Not Fair (seks)

Oh I lie here in the wet patch
In the middle of the bed
I’m feeling pretty damn hard done by
I spent ages giving head
Then I remember all the nice things that you ever said to me
Maybe I’m just overreacting maybe you’re the one for me

There’s just one thing that’s getting in the way
When we go up to bed you’re just no good
It’s such a shame
I look into your eyes I want to get to know you
And then you make this noise and it’s apparently all over

It’s not fair
And I think you’re really mean
I think you’re really mean
I think you’re really mean
Oh you’re supposed to care
But you never make me scream
You never make me scream

dit liedje gaat over een meisje waarvan het vriendje haar niet kan laten klaarkomen.
hebben jullie dit ook?
ik namelijk wel en ik heb er meer dan genoeg van!

meneer claimt keihard zijn best te doen maar vervolgens “drukt hij ongeinteresseerd op het knopje” in de hoop dat ik, sjeeee, eeeindelijk eens klaarkom. ja dus niet.
en dat terwijl hij al minstens 10 keer is klaargekomen. Ook wil hij mij alleen beffen als ik hem pijp, want ja; “het moet wel eerlijk blijven he”.

wat vinden jullie hier nou van?
hebben jullie dit ook?
reacties please!

heb er even seks achter gezet want sommige willen dit misschien niet lezen. zo is het meteen duidelijk

Heb je dat liedje zelf geschreven?

Niet iedereen komt klaar van sex, maar als je dat met voorspel bedoeld, wtf? Is hij egoïst ofzo? Denkt ie alleen aan z’n eigen pleziertje?

haha nee was het maar zo.
lily allen- not fair

dat liedje is van lily allen

LILY ALLENNNN!!!

Ik wordt hier 3 keer LILY ALLEN genoemd Xd. Dus die zal het dan wel zijn. Dat jammer, de tekst is leuk, maar ik luister lily allen niet omdat ik haar niet mag als mediapersoon.

Ontopic: Als je niet klaarkomt, om de reden dat veel meisjes moeite hebben met klaarkomen. Ok als hij dan alles heeft geprobeerd.
Maar als hij alleen op zijn eigen genot focused en dat van jou niet belangrijk lijkt te vinden is dat idd nogal egoistiest.

Wat kun je daartegen doen? Let’s think. Heb je hem het duidelijk gemaakt dat het niet lief is om alleen op je eigen genot te focussen? Liefde is nemen en GEVEN. Ik heb het principe van pijp jij mij, dan bef ik jou? (of andersom) nooit begrepen. Je doet het toch ook omdat je om diegene geeft en graag wilt dat diegene geniet?!

Wat kun je nog meer doen? hmmm…
Seks afhouden is mss wel een optie. Dan wordt ie vanzelf gek, als je blijft weigeren (aardig weigeren niet gaan schreeuwen ofzo) mss dat hij dan gaat proberen je over te halen, door jou eerst een pleziertje te gunnen.

I don’t know. Ik heb nooit een vriendje gehad die daarin egoistist(HOE SCHRIJF JE DAT?) is.

Mijn vriendje durfde me geeneens te beffen. Hij vond het vies. Maar ik mocht wel alles bij hem doen. Ik snap niet dat ik dat ooit het gepikt eigenlijk, seks hoor je samen te doen en ook samen plezier te hebben toch?
En dat nummertje van Lily Allen is echt leuk, ik dacht dat het haar nieuwe single zou worden… Maar het is een andere.

Dat is serieus het domste wat ik ooit heb gehoord.

-

Jou mening, mss ben ik 1 van de enigste die dit probleem heeft. Ik vind het hele logisch eigenlijk XD. Er is zoveeeeel goede muziek op de wereld, dat je niet alles kunt luisteren. Daarom selecteer ik het vervolgens op de persoon. Ik ga niet zeggen dat ik Lily Allen niet mag, want ik ken haar niet persoonlijk. Vandaar: ik mag haar niet als media persoon . Wat ik hoor van haar dus.

Trouwens als iets me aan een persoon niet aanstaat, vind ik sowiezo automatisch de muziek minder of het acteerwerk, wat dan ook.

Hihi, mss komt het toch wel een beetje raar over.

Misschien moet je je meer in zijn plaats zetten, ik zou ook niet graag iemand beffen, het is gewoon niet zo *ahum* smakelijk. Verder kan ik je echt niet helpen, succes.

Hmm, 't is wat xNatalkaar zegt, dat het misschien wat fishy is om een meisje te beffen, maar verder hoort er toch wel een soort van gelijkheid te zijn, en als jij het belangrijk vind dat je persé klaar komt, moet je daar duidelijk over zijn tegen hem (want ik vind het inderdaad vrij egoistisch overkomen).

Dat is natuurlijk jouw mening, maar ik vind dat je artiesten moet beoordelen op hun werk en niet op hoe ze zich gedragen. Ze is natuurlijk geen voorbeeldpersoon ofzo, maar daarom ga ik niet niet naar haar luisteren. Ik ben nu ook weer geen fan van Lily Allen, maar er zijn liedjes van haar die echt goed zijn.

Daar zit ook wat in. Ik kan het gewoon niet los van elkaar koppelen. Met Lily Allen valt dat dan nog wel mij, wat mij betreft. Maar met sommige andere artiesten kan dat het idee voor mij al verpesten. Ik wil dat ze goede muziek maken, leuke ideeen/gedachtenspinsels hebben en niet iets zeggen of doen waar ik enorm tegen ben. Lily Allen faalt alleen op het tweede. De meeste muziek is wel oke.

Wow gebruikt hij je voor de seks ofzo ? :S

Ten eerste: seks is iets wat je met zijn tweeën doet. En het is geven en nemen. Wat maakt het nou uit als jij wel klaarkomt en hij niet of andersom. Oké, nooit klaarkomen is natuurlijk ook niet leuk, maar om nou te gaan eisen dat je ook klaarkomt als je vriend is klaargekomen, is een beetje gek. Je kunt toch ook gewoon de ander verwennen zonder er iets voor terug te willen? Tenminste, zo doen mijn vriend en ik dat. Tis overigens wel zo dat hij mij wel kan laten klaarkomen en ik hem niet :S
Kep alles al geprobeerd maar het lukt niet :S Best wel kut, maar we blijven praten en het lukt vanzelf wel een keer!

Je moet trouwens ook genieten van de reis en niet alleen van de eindbestemming.

ja kijk dat snap ik dus niet he… dat het bij beffen logisch is dat hij het '‘vies’'zou vinden… komop pijpen is minstens net zo ranzig :slightly_smiling_face: maar dat word als normaal gezien…

maar weer ff ontopic, ik vind dat hij behoorlijk egoistisch bezig is als hij weet dat jij niet komt en daar ook geen moeite voor doet… moet je toch een keer beter met hem praten… omdat je het waard bent :slightly_smiling_face: