Normaal of niet?

[i] Oke dit word denk ik een… heel raar verhaal.
ik had een vriendje, 5maanden lang.
Maar de laatste maand was 't al soort van uit tussen ons, omdat ik geen gevoelens had.
Dat had ik hem meteen eerlijk vertelt en het ging steeds meer achteruit,
We hadden geen contact meer, en we negeerde elkaar.
Uiteindelijk heb ik het toen uitgemaakt.
Snel daarna ( 5dagen later )
Was ik verliefd geworden op mn beste vriend die ik al zn 5jaar ken en daar kreeg ik een relatie mee.
Nu is ‘t zo dat ik een boel… turken in mijn klas heb die nu ineens zeggen dat ik een hoer ben omdat ik zo snel een ander heb, en ze willen me dus het begrip ; liefde’ leren.

Maar het toch ook best erg dat ik zo snel alweer verliefd werd…
Maar je kunt natuurlijk ook niet zelf bepalen als j verliefd word of niet.

Toen ik Ja tegen hem zei dacht ik ook 'waar zou ik wachten, het is natuurlijk wel zo dat als ik 't een maand erna deed het voor mijn ex overkwam dat ik ech van hem had gehouden, maar aangezien we toch geen contact meer hebben enzo intreseerde me dat vrij weinig…

Dus… wat denken jullie?
Tesnel of zeggen jullie, Je kunt zelf ook niet zeggen of je verliefd word of niet en als je verliefd word, moet je ervoor gaan toch? (: [/i]

Veel fouten maar dat kwam omdat ik 't snel heb getypt.

Dat komt voor andere snel over omdat hun vast denken dat je tot de laatste minuut van je ex hield… Maar dat is niet zo, die liefde was al weg en jullie bleven maar bij elkaar… Dus het is niet zo dat jij van de een op de andere dag ineens van iemand anders houdt… Maar anderen zien dat niet zo, zij lezen dit verhaal niet.

zoals je zegt: je hebt allang geen gevoelens meer voor die ander, dus opzich snel vind ik het niet eens. ik heb hetzelfde gehad hoor…

en als ze tegen mij hoer zoude zeggen, zou ik zeggen: ik krijg er jammer genoeg niet eens betaald voor :'D

Ik ben geen racist,
Maar nederlandse vriendinnen enzo van me vinden t leuk voor me dat ik een vriendje heb.
Maar allemaal turken zitten op mijn ping meplayer tenoemen enzo. :confused:

Wat wil je liever?
Bij iemand zijn die je leuk vind en dat anderen je een ‘hoer’ vinden. Wat overigens vanzelf overgaat tenzij het dadelijk weer overgaat en je binnen no-time een ander hebt
Of wil je dat anderen je niet als een ‘hoer’ zien door maar niet bij iemand te zijn die je ontzettend leuk vind?

als je het nu uit gaat maken noemen ze je wss alsnog hoer.
als je een tijdje met hem hebt dadelijk gaat het vanzelf over.
je kan zelf niet inplannen van ‘oke, NU word ik verliefd opme beste vriend’

hmm, k heb zelf ook gehad dat ik niet echt meer gevoelens voor mn vriend had (k zag hem meer als gewone vriend dan als vriendje) en toen ben ik dus ook verlief op een ander geworden, heb het uitgemaakt en kreeg vrij snel daarna met die andere jongen, dus het kan wel gewoon, zo snel verliefd worden;) nou is t natuurlijk best lullig voor de ex, maarja, je kan het zelf niet helpen…

nou ik vind het niet zo snel hoor.
als je die andere jongen toch hartstikke leuk vind?
ik denk ook dat het komt omdat je de liefde mist?
dat had ik heel erg toen het uit was met mn vriendje…

Het is niet te snel hoor, net zoals anderen hier al zeiden,
je had al lang geen gevoelens meer voor hem.
Ik heb een jaar geleden hetzelfde gehad
en het is niet vanzelf overgegaan,
maar daar heb je dan natuurlijk je vrienden voor om voor je op te komen.
Laat ze maar zeggen.
Als jij gelukkig bent dan is het toch goed?
Zij hebben er niks mee te maken & kennen waarschijnlijk de andere helft van het verhaal niet.
Dus laat je niet doen, tegenwoordig word je zo snel hoer genoemd, voor niks.

x

je zegt het al, ‘nederlandse’ vriendinnen en turken.
die turken zijn duidelijk geen vrienden van je, ik neem aan dat je vriendinnen veeel meer van je weten dan die anderen, die anderen weten natuurlijk niet hoe jij je voelt en hoe het allemaal zit, en zal je het ze nu uitleggen dan komt het voor hen over alsof je het maar verzint omdat je er nu pas mee komt.
je bent niemand een verklaring schuldig, dat moet je onthouden
jij weet beter :slightly_smiling_face:

Ik begrijp veel Turkse jongeren niet… stelletje schijnheilige mensen. Ik ben ook een Turk, maar andermans privézaken geeft mij niet het recht om hem of haar te kleineren. Hoe dan ook, ik ben het verder eens met Elkebaba.

Dankje (:.
ik heb een vriendin met 't zelfde probleem als mij,
en ze zegt oook :gewoon laten praten, ooit stopt het.