Nooit met lege handen aankomen

Hoi dames🙋‍♂️,

Ik zal gelijk met de deur in huis vallen. Ik ben geen vrouw, maar heb wel advies nodig van een vrouw. Waar kan dat dus beter dan hier? :slightly_smiling_face:

Ik heb met een erg leuk meisje op Tinder gematched en we praten nu een maandje via Insta. Het is echt het type dat altijd blij kijkt en ze is echt leuk om mee te praten.

We gaan binnenkort wat drinken op een terras. Naast het openhouden van een deur etc, is mij aangeleerd om eigenlijk nooit met lege handen aangekomen als je iemand voor het eerst ontmoet.
Nu zit ik erover na te denken om iets voor haar mee te nemen. Mijn eerste gedachte gaat uit naar een bosje verse bloemen.
Als ik me in een meisje zou verplaatsen lijkt het mij wel leuk om iets te krijgen bij een eerste ontmoeting, omdat het volgens mij niet zovaak meer gebeurd.
Ik loop alleen altijd veel te veel te piekeren over alles, dus ik ben benieuwd naar wat jullie vinden.

Zouden jullie het leuk vinden om iets te krijgen op een eerste date? :slight_smile:

Hoi!

Ik heb vaker via tinder gedate en geen één van hen had iets meegenomen. Ik stoorde me er niet per sé aan, maar toen één van hen wat kaarsjes aanstak merkte ik dat ik zoiets extra’s toch wel heel erg leuk vond. Iets meenemen zou niet een vereiste voor mij zijn, maar is wel pluspunten waard! Het is super leuk dat je hier überhaupt over nadenkt en als je het zelf een leuk gebaar vindt om te doen, waarom niet? Ze zal het zeker weten gaan waarderen!

1 like

Eigenlijk maakt het niet uit wat je geeft, het is super lief dat je iets meeneemt!

1 like

Allebei bedankt voor jullie antwoord! Leuk om te horen dat iets kleins wel gewaardeerd kan worden, zonder pusherig over te komen.
Ik ga haar denk ik iets geven dat gerelateerd is aan iets waar ze het over had dat ze leuk vind. Hopen dat dat goed uitpakt, want we hebben al ideeën voor een 2de date :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ahh wat ontzettend leuk! Heel veel plezier!:slight_smile: :smiley:

Ik zou het eigenlijk niet zo waarderen haha, ik krijg dan het gevoel dat je te hard van stapel loopt.

Wat leuk dat het zo klikt! Ik wens je alvast veel plezier op je date :slight_smile:

Wat ik nog leuker zou vinden dan gelijk een hele bos bloemen, is denk ik 1 mooie rode roos. Dat geeft aan dat je aan haar denkt en dat die ene roos dan ook speciaal voor haar is.
(Ook voor haar wat makkelijker om mee te nemen met de date, als t niet bij 1 van jullie thuis is) :stuck_out_tongue:

Wat ook leuk is, als jullie idd het ergens over gehad hebben, bv als ze een lievelingssnoepje of snack heeft en die als verrassing mee te nemen