NONSTOP tekenschrijfplakknipfoto doorruil*spel*

Het idee
Oke, de titel is niet meteen heel duidelijk :stuck_out_tongue:
Het is een soort leuk voor elkaar maak dingetje waarbij op elk moment er mensen mee kunnen doen/ afhaken.
het doel is dat je dingetjes voor elkaar maakt, zoals tekeningen of verhalen, of plaatjes opzoekt of collages maakt.

2 catagorieen:
Post(+regels)

1. je maakt met de hand dingen of je gebruikt iets wat er al bestaat.
  2. je stuurt je spullen in een envelop op( je mak ier ook een briefje bij schrijven)
  3. je pakketje mag maar 3 cm hoog zijn( ongeveel de maat van een brievenbus)
  4. voor het adres van diegene die je wat wil sturen moet je diegene een note sturen.

E-mail(+regels)

1. je maakt dingen die je inscant of je haalt dingen van internet( wel minder persoonlijk :frowning_face: )
  2. je mailt diegene bijlages
  3. tenzij het een verhaal is, dan mag het normaal worden gestuurdt.
  4. de email staat naast de naam.

als je je opgeeft kom je onderaan de lijst( post en/of email) en begin je met wat maken voor degene boven je. als je boven bent begin je weer onderaan.

als je merkt dat iemand inactief is, note me, dan spreek in diegene eropaan en neem ik maatregelen.

je mag meerdere tekeningen, verhalen, foto’s (whatever) per keer doen.
[b]zet je email achter je naam als je voor email kiest!![b]
mocht het al bestaan of mag dit niet van GS, zeg t dan even zonder moeilijk te doen :slightly_smiling_face: ik hoop dat dit een beter concept is

xxx

lisa- plaatjes, stickers, roze,zingen,musical,muziek (club, top 40, taylorswift achtig) tekenen :slightly_smiling_face:

email:
marlies - marlieseke4@hotmail.com - dieren, inspi fimo&knutseldingen&nailart, tekendingen
lisa - lisavdfeer@gmail.com - plaatjes, stickers, roze,zingen,musical,muziek (club, top 40, taylorswift achtig) tekenen :slightly_smiling_face:
lise - lise@waltergoossens.com- leuke plaatjes, quotes, ingescande tekeningen, DIY ideeën, links naar leuke liedjes op youtube (van taylor swift, joe brooks, glee,…),…

ik denk dat dit heel veel tijd en geld gaat kosten, vind het verder wel een leuk idee daar niet van.

aaahh, ojaa :? daar had ik niet echt over na gedacht… misschien moet ik t concept iets aanpassen, dat je alleen tekeningen verhalen plaatjes opstuurt, scheelt veel meer en dan kan je ze gewoon inplakken…
thanx voor de tip!

beter?

ik wil wel mee doen maar alleen via post weet niet of dit kan?

ik doe mee!

ik denk via de post!

& misschien is het leuker als we allemaal via de post doen?
dat is veel creatiever :stuck_out_tongue:

ik wil wel via mail. Misschien later via post.
mail: marlieseke4@hotmail.com

Is het geen goed idee dat je er ook bij zet wat voor dingen je voorkeer is om te krijgen? (wel haalbare ideeën) en dat je die bij het mail adres of bij de naam als post pakt zet.
Dan krijg je dingen die je zelf misschien iets leuker vind.

Als dit een goed idee vind dan is hier mijn voorkeur:
-iets met dieren (poezen, honden, cavia,…)
-getekende dingen
-inspiratie voor fimo klei, nail art, knutseldingen
En andere dingen ook welkom!

waneer begint het?:slightly_smiling_face:

zo snel mogelijk! ik zal jullie bij post zetten!

nu mag je zelf kiezen wanneer te beginnen! veel plezier met crea zijn!

er kunnen nog steeeds mensen meedoen

Mag je zelf kieze voor wie je wat maakt?
En is het idd niet handig om je hobbys enzo erbij te zetten?

ik vind het een leuk idee alleen wat rommelig in elkaar gestopt.
Je kan misschien wat beter regels bedenken ?"

@ amber: je begin met degene boven je en gaat zo door tot je helemaal boven bent en dan start je onder je. het is idd handig om wat hobby’s erbij te zetten, daar had ik een beetje overheen gedacht :blush: zet je hobby’s hier even neer en dan zet ik die erachter ( kleuren kunnen ook best hobby’s zijn (; )

zooo ready :slightly_smiling_face: ik zal de beginpost wat overzichtelijker maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Amber, korfbal, tekenen, fotografie, creatief bezig zijn, bakken, meidendingetjes, make up, fashion, beauty, pastelkleuren, muziek

ik ga nu beginnen met iets voor amber :slightly_smiling_face:

ik moet het voor chantal maken of niet?