nooit meer [verhaal]

heeei<3
Ik was me aan het vervelen dus ik dacht ik ga een verhaaltje schrijven:) Ik heb een beginnetje gemaakt. hier komt het:

Lief dagboek,
*zucht* ik ben zo stapel verliefd op die leuke jongen uit de havo klas. Hij heet Terry. Elke keer als ik hem zie voel ik vlinders in mijn buik en ik kan alleen maar aan hem denken. Maar het probleem is dat die bitch Destiny hem ook leuk vind. Ze heeft met hem gezoend, en ik weet dat ze dat alleen maar doet om mij te irriteren want ze weet dat ik Terry leuk vind. Ik kan haar echt niet uitstaan, ze denkt dat ze heel wat is ofzo.
Ik heb ook nog iets leuks om aan je te vertellen! Ik ben inmiddels in 4 dagen al 3 kilo afgevallen! Goed he? Als ik zo door ga ben ik voor de vakantie hopelijk niet zo dik meer. Dan kan ik gewoon weer in mijn bikini lopen. Nou ik ga maar is slapen want morgen moet ik weer vroeg opstaan!
kuss Alicia

Alicia doet haar dagboek opslot en legt het sleuteltje op haar geheime plekje. Ze heeft een speciaal plekje bedacht om het sleuteltje van haar dagboek neer te leggen want haar moeder vind altijd het sleuteltje en dan leest ze Alicia’s dagboek. Beetje kinderachtig vind Alicia zelf. Ze legt haar dagboek onder haar matras en kruipt onder de dekens. Een tijdje later is ze nog steeds niet in slaap gevallen. Ze zit alsmaar met haar gedachtes bij Terry en die stomme bitch Destiny. Stel je voor dat Terry Destiny echt leuk vind. Dan maakt ze natuurlijk nooit meer een kans bij hem. Er loopt een traan over haar wang…huilend valt ze langzaam in slaap.

wat vinden jullie ervan? moet ik verder schrijven?
xxxxxx

WAT?! 3 kilo in 4 dagen? Dat gaat wel errug ver.

Ga maar verder. (:

Alicia schrikt wakker. Ze kijkt naar haar wekker. ‘Shit! Het is al half 8, ik had al lang onderweg naar school moeten zijn!’ zegt Alicia tegen zichzelf. In een hoog tempo kleed Alicia zich aan. Ze weet niet wat ze aan moet doen maar ze pakt maar iets uit haar kast zonder te kijken wat het is. Ze doet snel haar make-up en haar haar en ze rent de trap af. ‘Doei mam!’ schreeuwt Alicia naar boven in de hoop dat haar moeder het hoort. Ze heeft nu echt geen tijd om helemaal naar haar moeders slaapkamer te lopen en uitgebreid doei te zeggen. Ze pakt haar fiets uit de schuur en fietst op haar aller snelst naar school. Hijgend komt ze de klas binnen gelopen. ‘Goedemiddag mevrouw Verschuur, dacht je laat ik is uitslapen vandaag?’ zegt meneer Blok. Meneer Blok is leraar Frans. Alicia haat Frans, en aangezien meneer Blok de pik op haar heeft, heeft ze al helemaal geen zin in Frans. Ze kan maar beter normaal antwoord geven want anders krijgt ze weer gezeur. Hij belt altijd voor elk wissewasje haar ouders op. ‘ehh sorry meneer’ zegt Alicia. ‘Jaja ga nou maar snel zitten we waren net bezig met de werkwoorden’ zegt meneer Blok gestrest. ‘Rustig maar’ mompelt Alicia in zichzelf. Ze gaat snel naast Isabel zitten.

verderr?

up :slightly_smiling_face:

upie!

Dankjullie!:slight_smile: hier komt nog een stukje ;

‘Hey!Waarom ben jij zo laat dan?’ vraagt Isabel zachtjes in de hoop dat meneer Blok niks hoort. ‘Hey! Ik had me verslapen, ik heb geen oog dicht gedaan vannacht,’ zegt Alicia. Ze zien meneer Blok al opkijken. ‘We praten zo wel verder anders word hij weer boos haha,’ zegt Isabel. Alicia knipoogt en richt zich op de Franse Werkwoorden.
Als de les voorbij is lopen Alicia en Isabel naar hun kluisjes. Terwijl Alicia haar boeken in haar kluisje doet komt Terry langslopen. Als ze gedag wil zeggen is ze al telaat. ‘Hey Terry!’ roept Destiny vrolijk. Terry loopt naar haar toe en ze maken samen een praatje. Alicia kan het gesprek niet helemaal verstaan maar ze hoort wel dat ze lol hebben. Als Destiny uiteindelijk weg loopt kijkt Alicia haar vol afgrijns aan. ‘Wat een bitch is….’ Voordat Alicia haar zin kan afmaken is Isabel al verdwenen. Een stukje verderop staat ze met Dennis, haar vriend, te zoenen. Alicia kan er niet tegen als Isabel zomaar wegloopt terwijl ze iets wilt vertellen. Ze loopt met een grote boog om hun heen en gaat snel naar de kantine. Als ze de kantine inloopt ruikt ze de heerlijke geur van het eten dat ze hebben gemaakt. ‘Nee’ zegt Alicia tegen zichzelf, ‘ik ga niks kopen vandaag anders word ik veel te dik en dat zou zonde zijn want ik ben net zo lekker bezig met afvallen’. Alicia staat stil……alle kinderen lopen etend langs haar. Ze kan de geur niet weerstaan en rent naar de kantine. Snel koopt ze het laatste broodje kip. Terwijl ze aan het eten is loopt er een groepje jongens langs. ‘Hey varken, lekker aan het eten?’ roept 1 van de jongens. Alicia kijkt naar het broodje kip. Waar is ze nou toch mee bezig? ‘De jongen hebben helemaal gelijk,’ denkt Alicia. Ze gooit het broodje kip weg en rent naar de wc. Ze gaat het wc hokje in en probeert het uit te kotsen. Het lukt niet. Langzaam steekt Alicia haar vinger in haar keel. Ze heeft dit nog nooit eerder gedaan. Als ze het wc hokje uitloopt ziet ze dat ze niet alleen is. Er staat nog een meisje in de wc. Ze kijkt Alicia aan. ‘Eh sorry ik voelde me niet zo lekker,’ zegt Alicia snel. ‘Rustig maar, je hoeft je niet te schamen, vroeger stak ik ook altijd me vinger in me keel maar je tanden worden er geel van,’ zegt het meisje, ‘probeer dit is’. Het meisje geeft Alicia een doosje met laxeerpillen. ‘Ik weet niet waar je het over hebt!’ zegt Alicia en ze loopt snel de wc uit.

verderr?:face_with_raised_eyebrow: