Nokia N97 mini

Hoi allemaal =]
Ik heb al 3 jaar (!) een samsung e250 en ik mag nu een nieuw mobiel, met misschien een abbonnement.
Eerst wilde ik weer een samsung, maar die zijn allemaal lelijk (except de samsung jet, maar die heeft m’n pa al ;p)
Mijn oog is nu gevallen op de Nokia N97 mini, maar mijn vader had eerst een Nokia N?? (in ieder geval zozo’n dikke van 2 jaar terug ofzo ;p) en die vond hij verschrikkelijk! Dus, hoe is de Nokia N97 mini? En vinden jullie de gewone Nokia N97 beter? Want die vind ik namelijk toch wel een beetje groot…
En is de Nokia niet sloom, belt 'ie niet zomaar andere mensen & is het toetsenbordje niet te klein?
En hebben jullie foto’s ervan? Op de officiele foto’s is het toch altijd ietsje anders…
Alvast bedankt! =]

http://ukmobilenews.files.wordpress.com/2009/12/nokia-n97-mini-white-all.jpg

Een vriendin van mij heeft die, heb zelf nokia e75.
Ik ben een trouwe fan van Nokia, nooit echt problemen mee gehad. Die Nokia n97 mini is hele goeie telefoon, super mooi beeldscherm en de telefoon zelf is niet te groot/niet te klein. Hij is niet sloom, belt niet zomaar mensen en het toetsenbordje is precies goed. Als je die kiest maak je een hele goeie keuze iig. :slightly_smiling_face:

en oja de gewone nokia n97 is veeeeel te groot. de mini is veel beter!

Oke, dankje!

Mn moeder krijgt de Nokia N97 over 3 dagen binnen als het goed is… Ik zal je laten weten hoe die is!

Ik wou eerst ook de n97 kopen, en die man van de vodafone zei dat ze mini beter is, makkelijker in gebruik en gaat ook minder snel kapot.

En is de Nokia niet sloom, belt 'ie niet zomaar andere mensen & is het toetsenbordje niet te klein

een vriendin heeft m
ik vind me wel vaak sloom. dat je echt zit te wachten tot die eindelijk een nieuw bericht opent. ik vind de telefoon echt enorm (ook de mini) dus dat toetsenbord zal niet zo klein zo. en dat van dat bellen weet ik niet.

Kun je trouwens ook je eigen foto als achtergrond doen? Ik heb 'm dan namelijk zonder internet abbo, dus die facebook/mail widgets enzo hoeven er bij mij niet op =]

die wil ik ook :smiling_face_with_three_hearts:
maar te duur.

upje voor jou

Up!

Ik vind 'm heel leuk! Verder geen ervaring mee, haha.
Zelf heb ik de E75, super fijn maar geen touch (vind ik fijner) en wel een QWERTY-toetsenbord en iets goedkoper dan de N97 mini…

Up!
En heeft er trouwens ook nog iemand ervaring met Sim Only van Ben?

Nog maar een up dan…

ik heb de normale ! :open_mouth:
en ik vind hem echt geweldiggg (L)
sorry maar het is tog maar 2 milimeter fso verschil ?
las ik ergens…

xxx

Het is idd niet veel, maar je merkt het wel volgensmij! En ik vind het design van de mini ook mooier =]

haha oke dat is jouwn mening
maar ik ben zelf ook heel blij met mijn nokia n97
;d
maar iniedergeval ik zou hem nemen
ookal is het de mini

Ik heb ook de N75 Mini… Ben er echt superblij mee:D Gewone n97 is wel echt een stuk groter. Hij is ook supermakkelijk in gebruik… Het is niet de snelste telefoon ooit, maar hij is niet heel langzaam ofzo…