Nooit tijd

Mijn vriend heeft de laatste tijd echt bijna nooit meer tijd voor mij. (Oh gossie dat klinkt echt heel erg zielig-doenerig maar het is echt heel vervelend)
Hij kan er echt niets aan doen want hij heeft school en zijn studentenvereniging, vrienden en een moeilijke situatie waar veel tijd in zit. Ook zegt hij wel heel vaak dat het hem spijt maar daar heb ik niet zo veel aan.

Wat moet ik doen? Want ik vind het echt heel erg vervelend en ik heb het gevoel dat we een beetje uit elkaar groeien ofzo.

Gewoon is een keer meegaan & helpen of zo?

Als je een relatie hebt met iemand zorg je er toch gewoon voor dat je tijd voor elkaar hebt? Ik bedoel, als hij die dingen belangrijker vindt dan jou zien dan kiest hij toch meer daarvoor dan voor jou.
Ik zou hem eens vragen wat hij belangrijker vindt, en hem gewoon zeggen dat je hem wat vaker zou willen zien.

Dat doe ik. Het punt is dat hij aan veel dingen waar zijn tijd naartoe gaat echt niets kan doen. (Zoals school, die situatie en zijn studievereniging {zonder heeft hij geen kamer meer}) Ik vind het heel erg moeilijk om boos op hem te worden.

mijn crush is ook alleen maar bezig met school .
en dat is zwaaar frusterend! :crazy_face:

Verras hem een keer, om zomaar langs te komen of zo. Dan moet die toch wel tijd vrij maken?

Ja! En praat er anders met hem over, als hij echt een lief vriendje is, heeft hij vast wel begrip voor je zorgen.