nooit een vriendje?

Ik ben 18 heb nog nooit een vriendje gehad.
Ik weet dat ik niet lelijk ben krijg ook vaak te horen van jongens dat ze me mooi/knap vinden, tijdens het uitgaan krijg ik genoeg aandacht. Ik ben wel altijd heel erg bezig met wat mensen van me vinden. Wil tijdens het uitgaan me niet als een slet gedragen.

Ik mis het best wel, bij mijn beste vriend vind ik het heerlijk om de hele avond in z’n armen te liggen.

Ik heb ook nooit gedate ofzo, ik word er best onzeker van. Dan vraag ik me af of ik niet aantrekkelijk genoeg ben, of ben ik gewoon raar?

Sorry hoor, had weer even een dieptepunt :stuck_out_tongue:
Zijn er nog mensen die hetzelfde hebben? wat doen jullie eraan/ermee?

Ik ken genoeg mensen van 18 die zo zijn.
Het ligt niet aan jou, ooit zul je iemand vinden.

ik ben 14 en heb nu al het gevoel dat ik nooit een vriendje kan krijgen, en krijg ook nooit aandacht van jongens enz. ik ben zowieso een heel onzeker persoon. tips???

zie ook maar als een upje

Maar wat is dan je reden dat het niets met een jongen word?
Aangezien ze je toch blijkbaar zien zitten, zal dat het probleem al niet zijn.
In ieder geval zou ik me niet te druk maken (al is een lieve vriend natuurlijk altijd fijn) maar gewoon wachten tot je de ware tegenkomt.
Is je beste vriend geen optie? Ik ligt tenminste niet bij mn beste vriend een hele avond in zn armen haha.

Ligt inderdaad niet aan jou, niet druk om maken. Dat komt echt nog wel, zeker weet me.

Ik ben ook helemaal gek van hem, maar hij heeft een vriendin dus daar moet ik gewoon van af blijven. (hij trekt mij dan ook wel naar zich toe dan he, niet dat ik zo’n kansloze relatiestoker ben ofzo)

Ik ben 16, krijg tijdens het uitgaan genoeg aandacht, maar heb ook nooit een vriendje. Waarschijnlijk omdat ik ontzettend kieskeurig ben. Laatst had ik wel een date met een jongen, maar als me iets stoort aan hem, kap ik het gelijk af en doe verder niet m’n best voor hem. Ik weet sowieso ook niet of ik wel een vriendje zou willen.

Maar ik weet ook niet wat de reden is, als ik dat wist… ik ben niet lelijk, heb genoeg praatjes. Jongens vinden me vaak ook grappig hoor ik vaker.
Zal het aan mijn zelfvertrouwen liggen?

Waarschijnlijk ben je gewoon nog niet echt een geschikte persoon tegengekomen dan… Ik ook nog niet, want heb wel zo ongeveer tzelfde.

ik ben zelf 14 en ik ben een onwijze perfectionist, ik heb nu het idee dat ik eindelijk iemand heb gevonden die mij een soort van ‘aanvult’.
ik ben heel onzeker en gevoelig en hij is heel begripvol, hij schijnt mij ook wel leuk te vinden maar ik wil gewoon zelf geen stap zetten omdat ik me daar zo onzeker over voel, daarom laat ik dat aan hem over maar hij weet ook niet wat die moet doen.
weet iemand wat ik kan doen?

Ik ben ook wel kieskeurig, ik moet hem wel aantrekkelijk en lief/grappig/aardig vinden, maar volgens mij zien de leuke jongens mij niet zitten ofzo.
Ze vinden me wel aardig maar ze hoeven niks met me denk ik.

Msn is vaak wel prettig, gewoon hem aanspreken en vragen hoe het gaat. En vragen of hij een keer zin heeft om iets af te spreken. Dan is de volgende stap voor hem.

ben bijna 18 en nog groen. Boeiend. Ik doe er niks mee, gewoon verder leven. Het komt wel.

Waarom reageren hier meisjes van 14 die eindelijk een vriendje hebben gevonden? Hallo… dit meisje is 18… als je 14 bent is het super normaal dat je nog niemand hebt. Op je 18e ook wel maar toch minder (ik ben 17 en heb hetzelfde… maar 14 is wel erg jong).

Indd. Op je 14e ‘eindelijk iemand vinden’ Kom op zeg.

nou, sorry hoor! ik ben gewoon onzeker. en ik wou het gewoon even kwijt.

Ik ben ook 18 en heb precies hetzelfde. Ook met uitgaan krijg ik genoeg aandacht, als ik over straat loop, op m’n werk. Maar het gaat om de een of andere reden niet. Het eerste contact gaat gemakkelijk, maar daarna lukt het gewoon niet. Maar ik heb hoop dat het ooit goed komt en nog gewoon nog niet de goede persoon tegen ben gekomen. Komt allemaal goed meid!

Precies dat gevoel heb ik ook. De laatste tijd hoor ik best wel vaak na een avondje uit als ik bijvoorbeeld met een jongen heb gezoend; Fee jij kan veel beter krijgen o.i.d. Afgelopen donderdag was het ook heel gezellig met een jongen en het was anders dan de andere keren en ik merkte dat ik wel moeite voor hem moest doen om zo maar te zeggen. Maar op de een of andere manier komen de leuke jongens niet op me af en neem ik als het ware maar wat op me af komt. Ik denk dat het ook wel een soort van faalangst is, ik ben ontzettend bang om een blauwtje te lopen.

ja maar kijk, als ik bijvoorbeeld al best lang bezig ben met dit soort dingen, dan kan dat toch.
sommige die zijn daar later aan toe, maar ik ben al best lang klaar voor een vriendje.
en dan heb ik het misschien een beetje verkeerd verwoord met ‘eindelijk’, dat geef ik toe, maar het is niet zo dat 14jarige daar nog helemaal niet mee bezig kunnen zijn.
en het ligt ook heel erg aan je omgeving, als je omgeving ook allemaal mensen telt die ook nog 18 zijn en geen vriendje hebben gehad, dan zit je er waarschijnlijk minder mee dan dat je omgeving dat zeg maar wel heeft gehad.
en dat is ook zo als je 14 bent, en je omgeving heeft al allemaal vriendjes en vriendinnen gehad en jij niet, dan vat je dat toch wat moeilijker op denk ik.

Ik ben ook 14, en ik heb het gevoel dat ik de enigste in de klas ben die niet iets heeft gehad(dat natuurlijk niet zo is xD)… Ik weet dat 14 nog veeel jonger is dan 18 enzo… Maar toch, ik ben al onzeker, ik heb soms gewoon het gevoel dat er nooit een jongen zal zijn die van mij gaat houden. Maar ik hoop dat jullie dat ook kunnen begrijpen…