Nokia Lumia 800

Ik zou graag de Nokia Lumia 800 kopen, maar ik twijfel nog. Dit omdat mensen zeggen dat Windows Phone slechter is dan Android, onder andere door het ‘beperkte’ aanbod aan apps (nu heb ik dit opgezocht, en het lijkt mij best meevallen?)

Ik ben echt totaal onwetend als het gaat over smartphones, dus ik hoef ook niet per se het allernieuwste en allerbeste te hebben, maar ik heb toch even jullie hulp nodig: Wie heeft er een Nokia Lumia 800 (of wie kent iemand die deze heeft), en wat zijn jou ervaringen ermee?

Alvast bedankt!

up

Cool! Ik heb zelf de Nokia Lumia 710 en ik moet zeggen: beter dan Apple of Android telefoons! Je kan alles koppelen met je laptop enzo, en de batterij gaat zeker lang mee. Met Android telefoons en vooral die van Samsung gaan om de halve dag al leeg. Je kan zelf een themakleur kiezen enzo, en die zie je dan ook overal, dus je whatsapp ‘‘balkjes’’ zijn ook in die kleur enzo.

Alleen 1 ding: er is nog geen fatsoenlijke Instagram en Pinterest app voor Windows Phone, deze zijn waarschijnlijk nog in de maak. Maar voor de rest zijn gewoon alle bekende apps gratis verkrijgbaar.

Bedankt! Die apps zullen volgens mij wel snel komen inderdaad :slightly_smiling_face: Of dat hoop ik toch!
Nog iemand?

heey,
ik wou ook graag de nokia lumia 800 gaan kopen maar twijfel ook omdat als je hem met een goedkopere gsm vergelijkt bv de sony xperia vergelijkt is er niet veel verschil maar de nokia is wel 100euro duurder
ik ben er zelf ook nog niet uit :stuck_out_tongue: