Nokia C3-00 Hot Pink

Haaai allemaal.
ik krijg een nieuwe telefoon de Nokia C3-00 Hot Pink van t-mobile prepaid.
nu mijn vraag…

Moet je altijd zoveel betalen voor die smsjes, want die zijn 0.23 cent ofso…
of kun je dat als je een account hebt bij t-mobile veranderen zodat dat goedkoper word? want ik bel namelijk nooit, sms alleen heel veel, en dan vind ik dat wel zonde van me geld.
& kun je daar ook de app. what’s up op downloaden zodat ik kan pingen?
en hoeveel kost dat dan?
sorry voor de vele vragen!
Liefs.

Eh smsjes hoeveel ze kosten hangt toch van je provider af? Want ik betaal als ik buiten me bundel kom, 8 cent volgens mij :’)
En what’s app kan je voor nokia doen als hij draait op Nokia Symbian S60, moet je dus even opzoeken en dat is gratis als je internet hebt.

ja maar ik heb geen abbo he. ik heb prepaid van t-mobile dan.
en op internet staat 0.23 cent.
en ik heb geen internetabbo er bij ofso…

Geen internet is geen WhatsApp. Of je moet kapitalen willen betalen.

Dan zal je niet kunnen what’s appen, denk niet dat je geld genoeg hebt om er prepaid voor te betalen. Of je gaat wifi.

ik weet toevallig dat de gewone nokia C3 Wifi heeft…hoe zit het dan?

(ben zelf erg benieuwd omdat ik een nieuwe telefoon nodig heb :wink:)

En kan je met what’s app ook pingen met blackberry’s?

je kan wel op internet, via wifi… dus gratis. Maar what’s app doet het er niet op volgens google.

Whatapp doet het alleen op bepaalde telefoon’s, staat op de site. anders had ik het ook wel willen hebben

Geen nokia C3 dan?

Als jij wi-fi hebt kan je er mee pingchatten ja aangezien dat ook kan met een iTouch die ook alleen wi-fi hebt, weet niet of de nokia C3-00 dat heeft, google weet dat vast.
En whatsapp doet het alleen op de nokia’s die bestuurd worden door Nokia Symbian s60, dus als de nokia C3 dat besturingssysteem heeft kan dat vast, dan kan je dus met blackberry’s pingchatten, niet echt pingen :}

Ik heb t-mobile en ik heb iets gekozen dat ik 300 smsjes gratis krijg. Alleen moet je wel elke maand 10 euro opwaarderen anders krijg je ze niet.

what’s app hoort het er wel op te doen hoor.

Toch ? :stuck_out_tongue:

volgens mij kan je je prepaid pakket wel veranderen