Nope is dope minimun leeftijd & controle

Ik denk dat ik het beter op partyflock kan vragen maar,

• Wie van jullie is al eens op Nope is Dope geweest?
  • Komen mensen beneden de 18 jaar er makkelijk in?
  • Zelf ervaring mee?

Ik wil er namelijk graag heen, maar ben nog maar 17 en een half.
Ik hoor dat meer mensen gaan die zelfs 16 zijn, maar in het groepje waar ik mee ga ben ik de enige minderjarige. En ik heb geen zin om eerst helemaal naar Maastricht te gaan en vervolgens de trein terug te moeten betalen

Dus [a]. ?

sorry geen ervaring.

upje voor jou. ^^

Ik ben er 1 keer geweest in the powerzone toen ik nog geen 18 was al weer een hele lange tijd geleden dus… over het algemeen zijn controles bij de meeste house feesten wel streng… maar het ligt denk ik wel aan de locatie

Ik heb genoeg verhalen over Nope is Dope gehoord, positief en negatief. Ik heb gehoord dat het een heel goed feest is met goede artiesten, maar ook dat er veel drugs gebruikt wordt en dat het er zelfs om bekend staat (beetje tegenstrijdig met de naam, maar goed!). Ik ben er nog nooit geweest, ik ben 16. Maar ik ken wel een aantal mensen die 16/17 zijn en die erheen gaan. Volgens mij letten ze niet zo heel erg op de leeftijd dus…

Nee valt mee en meestal als je bijna 18 bent mag je echt wel naar binnen…ik ga haast alleen maar naar 18+ feesten zelfs 21+ en ben nog maar 17…dus kans is groot dat je binnen komt…en bij house feesten vallen contorles juist mee…

Kan wel, maarja… ook zo lullig als je daar staat. Wel veel drugsgebruik hoor

Ik ben 16 en ik ben er wel eens geweest. Toen was ik wel alleen met mensen boven de 18 dus dan lijk je misschien ook wel ouder.

Van dat drugsgebruik valt wel mee. In ieder geval, je ziet wel dat mensen gebruikt hebben maar ik had er in ieder geval niet zo veel last van. Kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik niet extreem anti-drugs ben.