Nokia c3 problemen ;s

heey,

Ik heb dus een Nokia c3, en ik heb daar een internet abonnement bij. :grinning:
Maar nu komt dus het probleem;
voor degene die een Nokia c3 hebben, er zit ‘community’s’ op. En daar kan ik dus niet op omdat die zegt dat er geen netwerkverbinding is… Maar ik heb een abbo dus hij zou het gewoon moeten doen.
In het begin vond ik dit niet erg, maar toen bleek dat alle andere ‘apps’ zoals; Twitter for Nokia, Facebook for Nokia & Whatsapp het ook niet doen…

Iemand tips hoe dit het wel weer gaat doen ?

'xxx

Staat het internet wel aan? Anders even bij instellingen kijken1

Een nokia die het niet doet? dat is onmogelijk.

Hoe bedoel je? Ik heb wel zo’n ‘G’ aanstaan, en de instellingen staan ook helemaal goed. ;d

Hm, als je een G hebt staan, moet ie het inderdaad doen!

Ik zou gewoon maar even overal kijken of je niets hebt uitgeschakeld etc.

Kan je er niet mee helpen heb wel nokia c3 maar geen abbo dus niet echt hetzelfde.

hmm… anders ga ik denk ik nog wel even naar The Phonehouse ofzo. ;s
maar heel erg bedankt! (:

Ik heb hetzelfde, bij Twitter (de rest niet geprobeerd). Ik doe het dus nu gewoon via internet en dan ‘twitter.com’.

jaa, du ik nu ook maar ik vind twitter.com zo vervelend op mobiel ;x.

Ik had ook een nokia c3.
Zelfde probleem, ik zelf vind dat echt een sléchte gsm.
Hij valt gewoon van zelf uit,hatelijk!

Tjaa… Ik vind hem ook niet echt goed, volgens mij nogal veel fouten in de elektronica enzo… Maar voor mijn verjaardag krijg ik wss een blackberry, dus dan kan deze ook de prul in. (:

Succes met je Blackberry want Blackberry is helemaal troep, bijna altijd binnen een jaar kapot en het netwerk is slecht xD

Maar voor je Nokia C3: Misschien moet je je telefoon helemaal terug laten zetten naar de fabrieksinstellingen? En anders even op laten sturen?

jaa, ik weet het ;$
maarjaa…

Ja, ik denk dat ik eerst terug ga zetten naar fabriekszooi. (:
Dankj!