nooit een vriend..

hallo allemaal:d
ik zit er een beetje door heen…
In het verleden heb ik gedate die date is helemaal misgelopen hij bleek niet bij mij te passen.
Daarna vond ik een jongen leuk maar hij mij niet.
En nu val ik op een jongen die een vriendin heeft dus ik heb nog nooit een relatie gehad en ben al 17.
Als jongens mij leuk vinden vind ik hun niet leuk en als k jongens leuk vind,vinden hun mij niet leuk.
Ik ben gewoon heel erg bang dat ik nooit een vriend krijg omdat ik al 17 ben en nog nooit een vriend heb gehad…

Mijn zus was ook pas 21 voor ze een relatie kreeg. Het komt wanneer het komt! don’t you worry.

Ja maar ik voel me vaak best wel alleen … ik ben heel erg toe aan een relatie

Ik heb ook nog geen relatie gehad.
Zou het ook best wel willen, maar ik wacht totdat die jongen me echt leuk vindt.
Want die jongen waar ik nu mee bezig ben, is zo onduidelijk, dus is het nog niet echt tijd voor een relatie.

Het komt allemaal vanzelf wel! Gewoon afwachten.

Ik ben 20 en precies het zelfde verhaal, ik voel me ook vaak alleen. (woon sins een paar maanden ook op mnzelf) Maar het komt wanneer het komt, gewoon afwachten dat doe ik ook. :slightly_smiling_face:

Ik heb hetzelfde, ben bijna 17 en heb afgelopen zomer aan het eind voor het eerst gezoend. Dat was met een goede vriend, en is uiteindelijk niks uitgekomen. Ik stond er wel voor open, maar er was van beide kanten geen liefde, dus dat werkt niet.
Voordat ik met hem gezoend had, was ik veel met jongens bezig, verliefd enzo. Maar kreeg nooit echt goed contact met ze, toen heb ik me ook vaak alleen gevoeld en vroeg ik me af, waarom ik niemand kreeg.
Tot dat ik het op een gegeven moment heb geaccepteerd dat een vriendje, of zoenen er voor mij nog niet inzat.
En met accepteren bedoel ik dan; het wetende dat die ene leuke jongen nog niet voorbij is gekomen en dat het dus niet aan mij lag.
En zo pats boem, 2 maanden later heb ik opeens gezoend en ondertussen met nog 2 andere jongens gezoend en krijg ik nu meer aandacht in 1 maand dan ik ooit in 1 jaar van jongens krijg.

Stay positive, blijf niet hopen of wachten, maar ga door en have fun!
Enjoy the little things in life. (:

Ik had het ook hoor, op mijn 17e zoende ik voor het eerst. Ik voelde me ook vaak alleen was er echt aan toe aan een relatie.
Nu ben ik 18 en heb nu sinds 1,5 maand een hele lieve vriend, op het moment dat ik het totaal niet verwachtte gebeurde het.
Het is echt zo op het moment dat je het niet verwacht en zoekt gebeurd het, dus maak je maar geen zorgen :wink:

Liever vanaf je 14 continu vriendjes/relaties/gebroken harten of op latere leeftijd in een klap misschien wel de ware vinden? Je hoeft je helemaal nergens voor de schamen, echt niet.

Ik heb niet echt een andere mening daar over, want die staat hier al overal.

Maar, ik zeg wel; als een jongen jou leuk vind en je echt graag een vriend wilt, dan probeer je hem leuk te vinden zeg maar. Het is niet dat liefde altijd op het eerste gezicht komt. Soms moet je eerst iemand goed leren kennen omdat te zien. Dat heb ik tenminste vaak gehad.

Beetje afspreken, en dan na een tijdje vind je hem iets of niets. Je houdt er misschien een goede vriend aan over, of relatie.

dubbe;

Jaa het is gewoon lastig om te wachten want ik ben bang dat het nooit komt omdat ik stom,lelijk en dom ben…

ben je niet, niet so denken . single zijn heeeft voordelen , gelooof me. lekker uitgaaan , met vriendinnen. je moet het niet forceren, want dan komt het toch niet. liefde vind jou

dat denk ik af en toe ook wel eens.
Toen ik met hem aan het daten was, voelde ik me weer helemaal top. En nu z;n vrienden het wisten, en hij weer wat minder tegen me deed, dacht ik weer al die dingen.

Maar ik heb geleerd dat ik zo gewoon niet moet denken
iedereen is mooi op z’n eigen manier! :slightly_smiling_face:

Welcome to the club

je bent AL 17??
meid, rustig aan, je hebt je hele leven nog voor je!

1. Zat heel lang met een jongen, toen hadden we een week wat “officieel” en toen ging hij vreemd.
  2. Toen zat ik met een jongen aan de andere kant van Nederland, maar die vond het opeens de afstand niet waard.
  3. Nu vond ik een jongen wel leuk, maar dat is een klootzak die be mij de eerste date al laat zitten.

yeah

Ik ben 15 en heb geen vriendje. En wíl geen vriendje.
Ik wil nog niet vast zitten aan iemand, even genieten van mijn leeftijd. En ik ben er ook gewoon niet aan toe.
Oké, als ik verliefd ben zou ik natuurlijk alsnog een relatie met die persoon willen hebben.
Maar op dit moment hoeft het van mij nog niet. (:

Ga niet wanhopig op zoek naar een vriendje (ik zeg niet dat je dat doet, maar het is een tip). Geniet gewoon even van het single zijn, want er komt een moment dat je echt wel iemand vindt!

liever een goed begin, dan alleenmaar ‘foute’ vriendjes. . . . .

Dit is dus precies hoe ik me ook vaak voel! Ik ben ook 17 en heb nog nooit een vriendje gehad. Ik voel me er vaak wel klote door en ik denk dat het aan mij zal liggen, dat ik niet knap of leuk genoeg ben. Ik ga de laatste tijd echt nooit meer uit, ik vind uitgaan echt verschrikkelijk. Als ik anderen zie zoenen is mijn avond al verpest, dan komt bij mij het besef weer dat ik dat nooit zal krijgen.

Ik begrijp je gevoel maar op zoek gaan naar een vriend werkt niet, het moet gewoon spontaan zo lopen