bloggen nagellak
    Niet leuk:sport
    Belangerijke dingen:-

2. Naam:Lisa
Leeftijd:12
Leuk, hobby’s: nagellak(nailart!) 1D, zingen, muziek sws :slightly_smiling_face:, acteren, ik zit ook op musicalles, streetdance, smoothies maken, taarten bakken, chillen met vriendinnen, tekenen( niet dat ik t kan hoor :stuck_out_tongue_winking_eye: t is meer doodelen!) smileys!!! Ik wil super graag iets met smileys in mijn notebook!!! :grinning:
Niet leuk: ruzie, directionators, donker… Ik haat donker…
Belangerijke dingen:ik hou echt HEEEL veel van neonkleuren en smileys :slightly_smiling_face: vrolijkheidboven alles :slightly_smiling_face: ik wil liever niet iets donkers…

3. Naam: Dominique
Leeftijd: 15
Leuk, hobby’s: tekenen/schilderen, muziek maken (gitaar, piano, zang, harp, ukelele, viool) muziek luisteren ^^(rock, powerpop/ punk-pop, punk-rock), shoppen whee, eten maken (denk aan taart, pannenkoeken, cake) en opeten xD, shirts bedrukken, liedjes schrijven, met vrienden afspreken uhm uhm uhm…
Niet leuk: sport (behalve het spaanse elftal ^^) Justin Bieber, 1D, dubstep en dingen als rihanna en beyonce en katy perry enz.
Belangerijke dingen: ik ben verslaafd en geobsedeerd met: Frankrijk, met name Parijs, Venetie )hoewel ik er nog nooit geweest ben ):slightly_smiling_face:, pirates of the caribbean en dark shadows, Mcfy, All time low, fernando Torres ^^ en raar maar waar geschiedenis, vooral de 17e en 18e eeuw en dan die dingen als lodewijk XIV, XVI, Marie Antoinette, casanova, en vind dus de barok en rococo stijl heel mooi. In het notebook vind ik het ook leuk om wat terug te zien van degene die het gemaakt heeft.

4.
Naam: Aniek
Leeftijd: 17
Leuk, hobby’s: Tekenen, schilderen en van alles wat daarmee te maken heeft, muziek luisteren (rock!), lezen (eigenlijk lees ik alles, maar het liefst fantasy), en bakken. Hoewel ik ook een groot deel van de dag aan het fangirlen ben, haha. Ik houd namelijk nogal van Muse, Sherlock, Merlin en alles wat daarmee te maken heeft.
Niet leuk: Al die standaard nagemaakte notebook dingetjes (lees: alles wat precies is nagemaakt uit het Notebook Inspiration topic), muziek in de categorie One Direction (sorry fans!), en al te veel roze, glitters en dat soort truttige dingetjes.
Belangerijke dingen: Een beetje Muse zou geweldig zijn, en wat dingen met een reis-thema vind ik ook superleuk. Verder vind ik een dromerige en sprookjesachtige stijl vaak heel mooi

5. Naam: Cheyenne
Leeftijd:14
Leuk, hobby’s: Muziek; op dit moment luister ik veel naar Ed Sheeran, Paramore, Simple plan en John Mayer, tekenen, lezen, fotograferen, kleding, the hunger Games (ik ben geobsedeerd door thg) koken en ik hou héél erg veel van reizen.
Niet leuk: Sport! Ik haat alle sporten behalve volleybal. En wat Aniek al zei van die standaard notebook dingen. Té meisjesachtige dingen ben ik nooit zo’n fan van (denk aan roze paars glitters sterretjes) Liever ook geen Justin Bieber of One direction erin
Belangerijke dingen: Zoals ik al zei geen te meisjesachtige dingen. Ik hou meer van een wat stoerdere style. En ohja Galaxy mag erin voor komen! En Aztec printjes vind ik prachtig. En iets met muziek zou ook leuk zijn.

6. Naam: Emiek
Leeftijd: 13
Leuk, hobby’s: volleybal, tekenen, muziek, lezen, koekjes bakken, met vriendinnen iets doen
Niet leuk: uhmm… ik denk ook iets donkers
Belangerijke dingen: geen idee

7.Naam: Kesja
Leeftijd: 18
Leuk, hobby’s: Fimo’en, bakken, koken, creatief bezig zijn, juweeltjes maken. Ik hou ook van uiltjes, Parijs, eifeltorens. Ik luister erg graag naar oude rockbands zoals Mötley Crüe, Guns N Roses, Whitesnake, Europe enzo Maar ook naar HIM. Ik ben enorm verslaafd aan Nikki Sixx. Ik hou zowat van alles wat een beetje speciaal is.
Niet leuk: Té overdreven meisjes achtige dingen, sport (ik haat sport :grin:), Justin Bieber, One Direction en al die popbands
Belangerijke dingen: Ik hou van veel donkere dingen, maar ook pastelrose en andere pastelkleurtjes vind ik leuk. Ik hou ook van alle dingen van Guess!

emailadressen nodig:
-

Veel plezier!!

