nooit gezoend

hee, ik ben 14 jaar oud en heb nog nooit iemand gezoend.
ik durf het nooit iemand te vertellen, want zowat iedereen heeft al gezoend/
jongens vinden mij wel leeuk, alleen verkering wordt het nooit.
ik schaam me hier dus heel erg voor, iemand tips :$?

maak je niet zo druk, je bent nog maar 14

Dit is echt schanda…

Nee, je bent nog heel jong. Er is een heel groot topic waar allerlei meisjes hun ervaringen deelden (iets van ‘bijna 19 en nog nooit gezoend’)

Inderdaad, je bent pas 14. Ik zou het iniedergeval niet overhaasten door met zomaar iemand te zoenen alleen maar om te kunnen vertellen dat je ooit gezoend hebt. Er is helemaal niets mis mee om nog niet gezoend te hebben op 14-jarige leeftijd, je bent nog jong!

nee, inderdaad niet overhaasten, om te zoenen, om gezoend te hebben.
daar krijg je later dan ook weer spijt van!
het komt heus wel een x. en met een leuke jongen is het ook leuker haha !:slight_smile:

Haha, maakt toch helemaal niet uit?
Ik was 16. En het was nou niet de leukste zoen (allebei dronken). & dr is ook niks meer uitgekomen.

En jij bent nog maar 14, alle tijd nog hihi :slightly_smiling_face: Op een gegeven moment komt het heus wel!

ik dacht dat ook altijd, iedereen had zowat al wel gezoend en ik niet. en toen kwam het oppeens helemaal uit het niets toen ik net 14 was.
dus don’t worry. gewoon veel lol maken en het allemaal niet te serieus nemen, dat helpt:D komt allemaal vanzelf

ik ben 16 en nog steeds niet gezoend ^^
En 14 is echt normaal hoor! Ik zou iig niet met de eerste de beste gaan, dat ben ik ook niet van plan!

dit is echt het 72892ste topic over: ‘omg ik ben 14 en heb nog nooit gezoend! is er iets mis met me?’

JE BENT NOG JONG. het komt vanzelf wel! wie weet volgende maand al.

Je hoeft je echt geen zorgen te maken, dat komt wanneer het komt, het is leuker als het speciaal is wat het bij mij niet echt was, beide waren we dronken dus,. maar ja geen zorgen je bent pas 14!

Niet weeeeeeer een topic.
14 is dood normaal, ik was 16. En er zijn genoeg mensen van 19, kleine troost ik ken iemand van 36. Het is echt niet erg. Je bent niet opeens koel als je zoent ofzo…

Nee maar als iedereen al gezoend heeft en je bent de enige die het nog niet heeft gedaan snap ik wel een beetje hoe je je voelt.
btw: je hoeft toch geen verkering te hebben om te zoenen? :angel:

Same here… Ook 16 en nog nooit gezoend.
Maak je niet druk, komt wel :wink:

Ja het voelt ook wel kut, dat weet ik ik heb er zelf ook lang meegezeten, ik was tenslotte de laatste van alle 5e klassen. Maar door je er rot over te voelen ga je echt niet sneller iemand vinden.

Pff, maak je niet zo druk… Je bent nog maar 14 zoals iedereen hier ook al zegt.
Trouwens. ik ben bijna 19 & heb nog nooit gezoend. Dat is pas kut.

Iemand uit mijn klas is 17 en heeft ook nog nooit gezoend.
Echt, je hebt nog tijd zat.

Wat doet iedereen er toch moeilijk over dat ze nog nooit hebben gezoend!?
Ik heb ook pas op m’n 16 voor het eerst gezoend, het komt echt vanzelf wel!

OMG, dan loop je zoooooooooooo achter op de rest van je leeftijdgenootjes:O
Grapje! waar maak je je zorgen om, je bent pas 14, dus nog tijd zat. Ik was 16 toen ik voor het eerste zoende, en dat is echt niet omdat ik een buitenbeentje/etc. ben. Ik denk dat vele meisjes op hun 14e nog niet gezoend hebben, so what. Jou tijd komt nog wel, en zoenen om te zoenen is toch ook niks, je moet pas met iemand zoenen als je om diegene geeft.

Oh fuck… ik ben 19 en nog nooit gezoend ( ja profiel fout )… Moet ik me nou zorgen gaan maken? Omdat ik nog nooit heb gezoend? Maybe… Maar nee ik doe het niet.

Sorry ik vind het zo raar dat je dat al vanaf je 14de zegt het is net als of je op je 14de gezoend MOET hebben

Op je 14e …
wat vele zeggen is dat je toch nog veel te jong bent, geniet gewoon van je leven en alles komt gewoon vanzelf! (:
ik snap trouwens wel dat je je ervoor schaamt, maar dat is niet nodig (: