Nooit ruzie met vriend?!

Ik en mijn vriend zijn bijna 3 maanden samen en we hebben nog nooit ruzie gehad. 3 maanden is misschien ook niet zo heel erg lang, maar we kennen elkaar wel al bijna 3 jaar en in die 3 jaar tijd hebben we zelfs als vrienden nog nooit ruzie gehad omdat we het eigenlijk gewoon over bijna alles eens zijn en over veel dingen hetzelfde denken. En als een van ons zich een keer ergens aan ergert dan praten we er over en zit alles weer goed.

Een paar mensen in onze omgeving zeggen dat dat slecht is en dat er in iedere relatie ruzie is, maar dat geloof ik niet helemaal… Iemand die ook nog nooit ruzie met zijn/haar partner heeft gehad?

Update: ik zie veel meiden reageren met ‘ik snap het probleem niet’, er is ook geen probleem ik wou gewoon weten of hier nog meer meiden zijn die nooit ruzie hebben met hun vriend/vriendin.

Ik ben ook al 3 (inmiddels bijna 4) maanden samen met mijn vriend en ook nog nooit ruzie gehad! Ik kende hem daarvoor dan totaal niet en we botsen wel eens een beetje maar meestal praten we gewoon alles met ‘uit’ en dan is het weer prima en komt het er gewoon nooit van. Lijkt me helemaal niks mis mee toch!

Sommige karakters botsen nou eenmaal vaker en sommige mensen zijn ook gewoon meer ruziemakers dan andere. Ik zou me echt geen zorgen maken horen! Juist fijn toch haha

Ik zie het probleem niet

Als jullie alles wel uitpraten, is het toch juist alleen maar fijn dat jullie nooit ruzie hebben?

Huh, het is juist toch goed als je nooit ruzie hebt? Altijd een vrolijke relatie enzo.

Maar jaloezie en ruzie hoort er denk ik ook een beetje bij.

Ik ben nu twee jaar samen met mijn vriend en de ruzies die er echt toe deden kwamen pas later, met een jaar ofzo. Daarvoor is het allemaal nog een beetje oppervlakkig. Doordat je verliefd bent ben je ook bereid je heel erg aan te passen aan de behoeften van je vriend en andersom. Als na een tijdje de verliefdheid overgaat en jullie allebei wat meer ruimte zullen willen, zal er wel een keer een donker wolkje over drijven. Als het je relatie sterker maakt is dat helemaal niet erg. :beer:

Geen ervaring mee.
Hier botst het geregeld!

Maar of het kan…denk het wel
Mensen moeten mij maar es vertellen hoe ze ‘nooit ruzie’ voor mekaar krijgen :wink:

En dit dus!

Haha dit inderdaad wel een beetje :stuck_out_tongue: al valt t nu mee

Er is ook geen probleem. Ik vroeg me gewoon af of andere dat ook hebben dat ze nooit ruzie hebben.

de eerste 1.5 jaar had ik ook nooit ruzie. daarna af en toe wel eens… maar niet zo vaak, alsnog.

Ik had met mijn ex ook nooit ruzie. Hadden ook geen mega lange relatie ( bijna 2 maanden) maar ik vond het heerlijk dat we nooit ruzie hadden!

Ben blij!

Een vriendin van mij heeft al meer dan 3 jaar haar vriend en nog nooit ruzie gehad! Dus maakt je geen zorgen het is juist super fijn!

Zolang er geen opgekropte frustraties zijn, lijkt alles me koek en ei (:

Dat is gewoon per persoon en relatie verschillend. Wees blij zou ik zeggen. Het lijkt wel alsof ik wekelijk een portie ruzie nodig heb, want soms kan ik echt ruzie maken met m’n ‘scharrel’ om helemaal niks maar dan heb ik daar gewoon behoefte aan. En daarbij ben ik een eigenwijs mormel en hij ook, dus dan geef je minder snel toe dat je fout zit e.d

Nogmaals, wees blij!

Lijkt me heerlijk, haha.

Nawh, zolang je alles gewoon uit kan praten lijkt me dat goed.

Oh help… ik heb geen probleem, laat ik hier een topic over openen om hulp te vragen…?
Mooi toch juist, dat jullie geen ruzie hebben? Ik zou me daar absoluut niet druk over maken :’)

Ik heb inmiddels meer dan drie jaar en ik heb nog nooit ruzie gehad. Ik zou me er niet druk om maken. Als jullie gewoon met elkaar kunnen praten, dan is er geen probleem.

Ik zie ook het probleem niet, zolang je je frustraties/problemen kunt uiten is alles toch goed? Daar is echt geen ruzie voor nodig.

Wij hebben echt zelden ruzie. Als we ruzie hebben, is het idd meer frustratie (over totale andere dingen buiten de relatie) dat we even uithalen naar elkaar, maar dat is binnen paar minuten weer weg. Dan kijken we elkaar aan en lachen we even, want we zijn niet boos op elkaar maar op de situatie. Vroeger was dat anders, maar we hebben allebei geleerd om gewoon te zeggen als er wat is. Niet laten komen tot een ruzie en uiteraard: eens dat we oneens zijn. Daarmee voorkom je dus een ruzie. Want overal met elkaar eens zijn, dat is pas abnormaal! :wink:

er zijn mensen die gewoon snel ontploffen en meestal is dat juist hetgene wat je in elkaar aantrekt. Dus de zij heethoofd tegen de hem heethoofd en zo heb je 3 dagen ruzie, LOL. Nergens voor nodig.