Nokia c3

Ik heb sinds vanmiddag de nokia c3
en nu wil ik twitter, ebuddy en whatsapp erop downloaden
maar als ik op downloaden druk dan op staat er “openen…” en dat selecteer ik dan
maar dan verandert er niks aan.
wat moet ik nu doen?

xx

Ik heb de Nokia c3 ook, als je geen internet hebt, gewoon via wifi naar nokia winkel. Daar een account aanmaken en dan zijn er verschillende dingen die je kunt downloaden zoals games enz. en o.a. w’app, ebuddy en twitter :")

Ik heb een account aangemaakt en verbinding met het wifi thuis alleen downloadt het nog steeds niet ik zal ff een foto sturen

http://i46.tinypic.com/foov1f.jpg
Vanaf hier lukt het niet meer :frowning_face:

O nu staat er gedownload waar staat het dan? sorry ben een beetje dom

ik heb w’app gewoon op me achtergrond staan, maar ebuddy staat bij mijn spelletjes dus misschien vind je het daar wel :slightly_smiling_face:

Welke kleur heb je eigenlijk? :stuck_out_tongue:

Zwart :slightly_smiling_face: het is me gelukt hij staat nu bij extra"s alleen moet ik hem nu nog veriefieren alleen zegt hij nu iets van "check your acces point settings’’ Wat moet ik nu doen?

Ik heb geen idee wat dat betekend =S, ik heb lime btw :stuck_out_tongue:

^ Leuk hij doet het met heel proberen en heel veel installeren en op knopjes drukken :slightly_smiling_face:

Whatsapp moet het gewoon doen. Even google’en en anders een bezoekje brengen aan de winkel. Tip: Zorg voor een screenprotecor want er komen heel gauw krasjes op je scherm, zelfs als je er voorzichtig mee omgaat! Verder typt hij wel erg fijn maar toch ben ik blij dat ik binnenkort een nieuwe mobiel mag uitzoeken (: