normaal als vriend je ophaalt en thuisbrengt?

Hey
Mijn vraag is: is het normaal als je vriend je ophaalt en thuisbrengt?
Ik ben 16 en mn vriend is 19 en we wonen kwartier met de auto bij elkaar vandaan
Hii heeft een auto
We gaan bijv volgende week uit eten in n stad vlakbij hem
Ist normaal.als hij me ophaalt en thuisbrengt? Maar ook als ik gwn avondje naar hem toe ga
Xxxx

Niet normaal als in dat het per se moet, maar wel lief.

Als je gewoon op de fiets/met de bus kan dan lijkt me dat logischer.

Nee hoeft niet per se, maar wel lief als hij het doet.

Ik vind het normaal dat hij je naar huis brengt zodat je bijvoorbeeld niet alleen op de fiets naar huis hoeft wanneer je in de avond bij hem bent geweest enz.

nou, het hoeft perse niet maar het is altijd een leuk gebaar :wink:

gewenst misschien maar niet noodzakelijk :stuck_out_tongue:

Als je anders 's avonds alleen terug moet fietsen vind ik dat hij inderdaad wel ervoor kan zorgen dat je veilig thuis kan komen. Best lief dat hij het doet.

Vind het wel superlief dat hij dit doet, niet alle mannen zijn zulke gentlemans.

Stel je deze vraag omdat hij dat altijd doet en je gewoon wil weten of dat normaal is of zo van hij wil het niet altijd doen, dus je wil weten of hij dat eigenlijk wel altijd zou moeten doen?

Benzine is nl niet goedkoop en mijn broertje van 19 rijdt ook constant van hot naar her voor anderen terwijl hij alles zelf moet betalen en wat niet iedereen begrijpt heb ik soms het idee. Ik vind het wel normaal als hij je af en toe haalt en brengt, maar ik zou zelf dan ook eens zelf willen komen met het ov of meebetalen aan de benzine ofzo.

Ik regel meestal dat mijn vriend mij op komt halen uit zijn werk (dan komt hij al langs mijn dorp), anders vraag ik of mijn vader me brengt. Fietsen doe ik eigenlijk alleen in de lente en zomer. En meestal brengt mijn vriend me wel weer thuis, anders papa wel. Ik mag van mijn ouders ook niet alleen op de fiets als het 's avonds donker is, want dan moet ik een heel stuk door de polder.

Het hoeft niet per se dat je vriend je ophaalt en thuisbrengt, maar het is idd wel lief. Je zou wat mee kunnen betalen aan de benzine, doe ik ook wel eens.

Ik vind het niet vreemd dat hij je haalt en brengt. Maar als dit heel vaak het geval is, is het een idee hem voor te stellen of hij ook benzinegeld ervoor wil.

had ik maar z’on vriend die dat deed !

Kwartier in de auto is ongeveer halfuur op de fiets denk ik?
Mijn vriend en ik wonen ook zo’n afstand uit elkaar. (8 km)
Ik fiets altijd gewoon naar hem toe als het nog licht is buiten, als het donker buiten is als ik naar huis ga, dan brengt hij me thuis op de fiets. Dat vind ik heel normaal, ik vind het raar als een jongen zijn vriendin alleen in het donker laat fietsen.
Maar om hem elke keer voor je te laten rijden, heen en terug, is ook wat overdreven. Kun je desnoods niet heen fietsen en de fiets in de kofferbak de terugweg?

Ik fiets altijd alleen naar huis ookal is het donker, maar niet later dan 00:00 dan brengt hij me naar huis.

Ja ik vind dat het wel zo hoort. Jij alleen op de fiets naar hem in de stad? Zou ik niet laten gebeuren.