Naam:bonita
Leeftijd:13
Leuk, hobby’s: make-up bloggen nagellak
Niet leuk: sport
Belangerijke dingen: zou het niet weten
(0/13)

hmmm zit te twijfelen of ik mee zal doen…>.<

Doen!! Ik doe zelf ook mee:3
Xx

aah fuck it, ik doe gewoon mee (: heb ik wat te doen in de vakantie ^^

Naam: Dominique
Leeftijd: 15
Leuk, hobby’s: tekenen/schilderen, muziek maken (gitaar, piano, zang, harp, ukelele, viool) muziek luisteren ^^(rock, powerpop/ punk-pop, punk-rock), shoppen whee, eten maken (denk aan taart, pannenkoeken, cake) en opeten xD, shirts bedrukken, liedjes schrijven, met vrienden afspreken uhm uhm uhm…
Niet leuk: sport (behalve het spaanse elftal ^^) Justin Bieber, 1D, dubstep en dingen als rihanna en beyonce en katy perry enz.
Belangerijke dingen: ik ben verslaafd en geobsedeerd met: Frankrijk, met name Parijs, Venetie )hoewel ik er nog nooit geweest ben ):slightly_smiling_face:, pirates of the caribbean en dark shadows, Mcfy, All time low, fernando Torres ^^ en raar maar waar geschiedenis, vooral de 17e en 18e eeuw en dan die dingen als lodewijk XIV, XVI, Marie Antoinette, casanova, en vind dus de barok en rococo stijl heel mooi. In het notebook vind ik het ook leuk om wat terug te zien van degene die het gemaakt heeft.

oke genoeg info, lijkt mij…? :stuck_out_tongue:

I’m in!

Naam: Aniek
Leeftijd: 17
Leuk, hobby’s: Tekenen, schilderen en van alles wat daarmee te maken heeft, muziek luisteren (rock!), lezen (eigenlijk lees ik alles, maar het liefst fantasy), en bakken. Hoewel ik ook een groot deel van de dag aan het fangirlen ben, haha. Ik houd namelijk nogal van Muse, Sherlock, Merlin en alles wat daarmee te maken heeft.
Niet leuk: Al die standaard nagemaakte notebook dingetjes (lees: alles wat precies is nagemaakt uit het Notebook Inspiration topic), muziek in de categorie One Direction (sorry fans!), en al te veel roze, glitters en dat soort truttige dingetjes.
Belangerijke dingen: Een beetje Muse zou geweldig zijn, en wat dingen met een reis-thema vind ik ook superleuk. Verder vind ik een dromerige en sprookjesachtige stijl vaak heel mooi.

Nu klink ik waarschijnlijk heel veeleisend, maar als je een beetje je fantasie gebruikt vind ik het al snel hartstikke leuk(:

ahh stom ik heb echt het gevoel dat ik voor jou iets leuks kan maken, maar ik doe mee in notebook #2. Haha. Oke. Dat wilde ik even melden.

Ik doe mee!
Naam:Cheyenne
Leeftijd:14
Leuk, hobby’s: Muziek; op dit moment luister ik veel naar Ed Sheeran, Paramore, Simple plan en John Mayer, tekenen, lezen, fotograferen, kleding, the hunger Games (ik ben geobsedeerd door thg) koken en ik hou héél erg veel van reizen.
Niet leuk: Sport! Ik haat alle sporten behalve volleybal. En wat Aniek al zei van die standaard notebook dingen. Té meisjesachtige dingen ben ik nooit zo’n fan van (denk aan roze paars glitters sterretjes) Liever ook geen Justin Bieber of One direction erin :slightly_smiling_face:
Belangerijke dingen: Zoals ik al zei geen te meisjesachtige dingen. Ik hou meer van een wat stoerdere style. En ohja Galaxy mag erin voor komen! En Aztec printjes vind ik prachtig. En iets met muziek zou ook leuk zijn.

Wauw dat is een lange lijst, oeps! Niet alles hoeft erin te komen, als er maar een beetje moeite voor is gedaan vind ik het al geweldig c:

Ik up dit topic (:

ik wil wel mee doen maar vinden jullie t dan niet erg want ik doe ook mee met 1 en 2:)

tuurlijk niet!

licht eraan hoe zwaar je boekje is

^Ik denk dat we pas een deadline verzinnen als we genoeg deelnemers hebben :slightly_smiling_face:

idd, doet er nog iemand mee?

Het lijkt me best leuk om mee te doen, maar ik ben eigenlijk bang dat ik iets niet zo moois terug krijg :pensive: Van de foto’s die mensen van hun eigen boekje laten zien zijn sommige echt heel mooi, maar ik zie er ook wel tussen die ik eigenlijk niet zo vind…

o dat is echt niet zo, het gaat toch vooral om het plezier vanhet maken :slightly_smiling_face:

kunnen jullie trouwens allemaal even jullie email sturen? x

sure

is er nog iemand die mee doet? anders sluit ik m en dan doen we t met z’n 6en!!

is er nog iemand die mee doet? anders sluit ik m en dan doen we t met z’n 6en!!