Not missing them.

hey

mijn ouders zijn een aantal weken weg geweest
vanavond komen ze weer
maar mijn broer en ik vinden het jammer dat ze weer thuis komen
best lullig… toch?
of is dit normaal?

xx

Als mijn ouders de hele dag niet thuis waren baal ik ook altijd als ze weer terugkomen. Maar dat is dan 1 dag.

Je hebt het huis gewoon een paar weken voor jezelf gehad. Best lekker toch? Wees gewoon blij met de tijd die je gehad hebt maar koester ook de tijd met je ouders, want die herinneringen zijn later ook fijn!

Neuh dat is niet lullig.

Je bent jong, het is gewoon leuk om te kunnen doen wat je wilt, wanneer je het wilt.

Heeft niks met je ouders persoonlijk te maken ;p

Jaa indd
Nu heb je weer regels enzo

Maargoed, mochten ze het vragen, dan kan het geen kwaad om tegen ze te zeggen dat je ze wel een beetje hebt gemist! x’D

Haha oke idd dat is wel een slim plan. :stuck_out_tongue:

Ik ben ook altijd blij als ik alleen thuis ben hoor, daar is volgensmij niets geks aan. Kun je lekker doen wat je wilt :3. Maar ik zeg wel altijd tegen mijn ouders dat ik ze gemist heb haha. En misschien is dat ook wel een heel klein beetje zo (a).

hahaha dit xD

:blush: tjaaa wel goed dat jullie me er even aan herinneren dat het slim is om te zeggen dat ik ze heb gemist, anders voelen ze zich denk ik niet bepaald “welkom thuis” , aangezien ze aan de andere kant van de wereld waren … en ik hun dochter ben … xD

Haha ja! Maar ga het niet te erg overdrijven natuurlijk, want straks denken ze dat ze nooit meer weg kunnen omdat jullie ze zo missen :open_mouth:

Haha neuh, ik vind het ook zaaaalig als m’n ouders weg zijn! Het is zo jammer dat als ze thuiskomen, het gezeik ook meteen weer begint…

bah ze zijn er weer meteen gezeur …

Ach, ben blij dat je allebei je ouders nog hebt en ze bij elkaar zijn!

Niks vreemds aan.
Ik ben ook altijd blij als mijn ma weg is :stuck_out_tongue:

Rust in de tent, kan ik lekker de hele dag film kijken :stuck_out_tongue:

Denk dat iedereen er wel van geniet als ze er niet zijn! En dat je best even denkt: bah ze komen weer thuis

Maar je ziet er vast ook wel wat voordelen van!

haha idd!

doodnormaal :’) ik vond alleen thuis zijn met m’n broer altijd geweldig. Freedom!

Heel normaal, ik woon nu al een tijdje op mezelf en ik mis mijn ouders niet echt… Ofja persoonlijk mis ik ze wel maar de regels enzo egt niet.

ik wou dat ik een broer had =[