Er is een jongen, ik vind hem echt heel erg leuk, maar het probleem is dat ik hem via internet ken en nog nooit heb ontmoet, of in ieder geval nog niet heb ontmoet. Nu denk je vast, je bent gek, maar ik kan het gewoon niet van me afzetten.
Ik ken hem nu een half jaartje maar het voelt zo veel langer. Vanaf dat we elkaar leerde kennen spreken we elkaar elke dag. Ik weet ook dat hij mij echt superleuk vind, of vond… Alleen spreek ik hem de laatste weken wat minder, mede door zijn ex die er tussen is gekomen.
Ik voel me er echt kut door. Ik weet gewoon dat ik alleen bij hem wil zijn. Heb al zo vaak getwijfeld om gewoon naar hem toe te gaan (hij woont wel wat verder weg) en hem te laten zien wat ik voor hem voel. Ik ben alleen bang voor zijn reactie, ik weet niet of hij mij nog wel zo leuk vind als eerst. Ik wil daar niet aankomen terwijl hij geen behoefte heeft om mij te zien.
Ik vind het daarbij ook wel fijn dat hij even laat merken dat hij me echt leuk vind, door bijvoorbeeld zelf eens een keer tegen me te praten op whatsapp waardoor ik weet dat hij nog geïnteresseerd is.
Heeft iemand misschien tips? Wat ik kan doen? Hoe ik erachter kom dat hij me nog leuk vind zodat we misschien wat kunnen afspreken? Ik wil niet alles vanuit mijn initiatief laten komen, maar ook vanuit hem. Ik wil zeker weten dat hij mij ziet zitten, en niet zijn ex…
Please help.
Liefs (duurde even om mijn verhaal en gevoelens om te zetten in woorden, hoop dat het verhaal en probleem een beetje duidelijk voor jullie is)