Nose magic???

Iemand bekend met nose magic, nose huggie of nose right???

Sorry, ik heb er nog nóóit van gehoord.
Waar heeft het mee te maken?

een vriendin van mij heeft een grote neus maar ze wilt geen neus verkleining
en we gingen googlen dat er een soort clip bestaat die je 15 min op je neus
zet per dag en deze na een paar maanden veranderd het zet je neus als het waren
‘‘recht’’
dit is de site: http://www.nosemagic.com/

Veel reacties dat het echt schijnt te helpen, maar dit lijkt me raar dat een clip je neusvorm kan veranderen… vandaar iemand hier ervaring mee?

Met je oren

Okayy… Waarom kan ze niet gewoon blij zijn met haar neus…?

Je kunt ook gewoon accepteren dat je neus niet maatje perfect is…

het maakt haar heel onzeker ! ook al zeggen mensen dat het wel mee valt

Ik hoop dat je vriendin doorheeft dat dit onzin is? Als ik naar dat plaatje kijk zie je dat die bobbel op de neus van die vrouw ineens ‘weg’ is door die clip. Nou, zo’n clipje kan niet op een gezonde manier bot in niets veranderen, geloof me.

Die dingen kom je overal tegen op ebay voor een dollar, zal dus ook wel weinig doen.

het is meer dat het de punt van je neus een soort op lift
waardoor je neus brug recht wordt als het waren
natuurlijk zal het effect niet groot zijn want dat kan niet met zo’n clip

ja dat leek me ook al,
er zijn heel veel van deze na-maak versies
kan me niet voorstellen dat deze werken
de originele heet de Nose Magic
dus vandaar misschien dat iemand in Nederland ermee bekend was

Het lijkt mij niet dat zoiets werkt. De vorm van je neus wordt bepaald door de botstructuur, deze is heus niet aan te passen met een soort clip. :stuck_out_tongue:

die dingen werken in principe of tijdelijk of niet. Tenzij als je ze zou gebruiken voor je 16e oid dacht ik, omdat je neus dan nog meer in ontwikkeling is?
In ieder geval moet je dan nog perfect dagelijks, no excuses, dat ding gebruiken…

Leer gewoon leven met je neus zou ik zo zeggen :slightly_smiling_face:

Haha… sorry, maar zo’n klein clipje kan je toch niet serieus nemen. Alsof dat ding je hele neus recht kan maken. No way. Je wilt toch niet zeggen dat dit ding echt werkt, net als een neuscorrectie; plastische chirurgie, waarbij ze je neus breken en weer recht in elkaar zeten. Nee.

Dit ding kan heus wel je neus ‘‘veranderen’’ als je hem lang gebruikt. Net als met een beugel, als je iets langere tijd in een houding zet, neemt het deze lichtelijk aan. Het zal echt niet een perfect neusje worden, maar ik denk wel dat je na een lange tijd een lichte verandering kunt zien?

Sowieso te mooi om waar te zijn.

^ dat bedoelde ik. Dat eerste kwam wel heel overtuigd en betweterig over, terwijl dit maar gewoon een theorie van me is :’)

ik denk toch dat er wel iets van waarheid in zit
zal inderdaad niet helemaal perfect worden
maar het is net zo’n zelfde effect als een beugel idd

Ik denk niet dat dit zal werken, omdat je neus uit bot en kraakbeen bestaat. Bot kan je eigenlijk niet vormen, en anders lijkt me dit heel pijnlijk… Dus de clip zou je kraakbeen moeten vervormen, maar aangezien je kraakbeen in je neus erg elastisch is zal de verandering niet of alleen op korte termijn zichtbaar zijn.

Ik vind de plaatjes op de site er trouwens ook niet erg realistisch uit zien…