Nooit gedacht dat ik hier zo mee bezig zou zijn!

Hier komt mijn verhaal:

Er is een jongen die ik al heel lang ken en ook leuk vind dan wat minder en dan ben ik weer helemaal verliefd.
Ik was een paar jaar geleden ook door hem ontgroend.
Nu heb ik laatst met hem gezoend en toen hadden we weer wat meer contact nu ben ik hele avond bij hem geweest met koninginnedag en hebben we echt de heletijd gezoendmaar nu hoor ik eigenlijk echt haast niks van hem.
Had gevraagd of hij keer langs wou komen maar kon hij niet was hij bij een vriend die ook een goed ken die die zo mee had kunnen nemen.

Wat denken jullie? en hoe zoudejullie hier mee omgaan?
Moet ik het erbij laten zitten?

pff, t komt op mij over alsof die niet heel erg geinterreseerd is
misschien kun je beter, op de man af, vragen van:

wat zie je nou tussen ons, was het voor jou alleen een avondje zoenen, of zit er ook nog en vervolg aan vast?

krijg je meteen duidelijk antwoord, zo niet, gewoon eisen!

misschien was het alleen maar voor koniginnendag.
het is niet lullig bedoelt.
een soort one-night-stand
maar dan een one-day-stand?

Laat ook niks meer van jou horen, hij heeft misschien eventjes de ruimte nodig, en wil hij zich niet meteen ‘‘binden’’

@ koning_bumi
Daar zat ik ook aan te denken ik denk dat ik hem dit weekend wel zie.
En dan vraag ik hem gewoon wat ie nou vind.

@ suuzannetje
Ik heb hem toen gesmst of die kwam en toen was ik er ook meteen flauw van dus heb hem niet weer gesmst.

Maar bedankt voor de reacties hoop dat er meer komen dan kan ik beetje zien hoe ik dit nou ga oplossen!

gewoon vragen, of even laten gaan en kijken of hij achter jou aankomt, als hij dat doet is hij wel geïntereseerd denk ik.

Ik had zo iets ook, maar iets anders als jou. Het kwam er gewoon op neer dat hij wou kijken hoe ver ik met hem wou gaan dus hij deed dan ineens heel lullig toen weer lief etc. Ik zei er is wat van en toen was ik gelijk niet meer boeiend. Rond kerst vond ik hem leuk en toen ging het eigenlijk weer over en vorige maand vond ik hem opzich wel weer leuk maarja, hij is gewoon een eikel en dan denk ik gewoon BYE :wink:

't Is simpel.

Niks van jezelf laten horen.

Kans is groot dat hij daar zenuwachtig van word en zichzelf voor je op de knieën werpt.

Doet hij dat niet; Bye!

ThanQs meiden heb hier wel veel aan.
Zal kijken hoe die doet als ik hem tegenkom.:grinning:

reacties altijd welkom!

zulke jongens bestaan hier er ook genoeg, maar ik weet niet wat hij wil. Misschien wouden die vrienden van je wel een keer wat samen doen. Maar ik zou hem gewoon zeggen wat je dwars zit gaat hij er dom over doen? Dan zorg je er voor dat je hem gaat vergeten. Als je dat zo zegt ‘Dan zorg je er voor dat je hem gaat vergeten’ Klinkt heel makkelijk maar is het niet dat weet ik maar je moet er anders toch boven op komen. Trouwens, een vriendin had met carnaval gezoent en de jongen zei wel hou van je en zo tegen haar maar later werd ze zo gek van die onzekerheden ze heeft hem gewoon gevraagt en het gaat nou heel goed met hun want soms had ze die jongen gevraagd om wat te doen en dan zei hij nee ik kan dan niet maar toen kon hij wel maar hij durfde niet. Misschien durft die jongen van jou dat ook niet?

@ picturesplace

Het is ook makkelijker gezegd dan gedaan dat klopt.
Maar ik wacht even af en dan moet ik even veder kijken.

Ik denk wel dat hij durft maar weet het niet zeker.
Of hij heeft bindingsangst want kende een meid die met hem ging en toen wou die geen relatie hoorde ik een keer.

niet slecht bedoeld
maar hij heeft je zwaar gebruikt.
echt kut voor je.

Meer reactie’s graag!

hier een beetje een update.
Het steld niet veel voor maaar ik was op een event en daar was hij ook.
Hij zag me en kwam haast meteen op me aflopen.
Z’n vrienden zeiden toen ik later langsliep: kijk daar is je meisje.

reacties?

Nou, hij heeft het met die vrienden dus wel over je gehad. Blijkbaar vindt hij je toch wel interessant! Ik zou gewoon aan hem vragen over hoe hij vindt dat het tussen jullie zit. Jongens zijn er gewoon veel minder mee bezig dan meiden, over wat ze zeggen en of het nou niet lullig is om niet te komen, etc.
Daarbij heeft hij wel de hele koninginnedag met je doorgebracht, dat moet je onthouden. Als hij je bij voorbaat al niks vond zou hij dat niet doen. Succes ermee!

Of hij vindt je leuk, of hij gebruikt je. En daar kun je alleen maar achter komen door hem te vragen. Je kunt hem ook wat meer moeite laten doen, dan merk je ook wel of hij je echt leuk vindt, of dat het om het zoenen gaat.

thanqs meiden.
Heb beetje jullie advies opgevolgd en heb hem gister gezien.

Had hem wat gevraagd via sms ma tel was kapot vroeg ik of die wou bellen hadden we beetje dom gelult aan de telefoon.
Beetje gesmst en toen hadden we gezegd was eerst voor de grap even in de buurt afspreken.
Kreeg ik later de avond sms of ik sliep en toen beetje gesmst kwam die uiteindelijk bij me thuis gister!

meiden ik wil reactie’s het is nu zo uiteenlopend!

haha,