Nooit verliefd geweest?

Hey,
Ik heb ongeveer een halfjaar met een jongen, maar heb hem denk ik nooit leuk gevonden. Ik dacht dat ik verliefd op hem was, omdat hij zo lief tegen me deed en daardoor even kriebels in mijn buik kreeg. Ik nam gelijk verkering met hem, omdat ik wist dat hij me leuk vond (had ie me ooit zelf verteld).
Mijn vriendinnen verklaarden me voor gek dat ik met hem had, maar dat negeerde ik gewoon. Hij zit nu op een andere school en ik heb hem nog niet gezien (we hebben wel bij elkaar op school gezeten). We hebben wel een paar keer afgesproken, maar dat ging steeds niet door.
Ik zit er al een tijdje aan te denken om het uit te maken, maar volgens een vriendin moet ik hem een keer gezien hebben om zeker te weten dat ik hem wel of niet leuk vindt. Wat vinden jullie dat ik het best kan doen? Hij is nog steeds stapelgek op me, dat laat ie wel merken op de app.
Hopelijk hebben jullie tips voor me? Ik weet het echt zelf even niet meer… :frowning_face:[/i]

Dit lijkt me niet echt een relatie, jullie hebben inmiddels al een half jaar en nooit afgesproken.

Ik zou me trouwens niks van je vriendinnen aantrekken als ik jou was want je weet zelf wel of je wat voor die jongen voelt of niet. Uit je berichtje kan ik lezen dat je niet echt verliefd op hem bent en er zelfs aan denkt om het uit te maken