Nooit zin om te werken.

ik vind mn werk wel heel leuk, en ik verdien 10 euro per uur :grinning:

Tja ik ga er ook niet altijd met plezier heen, maar als ik na 4 werken weer mijn salaris gestort krijg ben ik toch wel heeeel happy. En tja, ander baantje zoeken is ook niet echt een oplossing want er is gewoon te weinig aanbod in mijn regio.

wat voor werk doe je dan? :open_mouth:

Ik had dat ook bij m’n vorige baantje… En heb het opgegeven, kassawerk was echt niets voor mij. Misschien moet je iets anders zoeken?

@VitageROCKS: ja, ik ben dus alleen wel bang dat dat ook tegenvalt. want mijn vorige baantje was dan in de afwas, was wel kut werk op kut tijden en ik kreeg weinig betaald + het was hard werken, haha, maar toen zeurde ik ook de hele tijd tegen mn moeder dat ik geen zin had. dus als mijn volgende baantje dan ook tegenvalt dan wordt mn moeder wel boos, omdat ik te lui ben :pensive:

haha ik weet nog toen ik heeeeel klein was, ik altijd cassiere (?) wilde worden later :blush:

Weah, jij hebt gewoon hetzelfde gedaan als mij. Ik begon ook in de afwas, maar het restaurant liep niet zo goed meer, dus ik werd steeds afgebeld en daarbij werd ik ook nog onderbetaald. Toen ben ik achter de kassa gaan zitten, maar ik moet iets doen. Ik kan niet de godsganselijke dag op mijn reet zitten. Haha en nu ben ik postbode lol, klinkt best dom. Maar het is best leuk, je bent toch in contact met mensen, je bent buiten èn in beweging XD

@SNNOZZ: maar hoeveel uren doe je dan en hoeveel verdien je? :wink:

nee oke ELKE x is wel erg…
misschien is dit soort werk gewoon niks voor jou? iets anders zoeken misschien?
hele tijd stil zitten is ook saai

[i]3 uur per dag, 5 dagen in de week. Verdien 4 euro per uur, dus niet heel veel aangezien ik 18 ben… Maar ik doe het eigk alleen zodat ik niet thuis hoef te zitten en omdat ik het leuk vind. Dus dat ik er ook nog geld voor krijg is mooi meegenomen XD

Maar je kunt ook alleen op zaterdag werken.[/i]

@hushstar: ja het is ook nog eens staan ook… er is geen stoel, haha

hihi ik haat werken
i love de 10de van de maand <3

Ik heb er ook nooit zin in, maar als ik er ben is het wel leuk. Ik werk bij de Blokker (haha, erg lullig dus) en niet geweldig betaald (3.11 per uur, ik ben 16) maar het is een leuk team. Misschien moet je nog even doorzetten: ik dacht eerst ook van ‘oké, ik houd er echt mee op!’ maar nu vind ik het wel leuk. Je moet gewoon je draai vinden, denk ik?

@FCR_: ja misschien is dat het wel! maar als ik 16 ben (14 september) dan heb ik sowieso wel meer mogelijkheden, dus misschien neem ik dan toch ontslag, haha

Ben ik echt de enige die het ook echt leuk vind om te gaan werken?
Ik werk al 4 jaar met plezier, en ga er altijd graag heen.

@wndaaa: ben je al klaar met school? doe je dan ook werk wat je interesseert? want misschien ligt het daaraan, je bent een stuk ouder dan mij en misschien interesseert het je wel?

:open_mouth: nog erger!
misschien iets zoeken met meer afwisseling? dat kan het wel leuker maken

Mijn moeder vindt ook dat ik moet gaan werken, maar ik heb er gewoon geen zin in… Daarom ga ik denk ik maar hockeytraining geven, dan verdien ik geld met m’n sport haha. Maar dan zit je wel weer opgescheept met van die kinderen die niet luisteren (of heel misschien wel xd), kijk, daar heb je alweer een punt waarom ik geen zin heb om te werken :’)

ik verdien 5,50 per uur en heb nooit zin in het vroege opstaan (begin om 7 uur op zaterdag) maar als ik er dan eenmaal ben vind ik het wel weer gaan :stuck_out_tongue:

Ik heb précies hetzelfde als jij. En ik kap met m’n baantje, ghehe. De rozen is toch maar niks voor mij. Ik ben er slecht in, m’n baas is een bitch en een jongen staart de hele tijd naar me en ik word er helemaal gék van (negatief). Voor de rest moet ik de hele tijd in een donkere ruimte staan met machines die veel geluid maken, dus ja.

Maar voordat je stopt moet je wel eerst goed nadenken: wat zijn de voordelen en de nadelen en hoe zwaar wegen die.