(Not) again?

Het zou ook kunnen dat ze over je heen is en daarom nu van haarzelf weer contact met je mag hebben als vrienden :wink:
Maar als dit van jou kant nog niet het geval is moet je niet aan een vriendschap beginnen.

Gewoon een gedachtegang dit trouwens, als ik jou was zou ik het haar gewoon vragen in plaats van moeilijk op een meidenforum zitten waarvan je zo meteen weer wordt afgegooid :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ga nooit terug naar je ex? Ik heb dit gedaan en het gaat nu echt super tussen ons, dus dit geld niet voor iedereen :wink:

Het is in onze relatie zo’n 4keer uit en weer aan geweest je kent het wel…
De eerste 2 keer heeft zij het uitgemaakt , de 3de keer had ik er echt wel zelf
genoeg van maar heeft ze mij gesmeekt om me terug te hebben
en de laatste keer was gewoon een fwb-relatie die is uitgedoofd zoals gewoonlijk

Haha :grinning: heb een beetje medelijden met mij ja? ik blijf hier niet eeuwig hoor :wink:

UPDATE: ze heeft me intussen een vriendschapsverzoek op fb
gestuurd (heb hier nog niet op gereageerd)
wat wil dit dan weer zeggen ? het wordt verwarrend…

Serieus, vraag het haar. Als zij contact met jou zoekt mag je dat best vragen, dat is de enige manier om echt duidelijkheid te krijgen. Ik dacht dat meiden omslachtig waren haha.

• Ik vind jongens op het forum wel leuk hoor :slightly_smiling_face:

Haha misschien ben ik gewoon een speciale jongen :stuck_out_tongue:
En ik wil het niet echt vragen omdat ik liever wat afwacht…
Ik wil niet direct alles terug blootgeven en wil de opties wat openhouden
maarja als je dan niet reageert (zoals op dat fb-verzoek) krijg je nadien
weer ongemakkelijke situaties (zoals waarom accepteer je niet …)
soms maak ik het mezelf ook gewoon moeilijk denk ik haha :wink:

Haha, het zijn je eigen keuzes, iedereen zijn/haar eigen manier. Succes ermee!

Haha , dat is waar :slightly_smiling_face:
Het is trouwens al zover… nog geen 5min of ze sms’t me al
“heb je toegevoeg op fb…” :stuck_out_tongue: ik ken haar blykbaar nog steeds heel goed

1. Grappig dat er een jongen op Girlscene zit.

2. Ik denk dat je zelf actie moet ondernemen. Misschien ging haar hart ook sneller kloppen als jij langs kwam en nam ze nu actie. verplaats je in haar.

Om eerlijk te zijn denk ik dat je ex gewoon over je heen is en misschien op een vriendschappelijke manier contact met je probeert te zoeken. Althans dat lijkt mij het meest logische. (Aangezien ze een jaar lang niets van zich heeft laten horen en er dus ook vrijwel geen contact was.)

Als ze toch contact blijft zoeken via whatsapp etc. zou ik gewoon recht voor z’n raap vragen wat de bedoeling is. Dat je niet zo goed weet wat je hier mee aan moet omdat je niet weet wat haar intenties zijn.

Succes ermee!

Dit.

Vind het grappig hoe uiteenlopend de meningen hier zijn hha :slightly_smiling_face:

Weet je al wat je gaat doen ts?

Ja ik ga zien wat ze zegt nadat ik haar terug op fb toevoeg
en als ik daar niks wijzer uit wordt ga ik het haar gewoon rechtuit
vragen wat de bedoeling is

ze heeft my intussen al gevraagd om deze avond samen wat te gaan doen, ik denk dat haar intenties dus wel duidelijk zijn nu :stuck_out_tongue:

Ja , zou best kunnen daar zou ik niet van opkijken
Ik denk dat ik maar best niet in ga op die uitnodiging ?

ze komt blykbaar toch net uit een relatie en heeft het volgens haar eigen zeggen “ff gehad” en ze wilt zich gewoon wat amuseren niks meer ,

man man… mensen veranderen toch ook nooit he :grinning:

in ieder geval ik wil iedereen hier bedanken die heeft gereageerd
jullie advies was zeer nuttig :wink:

Nog veel succes met haar. Als ik jou was zou ik zeker niet op in gaan.