nop

Hallo,

Is heel normaal

Ik heb het ook, net zoals veeeele andere meiden, is heel normaal en niks om je voor te schamen!

Het is heel normaal, iedere meid heeft het. antwoord op je vraag, nee ik ga er niet anders van doen, in de zin dat ik inlegkruisjes draag

Soms wel inlegkruisjes soms niet. Het is heel normaal en je hoeft je er niet voor te schamen!

Het is heel normaal. Tot nu toe heeft geen enkele jongen erop gereageerd als ze bijvoorbeeld een inlegkruisje zien. Doen net alsof ze het niet hebben gezien :wink:

Zelf doe ik als ik last van heb elke dag schoon ondergoed aan. Ook niet te strak ondergoed dragen, want dan wordt het erger. Ik gebruik alleen inlegkruisjes als het echt erg is. Als het erg is doe ik ook wel eens zonder ondergoed slapen. Dan kan het daar soort van luchten en dat scheelt enorm.

Ik draag er geen inlegkruisjes voor, is echt niet nodig.

Iedereen heeft het, denk ik. Ik draag soms inlegkruisjes en soms niet. Ligt dr een beetje aan.

Misschien een rare vraag, maar iedereen doet toch iedere dag schoon ondergoed aan?

Even on topic: Ik gebruik dan een inlegkruisjes meestal

Ik schaam me er ook wel eens voor maar het is wel normaal

Dit wilde ik dus ook gaan vragen, ghehe

Haha, nee. Net als schone kleding aan trekken. De ene doet het elke dag, de ander om de dag en sommige lopen er 3, 4 dagen mee. Iedereen heeft een andere opvoeding.

Dat kan ik me du echt niet voorstellen, onderbroeken en sokken draag ik echt max 1 dag, terwijl ik shirtjes meestal wel 2 dagen draag, broeken soms nog wel langer.

OT vroeger had ik extreme afscheiding en droeg ik dagelijks inleg kruisjes, nu alleen bepaalde dagen in de cyclus.
m’n vriend keek er wel raar van op ‘je bent toch niet ongesteld?’ maar toen ik hem uitlegde dat meisjes/vrouwen last van afscheiding hebben vond hij er niks raars meer aan.

Inleg kruisjes laten het meer broeien daar dus ik raad geen inleg kruisjes aan (volgens mij heb ik deze info van de huisarts maar durf het niet met zekerheid te zeggen…)

Ik heb op zorglessen op school zelfs geleerd van de vrouw dat je ELKE dag ondergoed moet verwisselen. Is ook veel fijner, ze zei ook sommige mensen weten niet dat ze het elke dag moeten verwisselen.

Ik doe het zo nu en dan als het echt heel erg is

Zijn er nog argumenten voor waarom je elke dag je ondergoed moet verwisselen? De laatste tijd zijn er namelijk een paar onderzoeken geweest naar of die hygiëne van tegenwoordig wel zo goed is.
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/81353/Dagelijks_schoon_ondergoed_is_onnodig.html

Is heel normaal!
Ik doe alleen een inlegkruisje in als het heel erg is.

Je loopt toch niet 2 dagen met één onderbroek? Dat is gewoon vies.

Ik wil geen commentaar op je opvoeding hebben ofzo, maar ik vind kleding toch wel iets anders dan onderbroeken. En een onderbroek neemt ook niet veel ruimte in in de wasmachine, dus elke dag een schone onderbroek aandoen is toch geen probleem? :wink: