Nokia e71 Need some help!

Ik heb al een tijdje de nokia e71, Btw Wat een geweldig toestel vindt ik het…:grinning: nu staan er best veel thema’s op die ik gedownload heb en sommige eigenlijk helemaal niks vind… ik wil ze verwijderen maar het lukt me niet… heb al geprobeerd via die nokia pc suite, dan heb ik ze wel gevonden ergens in die bestanden maar kan daarop niet zien hoe ze heten en dus weet ik ook niet welke ik nou wel en niet moet verwijderen… en wil graag thema’s weghalen…maar niet alles.
Heeft iemand ook die nokia e71 en weet hoe die thema’s weg moet halen… Laat me dan even weten… Wordt helemaal gek hier en kan niks vinden op internet erover…
Groetjes…

Misschien eerst op je mobiel de namen veranderen van de thema’s die je niet meer wil, zodat je ze later herkent en makkelijk kan verwijderen.

dat lukt dus niet, op de computer staat een hele andere naam en iets met nummer 1 tot 19 ofzo, en in me tel staan er gewoon namen zoals ik ze gedownload heb bijv: Phooyummy. Ofzo en totaal geen cijfers…
:frowning_face:

Je kunt de bestanden van je telefoon ook bekijken via Verkenner, mss dat ze dan wel in de goede naam staan.
En ik neem aan dat ze dan mss niet dezelfde naam hebben, maar wel dezelfde volgorde & je alsnog wel de juiste kunt verwijderen.
Of je verwijdert ze allemaal en zet daarna alleen de goede er weer op.