not just a summer romance.

summer '07. <3
een waargebeurd verhaal!
ik ging met mn beste vrendin mee naar vlieland. en wat was het geweldig als ik er nu op terugkijk, ik zou me geen betere vakantie voor kunnen stellen.

het was heel vroeg in de ochtend en we zaten al in de auto, koffers vol. en de auto vol. daar gingen we; naar harlingen, waar de boot naar vlieland zou vertrekken! en de sfeer zat er goed in! ook al was het nog erg vroeg! we hadden teveel energie, dat was zeker!

de aankomst in harlingen!

we zeiden gedag tegen Bel haar vader, die had ons gebracht en die zou ons over een week ook weer op komen halen!
daar gingen we, met zn 3-en, Bel, Bel haar moeder; Annabel en ik. op naar Vlieland.

op de boot werd er veel gelachen, en natuurlijk geslapen. maar de boottocht zelf was ook al prachtig. want we hebben echt mooie plekjes gezien. en al sneller dan verwacht ging de toeter, dat betekende niks anders dan : VLIELAND IN ZICHT! we wisten niet hoe snel we naar boven moesten. en daar stonden we, tegen het hek van de boot, en jahoor! we waren echt al in de buurt, we renden zo snel mogelijk naar beneden en sleurden Annabel zo goed als mee, want als je voor de deur staat, ben je sneller op vlieland! vrij logisch toch! (:

‘CLAIRE! WE ZIJN OP VLIELAND!’ gilde bel toen we eindelijk echt op vlieland waren. en we konden ons geluk niet op! hier hadden we al zolang naar uitgekeken, en omdat we allebei vlieland verslaafd zijn was dit natuurlijk super!

na de fietsen gehuurd te hebben en in onze kamer alles neer te hebben gezet gingen we richting de manege die gelijk naast het hotel lag. en daar boekten we voor elke dag een strandrit. het zou geweldig worden, dat was wel duidelijk!

ghehe, als je meer wilt weten zeker blijven lezen, want ik moet nu echt weg, hihi.

Hmm ik vind het niet echt een verhaal? Ik vind dit meer bij lifestyle passen of schrijf je gewoon een waargebeurd verhaal? Iig als dat eht geval is vind ik je schrijfstijl niet zo goed.

ja het is ook een waargebeurd verhaal. dat zal ik er even bij zetten :wink:

Beetje vaag eigenlijk, je kunt hoofdletters, goede leestekens en geen <3 ofzo gebruiken. Daarbij niet om de 3 zinnen een witregel. Dat maakt het misschien al wat proffesioneler. Ook al heb je nu nog maar een paar zinnen, spanning ontbreekt

Doe maar verder.

bel en ik konden de 1e dag al niet meer stil zitten, dus besloten we om maar naar het zwembad van het hotel te gaan!
gewoon, beetje jongens kijken, zwemmen, slapen, gewoon doen waar we zin in hadden! maar al snel stond Annabel voor het raam te zwaaien, hup. Bel en ik het zwembad uit.
'waar willen jullie eten?'vroeg Annabel.
het was niet heel lastig, waar altijd lekker eten was was in het badhuis!
‘doe maar het Badhuis!’ riep Bel.
‘oke! dan ga ik even resserveren, komen jullie over een kwartiertje naar de kamer?’ vroeg Annabel die al wegliep.
'ja!'riepen bel en ik in koor.

‘oe, ik kan niet wachten om weer wat te eten, ik rammel!’ zei ik.
‘haha! Ja anders ik wel!’ zei Bel die het wel met me eens was.
‘zullen we anders nu alvast gaan? Hier is nu toch niemand meer ofzo.’ zei ik terwijl ik om me heen keek en niemand behalve een oud vrouwtje zag.
'ja, en dan gewoon douchen, eten, en dan naar het hotel?'zei Bel.
‘of naar het dorp. O nee, dat gaan we morgen al, dan gaan we vanavond toch gewoon in het hotel chillen?’ vroeg ik terwijl ik m’n spullen pakte.
'precies.'zei Bel die door de deur liep die ik voor haar open hield.

na het douchen en omkleden.

‘dames! zijn jullie klaar?’ vroeg Annabel vanuit het kleine woonkamertje.
'ja! We komen eraan!'riep Bel.
In het Badhuis hangt altijd een leuke sfeer, en is het altijd druk.
Al snel kwam de serveerster. En zoals altijd wisten we al precies wat we wouden hebben.
'ik wil graag de Margeritha pizza.'zei Bel, die vegetarier is, die dus neit veel keuze had.
'uhm, ik wil graag de sate.'zei ik.
'en voor mij graag de tong.'zei Annabel.
We bestelden wat te drinken en hadden het over van alles en nog wat.
Hoe mijn vakantie tot nu toe was en wat we die week van plan waren.

'mmmm, mam, dat was lekker!'zei Bel na het eten.
'ja he! Dames, ga maar doen wat jullie willen doen, dan ga ik even in het cafe wat lezen en wat drinken.'zei Annabel.
'oke! Claire?'vroeg Bel.
'uhm zullen we naar de bar, bowlen ofzo?'vroeg ik.
'ja. Goed plan! Mam wij zijn dan bij de bar, bowlen, kegelen, poolen enzo! Tot straks!'zei Bel.
'tot straks!'zei ook ik.
'veel plezier dames!'zei Annabel.

in de bar.
'hallo dames, willen jullie iets te drinken?'vroeg de charmante barman.
'uhm ja graag.'zei Bel.
‘zeg het maar!’
'uhm, ik wil graag een cola.'zei Bel.
'en ik wil graag een Ice Tea.'zei ik.
'komt eraan! Op welke kamer mag het?'vroeg de barman.
We bleven nog even hangen en waren van plan om te gaan bowlen.

'aaah! Bel, kijk rechts!'zei ik.
'oe, wat mooi!'zei Bel.
daar stonden twee jongens bij de bowlingbaan, we moesten wachten totdat zij klaar waren, dus gingen we even aan de kant staan kijken.
De ene had blond haar en was best groot, de ander was kleiner en had donkerbruin haar.
'willen jullie ons helpen? We bakken er niks van.'zei de blonde jongen tegen ons.
'haha, gaat prima volgens mij?'vroeg ik lachend.
'please?'vroeg de jongen. Bel ging de jongen met het bruine haar helpen en ik de jongen met het blonde haar. Achteraf bleek die jongen met het bruine haar Dennis te heten en die blonde Warner.

'nu op onze kosten een uurtje bowlen?'stelde Bel voor.
'uhm, we kunnen ook poolen.'zei Dennis.
'haha! Daar bakken we echt niks van!'zei Bel lachend terwijl ze me aankeek, wachtend op een antwoord.
'uhm, poolen is wel leuk!'zei ik snel.
Daar stonden we, met z’n vieren om de pooltafel heen, Warner en Dennis wisten in tegenstelling tot Bel en mij wel waar ze mee bezig waren. Maar voor ons was het al heel wat als de bal alleen al een halve meter in de buurt kwam van ons doel. Maar dat maakte ons niet uit! We hadden plezier met z’n vieren, en bedachten om naar de lounge te gaan. Gewoon, tv kijken, kletsen, lachen en mensen irriteren!
De tijd ging zo snel dat we hadden bedacht om de volgende dag rond 11 uur bij het zwembad af te spreken.

ik schrijf morgen meer!