nood met vet haar

Ik moet over een halfuurtje onverwachts naar HEM toe, maar ik heb om een of andere rede heel vet haar vandaag, heeft iemand van jullie misschien een idee hoe ik dit snel kan verhelpen (niet mijn haar wassen, daar heb ik geen tijd meer voor :$)
Sorry als dit een heel nutteloos topic is.

Droogshampoo.

een heel klein beetje talkpoeder.

Idd droogschampoo, maar dan moet je dat wel in huis hebben natuurlijk. Maar de tijd die je hier achter de pc zit om op tips te wachten kun je toch ook ff snel je haar wassen en fohnen?

^

Op zondag, om 18.41 zijn er geen winkels meer open die dat verkopen denk ik.

Talkpoeder? Heel lichtjes, desnoods meerdere keren met heel weinig, ipv 1x teveel anders heb je grijs haar. En niet teveel borstelen.

Ik heb geen fohn :blush:

En anders kan je toch even je hoofd onder de kraan wassen. Dan hoef je niet helemaal onder de douche en het kost maar vijf minuten.

Daarom zei ik dus al maar dan moet je die wel in huis hebben.

Ik snap jou reactie niet helemaal?

Ik had net gelezen in een ander topic je haar wassen met afwasmiddel…
Maar ik weet natuurlijk niet of dit helpt hahah. Maarja als je geen föhn hebt wordt dit moeilijk natuurlijk… Succes d’r mee!

Droogshampoo, of een beetje talkpoeder door je haar borstelen.

Okee, heel erg bedankt voor jullie reacties!

ze kon het ook tegen secondmistake hebben.

Lol, in plaats van een topic te gaan maken op een forum kon je het ondertussen ook heel snel gewassen hebben … :’)

doe een mutsje op?!
en je had idd snel je haar kunnen wassen kost echt maar een paar minuutjes en dan is het maar niet helemaal droog, pech:’)
maar je zal nou al wel daar zijn…