Nokia C3 wifi probleem (dringend hulp gevraagd!)

Heey iedereen,

Ik heb dus een heel dringend probleem!
Ik heb sinds vrijdag men nokia c3 en was er helemaal tevreden over.
Als ik op internet wou, vroeg hij of ik op wifi wou of op betalend internet.
Zoals het zou moeten werken dus…
Maar sinds gisteren vraagt hij dit niet meer en schakelt hij onmiddelijk over naar het betalend internet. Ik raak dus al mijn belkrediet kwijt!
Ik heb al naar nokia gebeld maar daar zeiden ze gewoon dat ze me niet konden helpen (echt superonvriendelijk want ik heb eerst een halfuur aan de telefoon gehangen!)
Heeft er iemand van jullie nog dit probleem? En wat kan ik eraan doen?

Help me pleaseeeeeee!

Terug naar de winkel denk ik, ze zullen je wel MOETEN helpen!

Terug naar de winkel ermee…

Ik heb een andere nokia, maar misschien dat het bij jou ongeveer hetzelfde gaat?
Bij mij is het Instellingen > Verbinding > Bestemmingen > Opties > Standaardverbinding. Bij mij kan je dan instellen of 'ie dat steeds opnieuw moet vragen. Misschien dat dat werkt?

dat heb ik allemaal maar hij vraagt nog steeds niet op welk netwerk ik wil gaan…
toch bedankt voor je hulp!

hmm nee dit menu komt niet overeen.
Toch heeeeeeel erg bedankt!

Dit kun je instellen.

Menu/Instellingen/Connectiviteit/WLAN/Internetverbinding en dan kan je kiezen tussen eerst vragen of niet vragen.

Volgens mij was dat het :wink:

maar hij staat op eerst vragen, en toch vraagt hij het niet dus…

Eeh wtf. Dat is raar. Misschien is het een fabrieksfoutje. Dan moet je er gewoon mee naar de winkel gaan. Dan kunnen ze het daar uitzoeken.

Heey,
Dan moet je menu → instellingen → connectiviteit → bestemmingen → alles verwijderen bij alle kopjes (dus bij internet, multimedia en wap).
Je hebt dan heel je betaalde internet verwijderd. Dit kun je ook alleen terug krijgen door het opnieuw te downloaden. Je zult dus nooit meer verbonden worden met het betaalde.
En de reden waarom hij gelijk overschakelt, is omdat hij altijd de sterkste verbinding uitkiest. En die betaalde is 9 van de 10 keer de sterkste.

Hopelijk is het hiermee opgelost en snap je mijn uitleg (dat is namelijk niet mijn sterkste kant…).
Groetjes!

hmm maar dan kan ik als ik bijvoorbeeld in de bus zit niet meer op internet?
Omdat ik het betaalde internet heb verwijderd?

En ik snap je uitleg hoor!

jep dat klopt zoals jij het zegt… dus zover ik weet is het echt het een of het ander… Hij kiest het sterkste signaal en dat kun je zelf niet aanpassen…
Anders zou ik het ook echt niet weten.

ok heel erg bedankt!
+ up!

No problem :grinning:

Hoe kan je eigenlijk op betalend internet, want dat lukt me net niet :frowning_face:

dan moet je denk ik klikken op default fzoiets als je internet opstart :grinning:

danku! (:

upupupupupupupupup

aah, ik heb dat ook!
Ik heb hem net nieuw. En als ik WLAN inschakel en op internet ga betaal ik er gewoon voor.
Ik heb dit: menu → instellingen → connectiviteit → bestemmingen → alles verwijderen bij alle kopjes (dus bij internet, multimedia en wap).
geprobeert, maar ik heb helemaal geen bestemmingen erbij staan.

Hulp?

simkaart eruit halen en dan internetten. dan kan het niet van je beltegoed afgeschreven worden (: