Normaal?

-bericht verwijderd-

Hmm, ik denk dat het verschild per jongen…

Over wat je vriend zei is iets persoonlijks en verschilt per individueel. De een geeft net wat meer om uiterlijk, of andersom.

Wat de grens van ‘normaal’ daarbij is, is hoe iemand het zelf opvat.

Ik vind het normaal, want ik denk nou niet dat je vriend ermee bedoelt dat die twee dingen precies afgewogen moeten zijn. Ik snap wel dat hij, net zoals veel mensen, wel een leuk koppie wil hebben bij een leuk karakter…

edit; het is laat, dus ik versprak me wat.

jaaaa indd. MAaar het voelt wel raar. Want ik vroeg dannet van: jaa, dus als ik lelijk was zouden we niet hebben? Dat was dus zo. Ik snap het wel maar het voelt toch raar;P

Hahah, ja snap ik wel. Maar het gaat natuurlijk ook over het totaalplaatje waar je op afstapt he. Denk dat als jij nu ‘lelijk’ zou worden, hij niet ineens op je af zou knappen/

Waarom zou je je over zoiets drukmaken?
Het is toch gewoon normaal dat jongens ook op het lichaam van een meisje vallen?
Natuurlijk gaat het ook om het innerlijk, maar ik vind het niet vreemd dat hij 50-50 zei.
Ik weet niet hoor, dat is toch gewoon normaal??

Haha, ik hou van meisjes die de cosmo als de bijbel lezen :relieved:

Om je vraag te beantwoorden: het verschilt van jongen tot jongen. Je hebt jongens die met een bitch nemen omdat ze mooi is en je hebt jongens die met een niet zo mooi meisje nemen omdat ze een heel leuk karakter heeft.
50-50 komt volgens mij het meest voor.

en if so, dat als je lelijk was geweest, dat jullie niet hadden gehad? wees gewoon blij dat je met m hebt en dat ie je knap vindt?

Lichaam is voor mij ook vrij belangrijk!
Hoe leuk een jongen ook is, ik knap altijd af als hij een buik heeft, en niet gewoon strak. Het hoeven geen blokjes te zijn, maar gewoon een strakke buik, niet zo’n blubberding.

het eerste waar jongens naar kijken is natuurlijk het uiterlijk en voor hun de rede om op je af te stappen, maar daarna leren ze je beter kennen en zullen ze je innerlijk dus ook belangrijk vinden.
het is allebei belangrijk voor ze denk ik

weetje wat ik denk?
dat er 99% naar uiterlijk gekeken wordt, en als ze dan ook nog een leuk innerlijk heeft, yeey dan heeftie de ware gevonden

Natuurlijk let je op het uiterlijk, maar je vriend heeft toch wel gelijk (: Het totaalpakket moet kloppen. Voor elke jongen is dat anders, want als je iemand kent die een goed karakter heeft, zul je die persoon meteen mooier vinden. Ik ken mensen die mooi zijn, maar zooooo arrogant dat ik echt walg van hen. (en hun uiterlijk)

ik haat jongens die hun lul achterna lopen
maar wat is het probleem, hij vindt je van binnen en buiten leuk, daarom zijn jullie samen neem ik aan? dus so what?

dat nummer heb ik ook!
haha moest ik even kwijt.
Maar kijk eens naar meisjes. Zelf vinden we ‘knappe’ jongens ook eerder leuk, dan zeggen we wel ja het gaat me om het innerlijk. Maar zeg nu zelf, als je echt een hele lelijke jongen kent, maar die wel heel aardig enz is, zou je daar iets mee willen beginnen?

Jaa dats waaaar;).

Bedankt voor jullie hulp meiden!<3