Norton antivirus

Mijn computer geeft aan dat ik mn abbonement moet verlengen om beschermd te blijven tegen virusjes. Maar ik heb gehoord dat er een product key is, en dan doet ie het weer (gratis) . Weet iemand er misschien iets van? Of is er een andere manier om het abbonement te verlengen zonder te betalen? Hopelijk kan iemand helpen…

Google het eens? (:

Norton is echt een ramp, heb 'm zelf langere tijd gebruikt en alleen maar ergenis mee gehad. Ligt telkens te zeiken als ik iets wil downloaden (verhoogt risico ed) , blokkeerd te pas en te onpas webpagina’s en begint zomaar allerlij updates binnen te halen woordoor je je PC telkens opnieuw moet opstarten.
Norton laat zich bovendien ook nog lastig verwijderen indien deze vooraf is geinstaleerd op nieuwe computers door de fabrikant, je moet al in het register gaan rommelen om de zg sleutels te verwijderen, wat niet zonder risico is voor de rest van Windows als je dat niet goed doet.

Gebruik gewoon AVG free, makkelijk te donloaden, weinig restricties en werkt altijd.

Een goede firewall op je PC , dan heb je geen virusscanner meer nodig.

Norton is kut, download een andere. En sorry maar AVG is ook erg kut.
Mijn vader heeft een eigen bedrijf met computers enzo, en die krijgt heel vaak klanten aan de lijn die problemen hebben met óf norton, óf AVG.

Download Kaspersky, nooit problemen mee!

Norton werkt bij mij opzich goed, maar dat ding gaat bij mij altijd automatisch scannen enzo en waarschuwen … altijd waarschuwen voor van alles nog wat. En dan gaat de computer zo traag. Vreselijk. Van AVG kreeg ik op de een of andere manier altijd virussen. Beetje raar, een anti virus programma.
Ik ben ook niet echt technisch.

Hoe kom je er dan achter dan je een virus hebt? Scant hij zijn eigen virussen ofzo? :’)

Microsoft Security Essentials (MSE) Is ook fijn. Ik heb er nooit problemen mee. Norton is idd vreselijk.