Nooit ontmoet

Er is een jongen, ik vind hem echt heel erg leuk, maar het probleem is dat ik hem via internet ken en nog nooit heb ontmoet, of in ieder geval nog niet heb ontmoet. Nu denk je vast, je bent gek, maar ik kan het gewoon niet van me afzetten.

Ik ken hem nu een half jaartje maar het voelt zo veel langer. Vanaf dat we elkaar leerde kennen spreken we elkaar elke dag. Ik weet ook dat hij mij echt superleuk vind, of vond… Alleen spreek ik hem de laatste weken wat minder, mede door zijn ex die er tussen is gekomen.

Ik voel me er echt kut door. Ik weet gewoon dat ik alleen bij hem wil zijn. Heb al zo vaak getwijfeld om gewoon naar hem toe te gaan (hij woont wel wat verder weg) en hem te laten zien wat ik voor hem voel. Ik ben alleen bang voor zijn reactie, ik weet niet of hij mij nog wel zo leuk vind als eerst. Ik wil daar niet aankomen terwijl hij geen behoefte heeft om mij te zien.

Ik vind het daarbij ook wel fijn dat hij even laat merken dat hij me echt leuk vind, door bijvoorbeeld zelf eens een keer tegen me te praten op whatsapp waardoor ik weet dat hij nog geïnteresseerd is.

Heeft iemand misschien tips? Wat ik kan doen? Hoe ik erachter kom dat hij me nog leuk vind zodat we misschien wat kunnen afspreken? Ik wil niet alles vanuit mijn initiatief laten komen, maar ook vanuit hem. Ik wil zeker weten dat hij mij ziet zitten, en niet zijn ex…

Please help.

Liefs (duurde even om mijn verhaal en gevoelens om te zetten in woorden, hoop dat het verhaal en probleem een beetje duidelijk voor jullie is)

Ik weet niet hoe oud je bent maar áls je een keer met hem gaat afspreken doe het dan niet alleen.

18, maar het is niet zo dat het een oude vieze man ofzo is hoor! Ik weet 110% zeker dat het gewoon een lieve jongen van 18 is :wink:

Ik zou om te beginnen toch maar een keer met hem gaan afspreken, dán kunnen jullie (vind ik) pas allebei beoordelen of het wat kan worden en voor hem of hij toch niet iemand wil die hij al kent, zijn ex dus. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Ja klopt helemaal, is toch weer anders om elkaar in het echt te zien.
Alleen durf ik het initiatief niet te nemen om te zeggen dat we dit moeten doen, mede door zoals ik al zei die ex… ben gewoon bang dat hij me niet leuk meer vind :frowning:

maar kan je dan niet gewoon als vrienden afspreken? gewoon omdat jullie elkaar nu zo lang spreken ? en misschien slaat de vonk dan wel over of niet en dan kan je toch als vrienden weer verdeer gaan?

Ikzelf was eerst ook absoluut tegen afspreken met iemand die je alleen kent via internet, want er zitten echt mongolen tussen hoor! Maar toen ontmoette ik mijn vriend op een chatsite. we raakten aan de praat en hij kwam meteen heel goed op mij over en hij was net zo geinteresseerd in mij!
Na een aantal dagen begon ie al over eventueel afspreken omdat het hem leuk leek om mij in het echt te zien. Ik was daar niet zo voor en dat zei ik ook.
Na een week of 2 viel ik echt als een blok voor hem en hij was ook razend nieuwsgierig naar mij. Mijn moeder had hem vaker gezien op de computer(webcam etc) en ik heb t er met haar over gehad. zij heeft gezegt dat ik t gewoon moest doen.(zij heeft ook een relatie gehad van 7 jaar met iemand die ze kende van internet)
Ik heb vervolgens afgesproken met hem en ik zou naar hem toe gaan (ik wist dat hij alleen woonde in Rijswijk, en we zouden dan in zijn auto stappen en naar scheveningen gaan en daar op een prive parkeerplaats parkeren en dan vuurwerk kijken)
Dit vertrouwde ik dus voor geen meter omdat ik teveel valkuilen zag.: Ik moest naar ZIJN huis, waar ik geen idee had wat er op me stond te wachten… ik moest in ZIJN auto stappen en hopen dat ie me meenam naar scheveningen en hopen dat ie me niks aandeed op die prive parkeerplaats en vervolgens weer mee naar huis nam en me daar alsnog niets aandeed.
Ik heb dus op de dag zelf afgezegd en schaamde me diep. Hij was teleurgesteld maar niet boos(dat verbaasde mij) en de week daarna op zondag vroeg ik vanuit het niets of ie naar nijmegen wilde komen(ik woon vlakbij nijmegen) en dat wilde die wel(was 1,5 uur rijden voor hem) en daar zag ik hem. Opslag verliefd natuurlijk. Hij wilde me zoenen die avond en ik hem, maar allebei durfde we niet. na 4 dates vroeg ie me verkering en sindsdien onafscheidelijk.

