nooit een orgasme gehad

Ik heb zoveel dingen geprobeerd om een orgasme te krijgen, maar het is nooit gelukt.
Niet bij het masturberen en ook niet bij de seks.

Wat moet ik doen? Kan het nou zijn dat ik een van de weinige personen ben die nooit een orgasme zal krijgen?

Probeer eens over je clitorus heen te gaan inplaats van te vingeren. Veel meiden komen inderdaad niet klaar van vingeren, maar wel dmv hun clitorus.

Het is orgasme en seks.

Wat heb je allemaal dan al geprobeerd? Heb je speeltjes gekocht?

Ik heb geprobeerd om mezelf te vingeren, ben met mijn vinger over mijn clitoris gegaan, ik heb een vibrator geprobeerd, mijn vriend heeft me gebeft en geneukt en gevingerd en verschillende seks posities geprobeerd.

je moet je daar niet teveel op fixeren want dan lukt het zéker niet, gewoon genieten van de seks en mocht je een orgasme krijgen is dat mooi meegenomen maar seks zonder orgasme kan ook lekker zijn

Ja dit denk ik.

Indd wat hier boven gezegd word. Als je er constant mee bezig bent lukt het ook niet. Dan ben je daar alleen mee bezig. Gewoon lekker van elkaar genieten. :slightly_smiling_face:

Je moet van elkaar kunnen genieten en niet alleen met een orgasme bezig zijn.
onthoud wel dat je je moet ontspannen. als je gespannen bent lukt het ook niet. doe het wanneer jij er klaar voor bent en probeer verschillende dingen uit…