Nooit benaderd worden door jongens

hi, nog nooit ben ik door een jongen benaderd/aangesproken.
Ik word op school ‘aangestaard’ door jongens, en ze proberen ook wel oogcontact te maken of kijken gewoon naar me, als ik vriendinnen moet geloven hebben jongens het ook regelmatig over dat ik knap/leuk etc ben. Maar ook als ik uitga, of gewoon op school ik ben nog nooit aangesproken, als ik zelf op een jongen afstap dan merk je wel duidelijk dat ze interesse hebben, maar ik moet dus altijd de eerste ‘move’ maken. En ik snap niet waardoor dit komt? ik ben zelf erg onzeker, maar ik doe mezelf vaak voor als ‘gewoon’, niet arrogant ofzo.

Misschien maak je ze onzeker met je knapheid. Knappe vrouwen komen soms dominant of onberijkbaar over op mannen. Ik denk dat wanner jij een keer naar ze knipoogt het wel goed komt

Ik ben ook niet vaak echt aangesproken door jongens hoor. Sowieso het soort jongen dat meisjes snel aanspreekt is niet mijn ding, dan weet je al dat ze het bij jan en alleman proberen (bij uitgaan dan). Er is niks mis met je en er is ook niks mis met zelf de eerste move maken.

Oh dat had ik vroeger ook. En als ik eens werd aangesproken waren het vervelende bierstinkende kerels. Gewoon genieten van het vrijgezelle en niet vieze mannen leven. Vroeg of laat komt er echt iemand op je pad.

.

Ik zou de eerste stap maken. Heb je hem ooit gesproken en vind je hem echt een leuke jongen? Misschien is hij zelf gewoon harstikke verlegen want de dingen die jij zegt kloppen wel bij een jongen die verliefd is haha. Ik heb het zelf meegemaakt, ik spreek uit ervaring.

@ts

Tja, je komt denk ik gewoon steeds de ‘foute’ jongen tegen. In de zin van dat zij niet doen wat jij van hen verwacht, namelijk de eerste stap maken. Het is namelijk moeilijk om zo’n eerste stap te zetten want voor zowel ons als zij is verlegenheid een groot probleem. Ik zou er dus gewoon zelf achter aan gaan en ach, als het meisje nou de eerste stap zet boeit toch helemaal niet. Misschien laat je daardoor een hartstikke leuke jongen lopen terwijl jij het zelf wel durft maar je aan dat ene regeltje houdt. Denk daar eens over na. Dat is toch zonde.

.

Ja dat is best lastig. Je moet sowieso niet een verzoek sturen als je hem nog nooit hebt gesproken, dat is nogal awkward. Als je nu gelijk op stage gaat dan houdt het op inderdaad, maar zo niet gelijk dan zou ik een keer in de pauze een gesprek aanknopen ofzo. Stel hij is in gesprek met jouw klasgenoot dan kan je erbij gaan zitten en meekletsen. Kan nooit kwaad toch? En wat heb je te verliezen? En vind je hem eeecht leuk?

.

Uitstraling doet veel.
Als jij al heel verlegen staat zullen ze minder snel op je afkomen denk ik.
Verder, geen idee. sorry.

Ik heb vaak een beetje hetzelfde, alleen als we dan toch in contact komen is het; ‘Ik dacht dat je wel een vriend zou hebben.’ Dat hoor ik zoooo vaak. Als iedereen dat denkt zal ik natuurlijk nooit een vriend krijgen hahaha.

.

Wat voor gedrag precies? Echt slecht gedrag? Want soms gedragen jongens zich gewoon anders bij meisjes waar ze opgewonden van raken :stuck_out_tongue:

Ik wilde je verwelkomen in mijn wereld, maar de jongens hebben dus wel interesse dus dan blijf ik wel eenzaam

Ik ben op mijn huidige vriend afgestapt. Best move ever! Anderhalf jaar later nog steeds samen. Als het aan hem lag, dan hadden we niet eens met elkaar gepraat. Zo onzeker was hij.

.

Dit. En spreek hem gewoon aan als je een leuke jongen ziet. Dat is alleen maar goed.

Zullen we onze werelden samenvoegen?? Same here namelijk hahaha.

Oke, ik reageer bijna nooit, maar hier moet ik dus wel ff op reageren.
Ik hoorde jaren later van jongens (oke, maar 2 waarvan ik het weet, maar toch), waar ik nu vrienden mee ben en vroeger bij op de middelbare zat, dat zij mij toen wel echt zagen zitten. Maar dat ik blijkbaar niet bereikbaar overkwam. Wat dat ook mag betekenen. Dat idee heb ik zelf nooit gehad, maar ik denk dus dat je onbewust wel onbereikbaar (niet open?) overkomt.

Ik werd dus ook bijna niet benaderd, terwijl ik wel interessant werd gevonden. Nu zou ik willen dat ik het had geweten en er zelf iets op uit had gedaan. Dus, ja, wat iedereen zegt, benader ze zelf.

ik zou er blij zijn, ik heb last van jonges… ik wordt veel te vaak benaderd door jongens en ik krijg er de kriebels van.

misschien vinden ze je gwn heel leuk en zijn ze bang om die kans te verpesten
want ze hebben wel intresse