nooit verkering

heee,
ik ben nu 15 jaar en heb nog nooit gezoend of verkering gehad.
echt iedereen die ik ken al wel, en ik wil ook heel graag een vriendje. ik denk niet dat het aan m’n uiterlijk ligt of zo, want ik word best vaak nagefloten en veel jongens vinden me knap.

straks krijg een nooit een vriend, want ik weet niet waar ik er een moet zoeken. want ik ga eigenlijk nooit uit.
iemand tips :frowning_face: ?

komt wel.

Je bent pas 15, kom op. Op ieder potje past een dekseltje. Het komt vanzelf.

Misschien ben je te ‘gesloten’ dat jongens je niet durven aan te spreken?

kan wel, want ik denk altijd van ja, jongens moeten maar naar mij toe komen.
want straks stap ik op een jongen af die mij helemaal niet leuk vindt

Joh, komt wel. Ik was ook een latertje en bij mij is het ook goedgekomen :wink: Mij valt het op dat bij meiden die er wanhopig naar op zoek zijn het juist niet wil lukken.

Je moet juist naar jongens toe gaan, dat vinden ze ook nog eens leuk (: en wat betreft dat ze jou niet leuk gaan vinden, boeiend? Er zijn zat jongens :grinning:. & Nee heb je, ja kan je krijgen.

Ja maar er zijn ook jongens die zo denken. En dan zal je het nooit weten. Ik zou er gewoon toch een x op afstappen.

Het komt wel goed, ik durfde het ook niet op af te stappen. Uiteindelijk komen er jongens die op jou afstappen als ze je echt de moeite waar vinden :slightly_smiling_face:

ik wordt best moe van dit soort topics…
er zijn meerdere mensen die dit hebben geloof me het is niet het einde van de wereld je moet “hem” alleen nog tegen komen…

Ik heb hetzelfde, en eerlijk gezegd maak ik me er helemaal niet druk om. Je bent heus niet de enige hoor…

En alsnog, iedereen vindt wel iemand. Als het met een jongen die ik nu wel zie zitten niet gaat werken, zijn er nog tig anderen :slightly_smiling_face:

ik was ook 14 en ik had nog geen liefjes gehad, en ik dacht ook dat ik er nooit zou krijgen :'3 maar toen kwamen ze met teveel en was de pret ook over xD

Je hoeft niet per sé op een jongen af te stappen die je leuk vindt! Je moet gewoon een beetje praten, grappen maken en ‘stoeien’ met verschillende jongens. Misschien worden jullie dan wel vrienden en heeft hij een hele leuke vriend ofzo?
En trouwens positief denken!

Ik heb pas op me 19de voor het eerst gezoend.

wel fijn om te weten dat er ook andere zijn die pas op latere leeftijd verkering/gezoend hebben, want je ziet bijna overal dat ze al gezoend hebben op hun 11e, seks op hun 14e etc.

agh zeur niet zo, ik ben 18 en nog maar 1x gezoend, en geen verkering !
nee dat is pas jippiee ! <_<

je bent de juiste gewoon nog niet tegen gekomen. : )

ah joh, maak je geen zorgen.
ik zit er op dit moment ook een beetje mee.
maar je moet je er op dit moment gewoon niet te veel zorgen over maken.
jsut live & have fun

Ik was 16 toen ik mijn 1e vriendje had ( ': (+ ook voor het eerst gezoent)

Ik wou dat ik niemand had gehad.