Je moet dus altijd ergens afspreken waar je ouders van weten waar ze bij je kunnen komen, ook waar veel mensen zijn en niet op een ‘prive parkeerplaats’
Daarnaast zit het me wel dwars dat die jongen nog met zn ex rommelt? meestal is dat niet echt zuivere koffie. Ik zou dat afwachten.
Waarschijnlijk is ie nog niet over zijn ex heen en duidelijk nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Als jij je gevoelens laat spreken en toch een relatie aangaat met hem terwijl hij er nog niet klaar voor is, dan krijg je daar echt gezeur mee. Dat hij stiekem afspreekt met haar of dat zij nog aandacht van hem wil enzo!

@JARxOFxHEARTS

Bedankt voor je uitgebreide berichtje.
Je hebt eigenlijk precies meegemaakt wat ik nu meemaak.
Hij vroeg bij mij ook al naar een weekje of we een keer zouden kunnen afspreken, maar zag dit zo snel niet zo zitten. Na 2 maandjes realiseerde ik me toch dat hij echt heel leuk is, en wilde toch graag met hem afspreken. Toen kwam de zomervakantie, waarbij het er dus niet van kwam, en daarna begon hij dus met die twijfels door die ex.

Ik weet inderdaad niet wat ik daar mee aan moet, want dat hij nog twijfelt door zijn ex wat zelfs al 2 jaar geleden is is het toch lastig om te bepalen of hij nog stiekem iets voor haar voelt…

Ik denk toch maar dat ik wat actie moet ondernemen en nog met hem moet afspreken, zo hebben we beide misschien ook wat meer duidelijkheid

Nu het nog aan hem vragen, het lastige deel :frowning:

Niet geschoten is altijd mis.

Dan wordt het tijd om een keer af te spreken als hij dat ook ziet zitten.
In de kerstvakantie ofzo.

helemaal gelijk! wil mijn kans daarom ook echt niet missen, heb eerder meegemaakt dat het te laat was

Afspreken in een openbare plek :grin:

zou ik ook zeker doen! vertrouw het anders ook nog niet helemaal hoor, de date daarna zou ik best naar hem thuis willen

Hee meid! Ik vond het ook altijd zo’n onzin, ik dacht hoe kan dat nou, iemand leuk vinden van internet? Maar zo ken ik mijn vriend dus ook. Via een vriend van hem weer raakte we aan de praat en ik dacht eerst dat het een ontzettende lul was! Toen bleek hij toch heel erg aardig en lief te zijn en toen hadden we afgesproken. (we wonen 110 km van elkaar vandaan) Hij kwam wel naar mij toe en we hadden in de stad afgesproken waar ik woon, op het station. Het was echt heel gezellig en we hadden een hele leuke date, echt op slag verliefd. Ik ben altijd heel voorzichtig met mensen omdat ik veel heb meegemaakt, en ik heb ook lang afgewacht tot we dus gingen afspreken, ik had het aan mijn moeder verteld en dus op het station afgesproken omdat daar gewoon veel mensen zijn! Ook liet ik niet meteen teveel van mezelf zien op de eerste dates, daarmee bedoel ik niet teveel persoonlijks over jezelf vertellen. Wees gewoon een beetje voorzichtig ermee, en zorg ervoor dat iemand ook weet dat je afspreekt en waar :slightly_smiling_face:. Gewoon doen!

Door niet met hem af te spreken gaat hij niet ineens weer van je houden. Als hij van z’n ex houdt gaat een date dat ook niet veranderen, maar ik denk dat als je vriendschappelijk afspreekt het best gezellig kan zijn?

bedankt voor de tips!! heb ik echt iets aan :slight_smile:

Ik heb dat ook wel eens gehad hoor, na een jaar eindelijk gemeet. Hij nam een vriend mee en ik een vriendin. Was heel gezellig, maar uiteindelijk had ik toch geen zin in een lange afstandsrelatie.

@BlackRose

Ik vind het alleen lastig, want als hij niet laat merken dat hij het ook wil heb ik al zoiets van waarom wel. Ik wil gewoon zeker weten dat hij wil afspreken omdat hij me ook leuk vind, of het in ieder geval een keer wil proberen met een eerste date.
Klopt helemaal, zijn ex woont dichtbij en kan dus zo naar hem toe, ik moet daar eerst 2 uurtjes voor afreizen dus dat scheelt heel veel
Thanks voor de tips in ieder geval!

ik zou eens met hem afspreken, maar wel eerst op een drukke plek zoals het centrum. dan weet je helemaal zeker dat het geen engerd is. ik denk dat je best wel spijt kan krijgen als je dit niet doet, dan blijf je denken van wat als ik wél naar hem toe was gegaan.