Nokia C3

• Hoe duur is ie?
  • Waar is ie te koop?
  • Werkt ie een beetje goed?
  • Voor/na-delen?

Kuskus.

google ?

Ik heb hem en vind hem heel fijn.

Google is niet mijn beste vriend.
Maar: Waar heb je hem gekocht en hoe duur was hij?

^ oh lol :stuck_out_tongue:

Ik heb hem bij bol.com gekocht hij was daar 140 euri’s

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/nokia-c3-00-grijs/9005000010468144/index.html

Is dat niet ook zo’n Blackberry-achtig ding? Ik snap het verschil daar nooit tussen. Wat is bijv. het verschil tussen een Nokia C3 en een Nokia E72?

^ de prijs :wink:

en het design en nog wel meerdere dingetjes zoals de camera en dingen die je ermee kan doen.

Je kunt hem veel goedkoper krijgen. :blush: Maar oke, hierboven; het is een verschil bijv; betere camera enz.

Moet je ook maar eens bij de reviews kijken daar :wink: Zijn heel positief :grinning:

edit : Druk ik op citeer in plaats van wijzigen -.-’

Dankuu! Is het internet snel, en is de camera goed?

Maar zo’n ding simlockvrij kopen heeft toch helemaal geen zin? Internet is dan toch hartstikke duur, het is toch veel handiger om hem i.c.m. een abonnement te kopen? Of zit ik er weer helemaal naast :stuck_out_tongue:

^ hij heeft wifi. Dus overal waar gratis internet is heb je internet :wink:

Ja het internet werkt goed en is ook wel snel.

Voor een 2 megapixel camera maakt ie best goede foto’s.

Okee mooi!

Oh ideaal! En is er op veel plaatsen wifi?

Oh en kan je er ook mee pingen naar BB’s en iPhones?Of moet je daar weer apart een abonnement voor afsluiten?
(Ik heb er echt geen verstand van haha, ik heb een WOII-mobiel :stuck_out_tongue:)

^ je kan daarvoor iets installeren op je nokia c3 zodat je kan pingen maar ben even vergeten hoe het heet :stuck_out_tongue:

Ja best wel. Bijv op school of bij een mcdonalds en dat soort plaatsen. Thuis kan ook :stuck_out_tongue:

Ah super thanks! Ik ga eens op onderzoek uit :grinning:

Volgens mij heet dat Whatsapp.

Die telefoon ziet er wel leuk uit.
Zelf ben ik liever van de Nokia E5 (Wifi + HSDPA internet).

^ Ja ik had liever de nokia e72 maarja zulke zijn te ver boven mijn budget :stuck_out_tongue: