normale leeftijd vingeren?

Ik ben over een half jaar 14, en mn vriend is over 4 maanden 16.

Ben dus nog 13 maar we zitten allebij in 2e alleen dan allebij andere klas
maar hij wilt me nu dus vingere ik vind het echt goed en ik heb al 1 jaar lang met hem is dit raar?

Als je er gewoon klaar voor bent, why not?

is het ook normaal omdat ik bijvoorbeeld nog 13 ben ?

ookal wil ik het zelf wel graag …

ja hoor! zolang je er zelf maar achter staat is het normaal

als jij je er goed bij voelt is het goed :slightly_smiling_face:

ik vind 13 best jong, maar zolang jij er klaar voor bent…

Als wij zeggen; ja het is raar
Wat doe je dan?

ik vraag het alleen oke ?

Ik vind de reden ‘omdat we al een jaar hebben doe ik het voor hem’ geen goede reden, doe het omdat jij graag gevingerd wil worden, hoe lang of kort je ook met elkaar hebt. In dat geval helemaal prima!

ehhhh nee niet aan beginnen! Pas rond je 16e, wanneer je ongeveer volwassen begint te worden! 100% zeker dat jij niet bij deze jongen blijft en er later enorme spijt van hebt.

Als ik kijk naar de reacties die je hier plaatst, zou ik je aanradem om er nog eens even heel goed over na te denken. Je bent nog maar 13.

Ik vind het persoonlijk veel en veel te jong.
Maargoed, daar zal vast niet iedereen het mee eens zijn.
Als je je er goed bij voelt, laat je vooral niet tegenhouden, maar als je het doet omdat hij het zo graag wil, wacht er dan mee.

ik zou er persoonlijk nog even mee wachten je bent pas 13… Kijk eerst of je het echt wilt en er echt goed bij voelt. En besef ook goed wat het is.
wil je het dan nog? Dan moet je het gewoon doen maar eerst 2x nadenken

En je twijfelt. Als je zo’n keuze laat afhangen van ‘of het raar is’ ben je er níet klaar voor, niet doen dus.

ik dacht dus precies hetzelfde!

Ik vind het te jong ja. En wat ik hier lees, je manier van typen enzo, je komt ook wel echt als 13 over.

Ik vind het zelf best wel jong, maar als jij er klaar voor bent…

Bij twijfel niet doen. Gezien je een topic opent en aan ons vraagt of je het nou wel of niet moet doen twijfel je nog en ben je er dus nog niet klaar voor.

Bij deze raad ik het je aan om het niet te doen, je bent nog vrij jong en je twijfelt erover. Dat je je afvraagt of het raar is of niet geeft genoeg twijfel aan dus blijkbaar sta je er zelf niet achter. Denk daar maar over na en wees eerlijk tegen hem en vooral tegen jezelf dat is belangrijk meid!