\
Ik zou wachten tot je 18 bent en als je er dan nog zo over denkt gaan bedenken hoe je het wilt vertellen en hoe je geld bij elkaar wilt krijgen…
Ik zou het er wel over hebben met je familie.
Want iedereen kan nu zeggen ´het is vast niet zo erg.´
Maar ik zou echt nooit een hele grote neus willen hebben.
Soms zie ik dat wel is bij jonge meisjes, en ik snap best dat je je er onzeker over voelt.
Heb het zelfde probleem, met feestneus enz. dus zie het maar als een upje ^^
Ik kan dat heel goed begrijpen, maar volgens mij mag dat na je 18e al wel… En dat over je familie… Tja als jij het wilt kunnen hun moeilijk nee zeggen. En als jij zegt dat je er echt zo onzeker bij voelt en er zo slecht door in je vel voelt zitten…
ik zou er goed over nadenken of je echt wilt
je moet geen spijt er van krijgen
Weet je wat ik net zit te denken?
Ik heb nog nooit echt gehad dat ik dacht: Zó! Dat is een mooie neus.
Neuzen zijn zoiezo niet mooi denk ik.
OT: Ik zou er wel heel goed over nadenken. Want nu word je beinvloed door wat andere mensen ervan denken.
als je tegen je ouders zegt dat je door je neus word gepest, zijn ze stil.
ja maar het komt niet door die mensen ik ben er zelf ook gewoon nooit blij mee geweest ik weet zeker dat ik veel meer zelfvertrouwen zou hebben als ik een kleinere neus zou hebben
Ja maar je bent nu 15.
Ik wil niet denigrerend doen over je leeftijd natuurlijk.
Maar meisjes van 15 zijn allemaal onzeker, ook al lijkt het soms niet zo.
Dus je bent nu niet echt in de positie om zo´n grote beslissing te maken.
Ik snap best dat het iets is waar je heel erg mee zit, want het is het eerste wat je ziet als je iemand ontmoet. Het valt natuurlijk op.
Maar ik zou het er eerst heel goed met je ouders over hebben, ik ben benieuwd wat je ouders ervan denken.
Maar je moet ook bedenken dat de mensen jou op dit moment gewoon moeten accepteren zoals je bent hé. Dat is ook belangrijk. Grote neus of niet.
Ik zit ook met mijn neus, ik ben Aziatisch en heb dus een platte en grote neus, vooral als ik lach .
Kun je een foto plaatsen? Misschien is het zo erg nog niet.
Zo stom dat mensen daar mee pesten, kom op zeg…
Ik heb zelf ook een grote neus, en van boven niet helemaal recht( je kunt het geen bochel noemen vind ik.) En ook nog een kleine beetje een wipneusje. Geen perfecte neus dus, maar toch ben ik er trots op. Want het hoort gewoon bij mij.
ik snap je echt!
ik ben ook 15 en denk er ook over om mn neus te laten doen… hij is echt verschrikkelijk. door mn neus ben ik nu hartstikke onzeker! ik zie dit ook als een upje en blijf m volgen:)
Ik zou nog een tijd wachten als ik jou was. Pubers hebben meestal een aardig grote neus (ook al zit het in de familie) dat groeit naar een paar jaar wel wat meer in proportie. En als je het over een paar jaar nog niet zit zitten dan kan je het wel overwegen.
toen ik 14/15 was wou ik ook per se een nosejob. ondertussen is het 3.5 jaar verder en ik vind het echt stom van mezelf dat ik dat wou
dus… misschien kom je dr wel over heen zoals iemand hier al zei, wacht maar eerst tot je 18 bent en kijk dan of je er nog steeds zo over denkt. en probeer er niet zo veel aandacht te schenken, je maakt het meestal alleen maar erger voor jezelf. als je zelf met iemand praat en je steeds denkt; kijk niet naar m’n neus dan maak je je zelf alleen maar paranoia
haha bedankt allemaal voor de tips/reacties ik zal idd wel even afwachten dan maar
-
Echt waar? Hoezo ? Ik wil weten waarom namelijk.
Oh en persoonlijk zou ik wachten tot je uit de puberteit bent.
ik heb ook geen kleine neus maar geen hakenneus ofzoo dus bij mijn neus sou ik nie egt weten wat ze er aan kunnen veranderen, in amerika doen al die meisjes al op de high school een nosejob daar is het heel normaal als ik jou was en mensen pesten je ermee zal ik het gewoon nu al doen wrm nog langer w88en.
heb je miss een foto?
ps, je neus is wel een main issue in je gezicht dus je krijgt meestal egt een ander gezicht daar moet je wel overnadenken om die reden zal ik he zelf al niet aandurven maar als r een bump inzit bijv die je wil wegwerken verandert ervrij weinig dus dat is een ander verhaal maar een total different neus zou ik nooit doen