Nooit klaargekomen met vriend

Hoihoi,

Ik heb een ander account aangemaakt omdat ik liever anoniem wil blijven…

Ik heb een vriend en we hebben al geruime tijd seks. Het is wel oké alleen ik ben nog nooit in al die keren klaargekomen. Hij vingert me alleen, aan beffen doet ie niet. Daar ligt waarschijnlijk ook het probleem alleen hij wil echt niet beffen. Hier kan ik niets aan veranderen. Ik vind het gewoon heel vervelend dat hij altijd klaarkomt, en ik nooit. Ik heb alles al geprobeerd, niets helpt…

Ik vroeg me af of andere meiden hier ervaringen mee hebben of me tips kunnen geven.

liefs.

Iemand verteld me dat hij je clitoris moet strelen tijdens de seks. Heb geen idee of dat werkt.

Waarom wil hij dat niet dan? Gunt hij jou dat plezier niet dan? Klinkt echt als een zak, sorry :’)

wat een egoïstitsche vriend heb jij, sorry hoor!
Hij moet maar wat voor je over hebben vind ik, kan je hem echt niet overhalen om jou gewoon te beffen?
Ik kom trouwens ook nooit klaar tijdens de seks, weet niet waar het aan ligt :frowning_face:

Je bedoeld beffen? Ja ik vind het ook wel lullig aan de ene kant, maar hij heeft er vervelende/vieze ervaringen mee gehad en hij word misselijk als ie me beft…

Maar dat kan alleen tijdens doggy lijkt me ;’)

Ah das ook vervelend! :frowning_face:
Ik heb het onderwerp al een aantal keer aangesneden maar hij wilt het echt niet… Ik heb het maar opgegeven en ben dus op zoek naar andere oplossingen…

Hoezo is hij meteen een zak als hij (nog) niet wil beffen? Je hoeft toch niks tegen je zin te doen? Ik zou hem niet ‘overhalen’, hij moet het alleen doen als hij zich er fijn bij voelt.
Het zou misschien egoïstisch zijn als hij wel verwacht dat jij hem pijpt en er niks terug voor wil doen, maar geen idee of dat zo is.

Nee niet echt een zak, misschien beetje overdreven, maar het komt echt zo over van ‘als het voor hem maar fijn is is het goed’, en dat vind ik egoistisch van hem.

Geen idee ben maagd haha:p

Ik pijp hem, altijd. Ik heb zelfs soms blaasjes in mijn mond en een pijnlijke mond doordat ik het belangrijk vind dat hij geniet enzo en dan heel lang doorga.

-

Hmm, zoals het hier staat heeft Sparrow wel gelijk. Het klinkt niet bepaald alsof je hier zelf ook van geniet. Misschien even goed met je vriend praten? Het klopt inderdaad niet als hij dingen van je verwacht die je zelf misschien niet fijn vind, zolang hij er maar van geniet.

Maar niet tijdens seks lijkt mij…

Je klinkt als iemand -no offence- die nog niet zo heel veel ervaring heeft. Je clitoris kan je bijna ten alle tijde strelen. Jij of hem kan hem strelen als je bovenop hem zit, bij doggy kun je het ook prima zelf doen en zijwaarts kan het ook zonder problemen :slightly_smiling_face:
Ik heb nooit problemen om klaar te komen als ik masturbeer, maar in het begin had ik ook bij mijn vriend een soort van mentale blokkade. Hij deed niets verkeerd en ik was echt ontspannen, maar klaarkomen lukte me een tijdje niet. Na een paar maanden ging het zonder problemen :slightly_smiling_face: Het is een kwestie van elkaars lichaam beter te leren kennen en ook respect te hebben als de ander iets niet zo leuk vindt.

Dan zeg je tegen hem: niet beffen = niet pijpen. Dan wilt hij vast wel

Misschien met seksspeeltjes proberen? Andere standjes? En je hebt toch ook van die beflapjes, dat hij niet in direct contact komt met jouw vagina zeg maar, haha. Of vindt hij dat ook vies?

Ik snapte niet helemaal wat ze bedoelde haha, daarom ;p
Ah oke dankje voor de tips!

Typisch dat een jongen meteen een zak is als hij een meisje niet wilt beffen, en je maar moet blijven door dringen, maar als een meisje een jongen niet wilt pijpen en die jongen blijft doordringen is hij óók een zak. :’)