normaal als vriend je ophaalt en thuisbrengt?

Ik vind het ook meer dan normaal. Toen mijn vriend en ik nog niet bij elkaar sliepen, en ik was savonds bij hem, fietste hij savonds als het donker was ook altijd helemaal mee naar mijn huis

Als jij naar hem thuis gaat vind ik niet dat het nodig is (eventueel thuisbrengen wel, ophalen niet), maar als jullie een avondje naar de stad gaan, de bios, uit eten, o.i.d. vind ik het wel netjes als hij je ophaalt en weer netjes thuisbrengt. Niets moet, maar het is wel lief en netjes van hem.

Mijn vriend brengt me ook altijd thuis als ik bij hem ben en ik ben met de bus gekomen of ik ben gebracht.
Zijn ouders en hij willen niet dat ik 's avonds alleen met de bus naar huis ga, terwijl ik dat echt geen probleem vind haha.
Ter compensatie geef ik hem zo nu en dan iets leuks of gaan we samen iets leuks doen wat ik dan betaal.

ik vind t wel zo normaal. is ook een stuk veiliger dan met de fiets alleen,

min vriend laat mij overigens nooit alleen door de stad, als hij mij niet kan brengen of halen dan geeft hij mij geld voor een taxi als ik dat niet heb.
veiligheid is belangrijker dan geld>

Mijn vriend haalt en brengt me altijd. 5 minuten met de auto. Maar savonds zodra het donker word laat hij me echt niet alleen fietsen. En hij heeft geen fiets dus dan moet het wel met de auto.

Het moet niet, maar ik snap wel dat hij het doet. Dan weet hij zeker dat je veilig thuis komt, ook als het donker is.

Zoals ook al genoemd is, is het misschien ook wel eens goed om zelf met het ov of op de fiets te gaan.

Als hij respect voor jou heeft en om jou geeft, vind ik dat hij je gewoon naar huis moet brengen. Vooral in de avond. Als hij daar moeite mee heeft om jou met de auto naar huis te brengen , vanwege benzine , vind ik het alsnog geen reden om jou niet naar huis te brengen. Hij kan ook met jou mee gaan met de bus / fiets / lopend whatever.

Dat is alleen maar goed,waarom zou dat raar zijn ?
heeft ook met iemand op voeding te maken en dat hij echt om je geeft.

Als hij dat niet zou doen dan vraag je zelf ook toch af van waarom brengt hij me niet veilig naar huis? dus raar is het niet en het is stuk veiliger als jongen je netjes veilig thuis zet weer een zorg minder.

Ik vind eigenlijk dat ik zelfstandig genoeg ben om dat niet te hoeven verwachten, dus nee, voor mij is dat niet normaal. Ik zie het als iets extra’s als iemand me speciaal thuis brengt.

Thuisbrengen vind ik wel logisch, zeker als het donker is…
Ophalen niet per se, maar wel lief als hij dat doet!

Ik heb een goede vriend die me altijd met auto haalt en thuisbrengt. Al vanaf dat we elkaar kennen. Heb aangegeven best met bus/fiets te kunnen, maar dat wilde hij niet hebben :slightly_smiling_face:

Het moet niet nee, maar wel lief als hij dat doet. Als het donker is dan is het wel veiliger als hij je thuis brengt.

Als we samen ergens heen gaan op de fiets, fiets hij sowieso altijd mee terug, tot aan mijn huis.
Als ik naar hem toe ga, fiets ik daar ook altijd naar toe, maar word ik eigenlijk altijd door hem thuis gebracht met de auto. Het hoeft van mij niet per se, maar vind het wel lief dat hij dit, hoe laat het ook is, toch doet.

helemaal mee eens!

Het hoeft niet perse, maar is wel zo netjes vooral als je alleen in het donker moet.

Toen ik nog een relatie had was het altijd andersom; ik moest hem altijd ophalen, ook al was het om bij mij op de bank te hangen. Hij was te lui om te fietsen en had vaak geen auto :\

Ik heb nu twee dates gehad met een jongen die bij mij in het dorp woont en hij heeft mij beide keren opgehaald en thuisgebracht. Je gaat samen iets doen dus het gezelligst is ook om er samen naartoe te gaan!

Mijn ex woonde een half uur van mij vandaan, dan ging ik altijd met de trein naar hem toe en haalde hij mij daar op met de auto en dan gingen we ergens heen en dan bracht hij mij thuis omdat ik niet alleen in het donker op het station mocht zijn 's avonds laat :slightly_smiling_face:

Ik vind het altijd wel gezellig als je samen ergens heen gaat, helemaal als je al samen er heen gaat ipv allebei appart :slightly_smiling_face: