Nooit verliefd

Hallo allemaal,
Ik ben een meisje van 14 jaar maar ben nog nooit verliefd geweest…
Als mijn vriendinnen vragen of ik verliefd ben zeg ik altijd van wel omdat ik me ervoor schaam.
Is dit raar?
En hebben jullie nog tips?
Xx

Nee, dit is helemaal niet raar.
Ik denk dat de enige tips zijn dat je gewoon jezelf moet blijven en je zeker niet moet schamen! En bekijk het zo: Niet verliefd zijn is beter dan verliefd zijn op iemand die jou niet ziet zitten.

Niet doen:)
De eerste keer dat ik verliefd was en een vriendje had was toen ik 17 was. Ja, het was wat later dan de anderen, maar ik ben gelukkiger dan ooit! Je kan beter wachten tot dat je echt de leuke persoon vind, dan om te liegen tegen je vriendinnen om erbij te horen. Wat maakt het nou weer uit dat je nog nooit verliefd bent geweest. Het komt vanzelf wel en als je vriendinnen wat slimmer worden dan dit, komen zij daar ook vanzelf achter.

dat is niet heel raar maar ik snap wel dat je tegen je vrienden zegt van wel wand hun zijn wel allemaal verliefd geweest dus je ben bang dat ze je anders raar vinden

maar sommige zijn als ze 9 zijn andere pas 18 ofzo

maar heb jeweleens iemand waar je heel vaak aan denkt?

Je bent 14

Dat is normaal hoor.
Je kunt pas verliefd worden als je iemand leert kennen met wie het gewoon klikt.
Blijf gewoon jezelf, ga niet op zoek naar liefde, het komt vanzelf wel.
Je bent ten slotte ook nog maar 14. Je mag eigenlijk blij dat je nog niet zo’n gevoelens ervaart. Dat kan soms erg irritant zijn, geloof mij. :grinning:

Blijf gewoon jezelf, en geniet van de tijd dat je niet achter een jongen zit te smachten.

Ik ben ook niet vaak verliefd ;p

wacht gewoon op de goede persoon! je komt hem heus wel tegen!
maak je geen zorgen

Ik ben op mijn 17e pas voor het eerst echt echt echt verliefd geworden.

Tuurlijk is dat niet raar, je komt de ware vast nog wel tegen.

Heel erg bedankt allemaal!!
Ik wilde ook weten of ik de enige was die dit had of niet…
Super bedankt.
xx:lips: