normaal??

hey!
ik heb een vraagje. Ik ben nu al een jaar samen met mijn vriendje en heb al een paar keer seks gehad. maar is het normaal dat ik heel snel mijn orgasme krijg? Als we nog maar een kwartiert je bezig zijn, trekken mijn “vaginaspieren” al samen ( klinkt een beetje raar). Is dit normaal? of wat kan je eraan doen? Het is ook heel lastig want we kunnen dan nooit lang seks hebben!

dankje!! :flushed: xx

Ik zou jezelf gelukkig prijzen en er heel erg blij mee zijn. Misschien kan je af en toe even een ‘pauze’ nemen als je het voelt aankomen.

^dit

Dit is gewoon normaal hoor. Over het algemeen komen vrouwen niet eens (of niet zo vaak) klaar dus wees blij dat jou dat gewoon lukt. :slightly_smiling_face:

maar is het dan niet leuker als je langer seks kunt hebben? :wink:

Ik had dat ook (nog steeds kom ik makkelijk klaar). Het beste advies dat ik je kan geven is om verschillende standjes te proberen en ook te wisselen van standje tijdens de seks. Dus als je merkt dat je bijna je orgasme voelt komen gewoon een ander standje doen. Dan houdt je het net iets langer vol.

dankje!!! xxx

wauw ik ben stiekem ergens wel jaloers op je. ik moet echt mijn best doen om klaar te kunnen komen. vaak lukt het niet, en anders duurt het minstens een half uur.

haha, ik had juist gedacht dat het leuker zou zijn als je langer seks zou kunnen hebben! Echt bedankt voor de reactie, ik voel me er al veel beter bij!! x