Nonchalant/makkelijk kapsel

Hee!
Hoe hebben jullie je haar meestal? Ik heb het meestal los of in een knotje. Weten jullie nog andere manieren hoe je haar een beetje leuk en nonchalant zit?

mischien heel even een foto plaatsen
mijn haar is meestal los ik laat het groeien XD

Nobody?

Ik heb myn haar altijd los, tenzij ik aan het sporten ben.
Ik weet ook niet hoe ik myn haar anders moet doen.
(nutteloze reactie. UP)

Ik heb beetje lang haar (ongeveer 4 cm over mijn schouders) en in laagjes.

Bananeklem xD

Daar heb ik helaas te zwaar haar voor. =(

meestal hb’k 't los hangen of af en toe mt zo’n speld omhoog

groeit het sneller als het los zit dan ?

welnee joh :stuck_out_tongue:

hahaa nee ze bedoelt wss dat het te kort is om bijeen te doen X’D
ik meestal los of laagopzij bijeengebonden.
of zo alleen het bovenste deel bijeen.

ik heb het bijna altijd los en in het weekend een staart of knotje
ma je kan je pony ook met zo n speltje achteruit doen en dan beetje om bol doen zegma :ok_woman:

Okee, ik heb haar net laten knippen, tot net over mijn schouder in laagjes, Maar mijn pony heb ik niet laten knippen,
wat moet ik nu, want ik wil toch een pony, wat is leuker ?? als je blond haar hebt , :stuck_out_tongue:

ik heb mijn haar los, en soms half opgestoken, maar de laatste tijd niet echt meer :wink:

Dat ligt aan de vorm van je gezicht :slightly_smiling_face:

ik heb eeen, standaart hoofd, rond maar ook vierkant, niet dik, ook niet een dun hoofd ofzo , gewoon gezond, maar lang, niet zo lang dat het opvalt :stuck_out_tongue:

ik heb het meestal los gewoon zitten, en dan zit dat heel erg in de war. Maar als het gewoon niet zit, dan doe ik er een half staartje/knotje in, wat ik er dan gewoon even indoe :slightly_smiling_face: Dus ik ga niet met een kam uren lang door mijn haar kammen elke morgen xD

ik moet mijn haar verplicht voor mijn werk vast (werk in de zorg) en heb het dan altijd in een paardenstaart/rommelige knot/ingevlochten. en als ik niet werk dan heb ik me haar altijd los. heb een schuine pony dus die heb ik altijd los hangen of met een speldje naar achter toe.

-

los knotje laag in je nek vaak je hand door je haar
los haar, vaak je hand door je haar
haarband los
een speldje op je hoofd
met een klemmetje een paar plukjes los achterop je hoofd

Meer weet ik ook neit :slightly_smiling_face:

xx

haarlak in je haar , wild :stuck_out_tongue:
En ook … je haar in een staart , en je staart beetje genesteld.in een soort krotje:p
x