Nootmuskaat met melk

Ik hoorde van een vriendin, dat als je nootmuskaat met melk zou mengen en dat op zou drinken, dat je dan na twee uur kunt gaan hallucineren. Weet iemand of dit waar is ? ( wil het gewoon even weten ^^ )

Probeer het.

Nog nooit van gehoord, maar probeer het, misschien is het wel waar. Kun je lachen. :slightly_smiling_face:

misschien ooit, maar niet vanavond n_n’’

Heb net gelezen dat je er high va kunt worden xD als je teveel neemt dan …

haha, nja als je het hebt geprobeerd moet je het resultaat maar even melden :3

Echt? haha. Waar heb je dat gelezen als ik vragen mag?

internet.
Maar nootmuskaat is echt heel vies. :’)

Nootmuskaat is lekker nouja igg door de aardappelpuree :grinning_face_with_smiling_eyes:

ohhh hoeveel heb je er dan voor nodig? :open_mouth:

Volgens mij moet je dan best veel nemen, zo’n heel potje of tenminste de helft.
Maar kzou het eerst even nazoeken op internet want ik heb ook wel eens gehoord dat het met nootmuskaat (net als met elke drug) heel erg fout kan gaan xD
Ik zeg het maar even (A)

3 of 4 scheppen met kop ofzo.
Of 2 bolletjes erdoorheen.

als je meer dan 3 eetlepels nootmuskaat eet in 1 x, ben je dood… dus doe dat maar niet

Knap.

Oh ik doe altijd heel veel nootmuskaat over/door de aardappelpuree en over de boontjes enzo :3
Maar ik ben nog nooit gaan hallucineren! :’)
Wat is er eigenlijk zo dodelijk aan dan?

Ik heb een keer op tv gezien was een documantaire op nederland 1 paar maanden geleden, een meisje die in een instelling was en helemaal doorheen. Zij wilde zelfmoord plegen en ze had al veel pogingen gedaan. En zo is ze ook naar de supermarkt gegaan om nootmuskaat te halen, en er werd toen verteld door dokters enz dat 5 gram noodmuskaat al dodelijk kan zijn…(die eetlepels was een foutje het is 5 gram)

Volgens mij moet je het roken, of veel nemen maar dan ga je bijna dood en het is VIES. Koop dan gewoon knollen of paddestoelen.

vriend van my had dat een keer gedaan.
gebeurde niet zoveel; hij kreeg alleen roze vlekken voor zich.

:face_with_raised_eyebrow: Ik wist helemaal niet dat nootmuskaat gevaarlijk kon zijn :’)

Ik ook niet! :face_with_raised_eyebrow: