Nooit echt honger.

Meestal eet ik omdat ik gewoon wat lekkers wil proeven, maar bijna nooit omdat ik echt honger heb. Dat is best wel vervelend ivm het avondeten, of bij iemand anders eten. Ook zit ik altijd heel erg snel vol. Het dorstgevoel heb ik ook niet vaak, maar wel iets meer.

De vraag is, hoe krijg ik honger.

Oke, ik heb dus precies hetzelfde…
Zwaar kut. dus UP!

ja, dat had ik dus ook!
er zijn tabletjes om je eetlust op te wekken.
bij de dokter kan je die vragen.
endan moet je die een half uur voor je eten innemen.
helpt echt super goed.

Je kan ook proberen meer te eten (dus doorgaan als je geen honger meer hebt)
Hierdoor word je maag groter, waardoor je na verloop van tijd meer honger krijgt.

Klinkt een beetje drastisch?
Ik zoek meer zo een eigenhuisenkeuken middeltje, maar als dat er niet is zal ik het misschien wel overwegen. Bedankt voor de tip!

Als je snel vol zit ga je niet echt graag verder eten.(:
Dus dat werkt ook niet echt.

Idd, plus daarbij lukt het voor geen meter of ik moet kotsen. Zoals een koffer volproppen, terwijl hij toch niet dicht kan.

je maag ff vergroten, gaat dus niet. dat duurt erg lang is geen leuk proces :frowning_face:
wat je wel kan doen is je voedsel in kleine porties nemen. Dit help goed bij mij. ook ik zit snel vol. Maar als ik een maaltijd verspreid over een paar uur krijg ik wél honger. En zo heb je meer plezier aan eten : )

Up (:

Meer/intensiever bewegen? Ik weet niet of dit op jou van toepassing is, maar misschien helpt het wel als je bijv. meer sport.
Meer weet ik ook niet, ik heb juist altijd een grote eetlust :stuck_out_tongue:

Het kan zijn dat je suikerziekte hebt, mijn pa heeft het ook dat hij nooit honger heeft, en nu moet hij een paar bloedtesten laten doen bij de dokter

Het werkt wel.
Ik heb het zelf gedaan.
In de 1e ben ik een tijd lang ziek geweest, ik at echt amper meer en woog best weinig. Ik zat dus ook al heel snel vol.
Ik heb mezelf toen gedwongen om meer te eten, omdat het gewoon ongezond was.
Nu eet ik weer normaal.

damn. ik kan juist niet stoppen met eten. ookal zit ik bomvol, dan kan er nog wel [veel] lekkers bij. alleen ik haat het avondeten, ik vind groentes super super supergoor. maar ik heb dus eigk geen idee hoe je meer eetlust moet krijgen…

Up

Want ik moet natuurlijk wel leren gezond te eten ipv alleen tussendoortjes :stuck_out_tongue: Want nu ben ik best wel dun en ik weeg niet veel, maar heb wel een onderbuik door van al dat vette eten. (hoe gaat dit weg eigenlijk)

Ik zou wel willen ruilen, dan kom je niet zo snel aan toch?
Ik denk de hele dag aan eten… haha XD

Dat had ik ook! Maar toen is het ineens over gegaan… ik voelde me wel best wel slecht in die periode dus misschien had het daarmee te maken…

Nu heb ik altijd honger :’) Ook irritant

Maar het is niet gezond, ik eet bijna altijd fastfood of tussendoortjes. En zoals ik net ook zei, wel een onderbuikje. Maar tegelijkertijd ben ik voor de rest ook vet dun, het klopt niet echt :stuck_out_tongue:

Hahaha, dat heb ik ook. -.-

UP. (:

Uppuppy

ik wou dat ik dat haddd, ik heb juist altijd honger endat is ook vervelend
maar snap wel dat het heel vervelend is… Misschien kun je naar een speciale diëtiste gaan. Diëtisten zijn erniet alleen voor af te vallen, maar houden zich bezig met alles wat maar met eten te maken heeft. Of misschien weet de dokter hier raad mee? Want zeggen; gewon zoveel mogelijk eten heeft toch geen nut.