Not over him..

Hey meiden!

Ik zit sinds kort met een probleempje…
Het zit namelijk zo, ik heb van juni tot eind september met een hele leuke jongen gedate.
Maar toen ineens maakte hij het uit… :frowning_face: We hebben het uiteindelijk helemaal uitgepraat en ik had er echt vrede mee en we waren gewoon nog vrienden (kwamen sowieso uit zelfde vriendengroep). Ik was er op dat moment echt helemaal overheen enzo.

Maar ja, toen kwam ik hem vorig weekend ineens op een feestje tegen… En dat was erg gezellig :slightly_smiling_face:
En toen stuurde hij gister ineens een whatsappje over niks bijzonders hoor alleen toen besefte ik ineens hoe erg ik hem eigenlijk mis… Ook op dat feestje bijvoorbeeld. En toen gister heb ik ook een whatsappje gestuurd met dat we snel weer eens moeten bijpraten waarop hij ‘ja x’ antwoordde.

What to do? Ik kom er zelf echt niet meer uit. Ik weet ook niet of hij me nu weer beetje ziet zitten want op het feest hebben we elkaar nog veel gesproken.
En moet ik hem gaan vertellen dat ik hem nog steeds leuk vind?

Alvast super bedankt & iedereen fijne kerst! xxx

Niemand? :frowning_face:

ja je kan het tegen hem zeggen dat je hem mist

maar er is wel kans dat die jou niet mist succes

Je was eerder over hem heen gekomen.En je zult weer over hem heen komen.
Ik zou het laten

de kans is aanwezig dat hij gewoon aardig tegen is is als vrienden.

Wat was de reden dat jullie de eerste keer gestopt zijn met daten?

Inderdaad, waarom zijn jullie gestopt met daten? Ik zou er niet teveel van verwachten als ik jou was. Je bent over hem heen gekomen maar nu stap je er als het ware weer in waardoor je straks misschien weer met hetzelfde probleem zit.