Nokia N97 Mini Vs. Blackberry

Hoipiepeloi mensen!
Zoals de titel al duidelijk maakt, twijfel ik welke van deze mobiels ik moet nemen:

http://i33.tinypic.com/2zzib6v.jpg

http://i34.tinypic.com/71074g.jpg

even wat informatie nog;

Blackberry:
prepaid
internet kost 12.50 per maand
daarnaast moet ik nog
beltegoed kopen
PING!

Nokia N97
via mijn telfort-abbonoment
internet kost 10 euro per maand
300 belminuten & 1000 smsjes worden betaald door mijn vader
Geen ping :frowning_face:

Beide vind ik en erg mooie mobiel. de grootste reden dat ik twijfel is voor het pingen. ik ken heel veel mensen met blackberry’s, dus dat komt goed van pas.

Ik heb de Nokia N97 Mini, ik hou van dat ding. Daarnaast vind ik een blackberry gewoon lelijk (kan er niks aan doen sorry).

2e, omdat je veel goedkoper uit bent.
En je voornamelijk voor de BB gaat omdat iedereen het heeft niet waar?
en als je beltegoed voor de bb nog moet kopen dan heb je veeel minder belminuten en minder smsjes, tenzij je een hoog bedrag een beltegoed koopt.

Als je toch met iedereen pingt, is btg uiteindelijk ook niet zo duur…
Maar ik weet het niet. Ik twijfel zelf tussen een BB en een SE x10 mini.
upje voor jou dus (:

Ik zou voor de Nokia gaan
BB vind ik sowieso heel lelijk… En om een mobiel alleen voor de ping te nemen of omdat iedereen hem geeft vind ik helemaal dom :’) (ik zeg niet dat jij dat doet, maar er zijn er wel heel veel die dat doen)
En als je vader je abbo betaald, wat maakt het dan uit dat je geen gratis ping hebt? je hebt toch 1000 smsjes per maand. Gebruik je die echt allemaal?

Ik zou zelf voor een Blackberry gaan maar in jouw situatie is een Nokia misschien wel handiger. Je hebt sowieso 1000 smsjes dus wat dat betreft zit je waarschijnlijk wel goed. En tegenwoordig heb je toch ook allemaal van die applicaties die je kan downloaden die lijken op ping? Whatsapp, Pingchat? Weet niet of die dingen ook werken op een Nokia dat zou je dan nog even moeten nakijken.

2e, omdat ik die zelf ook heb en ik geen goede ervaring heb met Blackberry.

ik zou de nokia doen, dat is een stuk goedkoper als je het bij elkaar optelt zeg maar, en hij is fijner dan de blackberry vind ik

Ik heb een ervaring met de blackberry, en die viel me echt tegen. De nokia weet ik niet… maar ik zou dus voor de nokia gaan.

Ik heb de Nokia N97 mini en mijn zus heeft een blackberry, vind ze allebij wel fijn maar de Nokia N97 vind ik mooier dus daarom zou ik die nemen.

haha, toevallig ik weet dus ook niet tussen welke 2 ik moet kiezen maar ik denk toch dat je voor de nokia moet gaan,net als ik weet niet ik wil de blackberry aleen hebben omdat er ping op zit en omdat iedereen hem heeft.

maar geef toe die nokia ziet er veel beter uit dan die blackberry of je kan ook natuurlijk je blackberry verhuizen/huizen whatever ben effe naam vergeten en dat is dan ook weer duurder.

Ik had de n97 mini en wat een slechte mobiel !
ging heeeel snel kapot !
Daarom heb ik nu een bb bold (:
en daar ben ik nu soortvan verliefd op (lll)

Ik heb zelf de iphone en ik heb daarvoor alleen maar nokia’s gehad. En ik zou nu altijd voor de iphone gaan. Is echt een verademing in tegenstelling tot al die andere ‘smart’ telefoons. Daarnaast vond ik de normale n97 echt tergend langzaam, weet niet of dat nu verbeterd is… Zou fijn zijn als ze gewoon de processorsnelheid zouden noemen op de detailpagina’s.

Nokia N97 Mini

ik moest dezelfde keuze maken
ik koos nokia, maar kep nu al weer spijt.
echt een kut mobiel,hij is ontzettend sloom, de wekker is echt heeeeeel zacht,
en hij loopt heel vaak vast.
ik wil zo graag de blackberry nu :frowning_face:

is al een topic over, zoekfunctie gebruiken :slightly_smiling_face: